Discovery nepřiblíží své dvě streamovací platformy k jedné.
Během dvou týdnů se objevily dvě zprávy týkající se snah společnosti Warner Bros Discovery (NASDAQ:WBD) o streamování. Ačkoli by měly mít pozitivní, dlouhodobý vliv na cenu akcií WBD, nejsem si jistý, že to ještě znamená, že byste měli jít a koupit akcie.
Skutečnost je taková, že trhy jsou stále neuvěřitelně nervózní. Dokud se neuklidní, nemyslím si, že má smysl kupovat podnik, jehož čistý dluh je podle Cristiana Docana z InvestorPlace příliš vysoký na to, aby se dal ignorovat.
Navíc, dokud nebude její strategie streamingu zřejmější, zbytečně riskujete svůj těžce vydělaný kapitál. Je sice povzbuzující nakupovat před šťavnatou zprávou, která hýbe trhem, ale častěji než kdy jindy můžete vydělat, když akcie koupíte až poté, co se objeví dobrá zpráva.
Snahy společnosti Warner Bros. Discovery o streamování se pomalu rýsují. To ale neznamená, že byste měli WBD koupit hned teď.
Akcie společnosti se 26. dubna propadly o téměř 8 % poté, co společnost oznámila nižší výhled pro rok 2022. Od té doby ztratily dalších 10 % a 24. května klesly na minimum 16,73 USD, než se odrazily ode dna díky zprávě o vytvoření společného podniku v poměru 50/50 s BT Group za účelem vytvoření prémiové sportovní nabídky pro Velkou Británii a Irsko.
Jak uvedl můj kolega v polovině května, kromě obav z dluhu se zdá, že „…v nejbližší době je zde více negativních faktorů než pozitivních“. Ukázalo se, že jeho poznámky byly docela přesné.
Zdroj: Getty Images
Co by mohlo pomoci zvrátit padající nůž, kterým jsou akcie WBD, je zpráva o spolupráci s newyorskou společností Brightline, jejíž produkty pro propojenou televizní reklamu pomáhají provozovatelům televizního vysílání, jako je Warner Bros Discovery, dosahovat příjmů z reklamy, aniž by přitom ztratili příliš mnoho zákazníků.
Dva produkty, které WBD využívá pro svou streamovací službu, jsou Click-to-Contact a Viewer’s Choice. Oba by měly být v Discovery+ k dispozici ve 4. čtvrtletí roku 2022.
„Mít více personalizovaných reklam dává pro WBD smysl, protože společnost vylepšuje svůj přístup ke streamování založený na reklamě. Finanční ředitel Gunnar Wiedenfels na hovoru k výsledkům za první čtvrtletí poznamenal, že produkt Discovery+ ad-lite má velmi nízkou odliv, přičemž generuje 5-6 dolarů dodatečných příjmů z přibližně 2-4 minut reklamy,“ uvedl 25. května server FierceVideo.
Myslím, že není pochyb o tom, že dnešní inflační doba znamená, že spotřebitelé budou vyhledávat služby podporované reklamou více, než by tomu bylo v době pandemie. To je výborná zpráva pro majitele akcií WBD.
Zdroj: Getty Images
Šéf globálního streamingu společnosti Warner Bros Discovery JB Perrette potvrdil 18. května na akci společnosti WBDUpfront v New Yorku největší netajnou informaci na světě.
„V nepříliš vzdálené budoucnosti vidíme jedinečnou možnost přinést všechny tyto neuvěřitelné příběhy a značky, které utvářejí kulturu, které potěší, ohromí a informují globální spotřebitele, a přinést domů tyto pozoruhodné okamžiky napříč všemi těmito žánry v jednom úžasném globálním streamovacím produktu,“ uvedl podle Broadcasting + Cable Perrette na této akci.
Společnost věří, že může zvítězit s jediným streamovacím produktem kombinujícím HBO Max a Discovery+. O tom, že tomu tak skutečně je, asi nikdo nepochybuje. Dokud se jí však nepodaří zprovoznit nabídku personalizované reklamy, není téměř žádná šance, že by generální ředitel David Zaslav dal fúzi obou služeb zelenou.
Důležitější je, aby měl k dispozici verzi ad-lite, která by dokázala přilákat zákazníky, aniž by odradila předplatitele. Dokud se jí to s pomocí společnosti BrightLine nepodaří, není možné obě služby sloučit.
Myslím, že není pochyb o tom, že případné sloučení obou streamovacích služeb pozitivně ovlivní cenu akcií WBD.
Trhy však v tuto chvíli nemají zrovna shovívavou náladu.
Skutečnost, že očekává provozní zisk o 500 milionů dolarů nižší, než byl původní výhled, a to kvůli nákladným iniciativám, jako je například nyní zrušená CNN+, znamená, že až v červenci oznámí výsledky za 2. čtvrtletí 2022, může dojít k dalším překvapením.
Neříkám, že budou, ale pokud ano, do konce roku 2022 by mohly být ve hře jednociferné výsledky.
Kdyby šlo o mé peníze, počkal bych do července, abych zjistil, jaká bude její zpráva za 2. čtvrtletí 2022. Ke sloučení obou streamovacích služeb dojde. Je to jen otázka času.
Discovery nepřiblíží své dvě streamovací platformy k jedné.Během dvou týdnů se objevily dvě zprávy týkající se snah společnosti Warner Bros Discovery o streamování. Ačkoli by měly mít pozitivní, dlouhodobý vliv na cenu akcií WBD, nejsem si jistý, že to ještě znamená, že byste měli jít a koupit akcie.Skutečnost je taková, že trhy jsou stále neuvěřitelně nervózní. Dokud se neuklidní, nemyslím si, že má smysl kupovat podnik, jehož čistý dluh je podle Cristiana Docana z InvestorPlace příliš vysoký na to, aby se dal ignorovat.Navíc, dokud nebude její strategie streamingu zřejmější, zbytečně riskujete svůj těžce vydělaný kapitál. Je sice povzbuzující nakupovat před šťavnatou zprávou, která hýbe trhem, ale častěji než kdy jindy můžete vydělat, když akcie koupíte až poté, co se objeví dobrá zpráva.Snahy společnosti Warner Bros. Discovery o streamování se pomalu rýsují. To ale neznamená, že byste měli WBD koupit hned teď.Tady je důvod.Chcete využít této příležitosti?Akcie společnosti se 26. dubna propadly o téměř 8 % poté, co společnost oznámila nižší výhled pro rok 2022. Od té doby ztratily dalších 10 % a 24. května klesly na minimum 16,73 USD, než se odrazily ode dna díky zprávě o vytvoření společného podniku v poměru 50/50 s BT Group za účelem vytvoření prémiové sportovní nabídky pro Velkou Británii a Irsko.Jak uvedl můj kolega v polovině května, kromě obav z dluhu se zdá, že „…v nejbližší době je zde více negativních faktorů než pozitivních“. Ukázalo se, že jeho poznámky byly docela přesné.Zdroj: Getty ImagesCo by mohlo pomoci zvrátit padající nůž, kterým jsou akcie WBD, je zpráva o spolupráci s newyorskou společností Brightline, jejíž produkty pro propojenou televizní reklamu pomáhají provozovatelům televizního vysílání, jako je Warner Bros Discovery, dosahovat příjmů z reklamy, aniž by přitom ztratili příliš mnoho zákazníků.Dva produkty, které WBD využívá pro svou streamovací službu, jsou Click-to-Contact a Viewer’s Choice. Oba by měly být v Discovery+ k dispozici ve 4. čtvrtletí roku 2022.„Mít více personalizovaných reklam dává pro WBD smysl, protože společnost vylepšuje svůj přístup ke streamování založený na reklamě. Finanční ředitel Gunnar Wiedenfels na hovoru k výsledkům za první čtvrtletí poznamenal, že produkt Discovery+ ad-lite má velmi nízkou odliv, přičemž generuje 5-6 dolarů dodatečných příjmů z přibližně 2-4 minut reklamy,“ uvedl 25. května server FierceVideo.Myslím, že není pochyb o tom, že dnešní inflační doba znamená, že spotřebitelé budou vyhledávat služby podporované reklamou více, než by tomu bylo v době pandemie. To je výborná zpráva pro majitele akcií WBD.Zdroj: Getty ImagesŠéf globálního streamingu společnosti Warner Bros Discovery JB Perrette potvrdil 18. května na akci společnosti WBDUpfront v New Yorku největší netajnou informaci na světě.„V nepříliš vzdálené budoucnosti vidíme jedinečnou možnost přinést všechny tyto neuvěřitelné příběhy a značky, které utvářejí kulturu, které potěší, ohromí a informují globální spotřebitele, a přinést domů tyto pozoruhodné okamžiky napříč všemi těmito žánry v jednom úžasném globálním streamovacím produktu,“ uvedl podle Broadcasting + Cable Perrette na této akci.Společnost věří, že může zvítězit s jediným streamovacím produktem kombinujícím HBO Max a Discovery+. O tom, že tomu tak skutečně je, asi nikdo nepochybuje. Dokud se jí však nepodaří zprovoznit nabídku personalizované reklamy, není téměř žádná šance, že by generální ředitel David Zaslav dal fúzi obou služeb zelenou.Důležitější je, aby měl k dispozici verzi ad-lite, která by dokázala přilákat zákazníky, aniž by odradila předplatitele. Dokud se jí to s pomocí společnosti BrightLine nepodaří, není možné obě služby sloučit.Myslím, že není pochyb o tom, že případné sloučení obou streamovacích služeb pozitivně ovlivní cenu akcií WBD.Trhy však v tuto chvíli nemají zrovna shovívavou náladu.Skutečnost, že očekává provozní zisk o 500 milionů dolarů nižší, než byl původní výhled, a to kvůli nákladným iniciativám, jako je například nyní zrušená CNN+, znamená, že až v červenci oznámí výsledky za 2. čtvrtletí 2022, může dojít k dalším překvapením.Neříkám, že budou, ale pokud ano, do konce roku 2022 by mohly být ve hře jednociferné výsledky.Kdyby šlo o mé peníze, počkal bych do července, abych zjistil, jaká bude její zpráva za 2. čtvrtletí 2022. Ke sloučení obou streamovacích služeb dojde. Je to jen otázka času.
Výsledková sezóna technologických gigantů opět přinesla důležité signály o tom, jak se jednotlivé společnosti vyrovnávají s nástupem umělé inteligence a...