Čínský výrobce elektromobilů Nio bude od roku 2024 vyrábět vlastní baterie
Čínský výrobce elektromobilů Nio uvedl, že v roce 2024 začne vyrábět vysokonapěťové baterie, které sám vyvinul, a to v rámci snahy o zvýšení ziskovosti a konkurenceschopnosti, aby se mohl postavit konkurentům, jako je Tesla.
Společnost Nio plánuje zahájit výrobu 800voltových baterií v druhé polovině roku 2024, uvedl její předseda William Li ve čtvrtečním telefonátu s analytiky.
Většina elektromobilů funguje na 400voltové baterie, zatímco elektromobily Taycan od Porsche jsou poháněny 800voltovými lithium-iontovými akumulátory, které se dobíjejí rychleji.
Li uvedl, že společnost Nio – která má více než 400 zaměstnanců pracujících na výzkumu a vývoji bateriových technologií – také plánuje v dlouhodobém horizontu využívat kombinaci baterií vlastní výroby a externích zdrojů, což je podobný plán jako u společnosti Tesla.
Zdroj: Getty Images
Li uvedl, že společnost Nio plánuje používat baterie vlastní výroby pro svou novou velkosériovou značku, která by měla být připravena k prodeji v druhé polovině roku 2024. Dodal, že cena těchto nových modelů by se měla pohybovat kolem 200 000 až 300 000 jüanů (30 000 až 45 000 USD).
Společnost Nio uvedla, že náklady na baterie by se ve druhém čtvrtletí zvýšily poté, co v dubnu obnovila dohodu se svým jediným dodavatelem baterií, společností CATL.
Společnost ve čtvrtek uvedla, že její čistá ztráta se v prvním čtvrtletí snížila na 1,8 miliardy jüanů z 4,9 miliardy před rokem.
Společnost Nio však předpovídá, že ve čtvrtletí končícím 30. června dodá 23 000 až 25 000 vozů, což je méně než v prvním čtvrtletí, kdy dodala 25 768 vozů, a odráží tak všeobecný pokles výroby velkých automobilek v důsledku dvouměsíční výluky COVID-19 v Šanghaji.
Akcie společnosti Nio kotované na burze v USA, které uzavřely se ztrátou 7,7 %, ztratily v letošním roce již 44 % své hodnoty.
Společnost Nio plánuje zahájit výrobu 800voltových baterií v druhé polovině roku 2024, uvedl její předseda William Li ve čtvrtečním telefonátu s analytiky.Většina elektromobilů funguje na 400voltové baterie, zatímco elektromobily Taycan od Porsche jsou poháněny 800voltovými lithium-iontovými akumulátory, které se dobíjejí rychleji.Li uvedl, že společnost Nio – která má více než 400 zaměstnanců pracujících na výzkumu a vývoji bateriových technologií – také plánuje v dlouhodobém horizontu využívat kombinaci baterií vlastní výroby a externích zdrojů, což je podobný plán jako u společnosti Tesla.Zdroj: Getty ImagesLi uvedl, že společnost Nio plánuje používat baterie vlastní výroby pro svou novou velkosériovou značku, která by měla být připravena k prodeji v druhé polovině roku 2024. Dodal, že cena těchto nových modelů by se měla pohybovat kolem 200 000 až 300 000 jüanů .Společnost Nio uvedla, že náklady na baterie by se ve druhém čtvrtletí zvýšily poté, co v dubnu obnovila dohodu se svým jediným dodavatelem baterií, společností CATL.Společnost ve čtvrtek uvedla, že její čistá ztráta se v prvním čtvrtletí snížila na 1,8 miliardy jüanů z 4,9 miliardy před rokem.Chcete využít této příležitosti?Společnost Nio však předpovídá, že ve čtvrtletí končícím 30. června dodá 23 000 až 25 000 vozů, což je méně než v prvním čtvrtletí, kdy dodala 25 768 vozů, a odráží tak všeobecný pokles výroby velkých automobilek v důsledku dvouměsíční výluky COVID-19 v Šanghaji.Akcie společnosti Nio kotované na burze v USA, které uzavřely se ztrátou 7,7 %, ztratily v letošním roce již 44 % své hodnoty.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...