Tento týden se objevila nová promo akce, která poprvé nabízí předplatitelům služby Disney+ slevu na letovisko. Disney World nabízí hostům, kteří přenocují v resortu na místě, cenovou slevu až 25 % na pobyty od 8. července do 30. září.
Počkejte chvíli? Není léto pro House of Mouse typickou hlavní cestovní sezónou, protože mladé rodiny jsou mimo školu? Vzhledem ke zprávám o tom, že Disney v posledních týdnech odmítá hosty, protože mu docházejí rezervace v parku, dosáhl Disney World konečně bodu zvratu? Pokud čekáte na krach kontroverzních kroků společnosti Disney, které v uplynulém roce zvýšily její příjmy, odpověď se vám nebude líbit.

Nepodceňujte slevu
Zlevnění pokojů na letošní léto zpočátku vypadalo jako trhlina v prémiovém ocenění Disney Worldu. Akce, která byla oznámena, přišla den poté, co letovisko odhalilo, že očekávaný film Strážci Galaxie: V průběhu víkendu Memorial Day bude otevřena horská dráha Cosmic Rewind. Je štíhlá letní nabídka na ubytování správným krokem?
Nejnavštěvovanější zábavní park na světě nebude mít letos v létě problém zaplnit své pokoje. Díky nahromaděné poptávce jsou jeho uzavřené atrakce přeplněné i nyní, když jsou děti ve škole a Disney nemá novou nablýskanou horskou dráhu Marvel. Propagační akce je jen kouřovou clonou. Jedná se pouze o 25% slevu na vybraný počet nejdražších ubytování v letovisku ze zvýšené ceny letní turistické špičky. Předplatitelé programu Disney+ mají nárok na „nižší úspory“, které „mohou“ být k dispozici v některých méně drahých objektech. Že by šlo spíše o udržení zájmu o její streamovací službu?

Může to být větší prohlášení než marketingová akce? Společnost Disney obvykle nabízí svým držitelům ročních vstupenek slevy na letoviska, když je málo rezervací, ale to není ten, kdo chce, aby letos v létě procházel turnikety. Chce, aby lidé utráceli v jeho parcích více peněz než štamgasti, kteří pískují tržby na hlavu. Mnozí z téměř 130 milionů předplatitelů služby Disney+ mohou být také držiteli ročních vstupenek, ale většina z nich jimi není. To je zvonek k večeři pro fanoušky Disneyho, aby letos v létě navštívili Disney World, a je to stejně dobrý důvod, proč si předplatné streamování udržet aktivní.
V titulku je uvedeno, že Disney+ poprvé nabízí výhodu pro park. Na obranu této streamovací služby je třeba říci, že byla spuštěna v listopadu 2019, ale o čtyři měsíce později měly být domácí parky společnosti Disney uzavřeny v důsledku krize COVID-19. Je také třeba zdůraznit, že při spuštění platformy se karta obrátila, protože Disney+ nabízela držitelům ročních vstupenek tři roky za hluboce zvýhodněnou předplacenou cenu. Bude zajímavé sledovat, zda držitelé permanentek dostanou novou nabídku, až tříleté cenové zvýhodnění v listopadu skončí. Společnost Disney ji možná bude muset nabídnout, aby udržela pod kontrolou odliv zákazníků.

Jaký má tedy smysl snažit se z možná matoucího reklamního tahu vyčíst příliš mnoho? Víme, že domácím zábavním parkům společnosti Disney se daří dobře, protože dosahují rekordních příjmů a provozních zisků. Pokud společnost Disney tahá za páky, které ji činí chytřejší, mohou si akcionáři tuto příležitost vychutnat. Konglomerát hraje hlavní roli v obsazení velké šestky mediálních společností. Ne vždy se to společnosti Disney podaří, ale ví, co dělá.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky