Reklamy na Netflixu mohou zvýšit příjmy v USA až o 21 %
Snaha společnosti Netflix (NASDAQ:NFLX) o nabídku streamovaného videa podporovaného reklamou by mohla přinést zvýšení příjmů v USA o 21 %, tvrdí The Information na základě dosavadních výsledků konkurentů, které Netflix sleduje v oblasti videa podporovaného reklamou.
To je značný nárůst: V poslední zprávě o výsledcích společnosti Netflix se tyto příjmy v USA meziročně zvýšily o 10 % na 3,35 miliardy dolarů (o 1,2 % oproti předchozímu čtvrtletí).
Zdroj: Unsplash.com
Kolik dalších příjmů ještě přinese, závisí na několika faktorech, o kterých se teprve rozhodne – kolik reklam plánuje zobrazovat a jaká bude přesně jejich cena: Po posledním zvýšení cen v USA a Kanadě si Netflix nyní účtuje 15,49 USD/měsíc za standardní domácí tarif, základní tarif za 9,99 USD/měsíc a prémiový tarif za 19,99 USD/měsíc.
A co se týče reklamního zatížení, existuje několik přístupů od konkurentů, na které se Netflix může zaměřit: Na jedné straně je tu společnost Hulu (DIS), která je známá tím, že má více reklam než konkurence, a tak dosahuje vyššího průměrného příjmu na předplatitele. Pak jsou tu další nedávné vstupy do světa AVOD, jako je HBO Max (WBD) – opatrně našlapující se starou identitou značky HBO bez reklam a provozující reklamy na nízké úrovni.
Zdroj: Unsplash.com
V každém případě bychom měli znát odpovědi dříve, než se očekávalo: Poté, co zakladatel Reed Hastings po dlouhá léta slavně odmítal myšlenku reklam na Netflixu, na posledním hovoru k výsledkům uvedl, že objem a potenciál zisku se bude postupně zavádět v průběhu několika let, a společnost údajně zaměstnancům říká, že zavádění by mělo začít v posledním čtvrtletí roku 2022.
To je značný nárůst: V poslední zprávě o výsledcích společnosti Netflix se tyto příjmy v USA meziročně zvýšily o 10 % na 3,35 miliardy dolarů .Zdroj: Unsplash.comKolik dalších příjmů ještě přinese, závisí na několika faktorech, o kterých se teprve rozhodne – kolik reklam plánuje zobrazovat a jaká bude přesně jejich cena: Po posledním zvýšení cen v USA a Kanadě si Netflix nyní účtuje 15,49 USD/měsíc za standardní domácí tarif, základní tarif za 9,99 USD/měsíc a prémiový tarif za 19,99 USD/měsíc.A co se týče reklamního zatížení, existuje několik přístupů od konkurentů, na které se Netflix může zaměřit: Na jedné straně je tu společnost Hulu , která je známá tím, že má více reklam než konkurence, a tak dosahuje vyššího průměrného příjmu na předplatitele. Pak jsou tu další nedávné vstupy do světa AVOD, jako je HBO Max – opatrně našlapující se starou identitou značky HBO bez reklam a provozující reklamy na nízké úrovni.Zdroj: Unsplash.comV každém případě bychom měli znát odpovědi dříve, než se očekávalo: Poté, co zakladatel Reed Hastings po dlouhá léta slavně odmítal myšlenku reklam na Netflixu, na posledním hovoru k výsledkům uvedl, že objem a potenciál zisku se bude postupně zavádět v průběhu několika let, a společnost údajně zaměstnancům říká, že zavádění by mělo začít v posledním čtvrtletí roku 2022.
Zářijové týdny roku 2025 přinesly na světových kapitálových trzích nebývalou vlnu optimismu. Investoři se dočkali hned tří mimořádně sledovaných primárních...