Maloobchodní prodejce kosmetických produktů ve své aktualizaci za první čtvrtletí fiskálního roku 2022 uvedl, že jeho tržby stále rostou solidním tempem, protože lidé se vracejí k osobnějším kontaktům. Zisk společnosti Ulta se zvýšil i díky tomu, že se vypořádala s rostoucími náklady.
Generální ředitel Dave Kimbell a jeho tým popsali pozitivní prostředí v této části světa maloobchodu, když zvýšili svůj výhled na rok 2022. Podívejme se blíže na to, proč dnes podnikání společnosti Ulta vypadá tak atraktivně.
Překonání očekávání
Tržby společnosti Ulta v prvním čtvrtletí (které skončilo 30. dubna) vzrostly meziročně o 21 % a opět překonaly očekávání Wall Street. Tento nárůst byl úlevou vzhledem ke smíšeným zprávám o růstu, které právě ohlásili ostatní maloobchodníci, včetně Walmartu a Targetu.
Zdroj: Gettyimages
Poptávka po kosmetických výrobcích a produktech péče o pleť zůstala silná navzdory inflaci. K 18% nárůstu srovnatelných tržeb v prodejnách Ulta přispěla zdravá kombinace rostoucí návštěvnosti zákazníků a zvýšených výdajů na návštěvu.
Vedení společnosti zdůraznilo, že získala podíl na trhu v rostoucím odvětví. „Tým Ulta Beauty dosáhl v prvním čtvrtletí výjimečných výsledků,“ uvedl Kimbell v tiskové zprávě.
Ulta nemusela obětovat ani zisky, aby udržela rekordní úroveň prodeje. Vedení společnosti v konferenčním hovoru s analytiky uvedlo, že náklady vzrostly ve všech oblastech, od mezd až po dopravu. Ulta však tento tlak překonala díky rychle se rozšiřujícímu prodejnímu zázemí.
Společnosti také pomohl posun v poptávce po prémiovějších make-upech. Tento tlak pomohl zvýšit provozní marži na rekordních 19 % tržeb.
Výhled do budoucna
Od doby, kdy společnost vydala svůj první oficiální výhled na rok 2022, inflace zrychlila a mezi nové potenciální překážky patří také zpomalující se hospodářský růst. Ulta přesto využila příležitosti a zvýšila své prognózy tržeb a zisku.
Zdroj: Unsplash
Maloobchodní řetězec nyní vidí růst tržeb v rozmezí 6 až 8 % oproti předchozímu rozpětí 3 až 4 %. Provozní marže by měla vzrůst nad 14 %, což by znamenalo obrovské zlepšení ve srovnání s úrovní před pandemií, kdy činila přibližně 12 % tržeb.
Vedení společnosti nezměnilo svůj cíl otevřít v letošním roce pouze 50 nových prodejen, což naznačuje mírně konzervativní přístup k poslednímu nárůstu prodeje.
Pokud však bude návštěvnost zákazníků i nadále vzrůstat, bude pro společnost Ulta brzy smysluplné, aby začala zvyšovat své plány na otevírání obchodů směrem ke 100 obchodům ročně, čímž získá další významnou možnost růstu.
Maloobchodní prodejce kosmetických produktů ve své aktualizaci za první čtvrtletí fiskálního roku 2022 uvedl, že jeho tržby stále rostou solidním tempem, protože lidé se vracejí k osobnějším kontaktům. Zisk společnosti Ulta se zvýšil i díky tomu, že se vypořádala s rostoucími náklady.Generální ředitel Dave Kimbell a jeho tým popsali pozitivní prostředí v této části světa maloobchodu, když zvýšili svůj výhled na rok 2022. Podívejme se blíže na to, proč dnes podnikání společnosti Ulta vypadá tak atraktivně.Tržby společnosti Ulta v prvním čtvrtletí vzrostly meziročně o 21 % a opět překonaly očekávání Wall Street. Tento nárůst byl úlevou vzhledem ke smíšeným zprávám o růstu, které právě ohlásili ostatní maloobchodníci, včetně Walmartu a Targetu.Zdroj: GettyimagesPoptávka po kosmetických výrobcích a produktech péče o pleť zůstala silná navzdory inflaci. K 18% nárůstu srovnatelných tržeb v prodejnách Ulta přispěla zdravá kombinace rostoucí návštěvnosti zákazníků a zvýšených výdajů na návštěvu.Vedení společnosti zdůraznilo, že získala podíl na trhu v rostoucím odvětví. „Tým Ulta Beauty dosáhl v prvním čtvrtletí výjimečných výsledků,“ uvedl Kimbell v tiskové zprávě.Ulta nemusela obětovat ani zisky, aby udržela rekordní úroveň prodeje. Vedení společnosti v konferenčním hovoru s analytiky uvedlo, že náklady vzrostly ve všech oblastech, od mezd až po dopravu. Ulta však tento tlak překonala díky rychle se rozšiřujícímu prodejnímu zázemí.Chcete využít této příležitosti?Společnosti také pomohl posun v poptávce po prémiovějších make-upech. Tento tlak pomohl zvýšit provozní marži na rekordních 19 % tržeb.Od doby, kdy společnost vydala svůj první oficiální výhled na rok 2022, inflace zrychlila a mezi nové potenciální překážky patří také zpomalující se hospodářský růst. Ulta přesto využila příležitosti a zvýšila své prognózy tržeb a zisku.Zdroj: UnsplashMaloobchodní řetězec nyní vidí růst tržeb v rozmezí 6 až 8 % oproti předchozímu rozpětí 3 až 4 %. Provozní marže by měla vzrůst nad 14 %, což by znamenalo obrovské zlepšení ve srovnání s úrovní před pandemií, kdy činila přibližně 12 % tržeb.Vedení společnosti nezměnilo svůj cíl otevřít v letošním roce pouze 50 nových prodejen, což naznačuje mírně konzervativní přístup k poslednímu nárůstu prodeje.Pokud však bude návštěvnost zákazníků i nadále vzrůstat, bude pro společnost Ulta brzy smysluplné, aby začala zvyšovat své plány na otevírání obchodů směrem ke 100 obchodům ročně, čímž získá další významnou možnost růstu.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...