Akcie společnosti Nio (NYSE:NIO) se dnes obchodují o 4 % níže navzdory zajímavému prohlášení předsedy představenstva Williama Li. Li uvedl, že společnost Nio má v plánu vyrábět 800voltové baterie ve vlastní režii během druhé poloviny roku 2024. Náklady na baterie se společnosti Nio během druhého čtvrtletí zvýšily poté, co byla obnovena dohoda s dodavatelem baterií CATL.
Během května společnost Nio oznámila, že dodala 7 024 vozidel. Od začátku roku dodala čínská společnost 37 866 elektromobilů, což představuje meziroční nárůst o 11,8 %. Společnost Nio se pomalu zotavuje z hromadných výluk v Číně způsobených koronavirem. Má v plánu „dále navyšovat výrobní kapacitu“ díky spolupráci s partnery z dodavatelského řetězce. Tento měsíc společnost plánuje urychlit „obnovu dodávek“, takže čísla dodávek za červen budou velmi očekávaná.
Zdroj: Shutterstock
S ohledem na to se pojďme věnovat podrobnostem o nových bateriových soupravách.
V současné době je většina elektromobilů vybavena 400voltovými bateriemi. Díky plánům společnosti Nio vyrábět 800voltové baterie se zákazníkům zlepší nabíjení. Baterie s vyšším napětím totiž umožňují, aby se při nabíjení používal nižší proud. Kromě toho baterie s vyšším napětím „snižuje přehřívání a umožňuje lepší udržení energie v systému“.
Li také zmínil, že společnost Nio bude v dlouhodobém horizontu plánovat využití kombinace vlastních baterií a baterií z externích zdrojů. To je podobné tomu, co se svými bateriemi dělá společnost Tesla (NASDAQ:TSLA).
Nové vlastní baterie budou použity pro nové masové modely společnosti Nio, které by měly být připraveny k prodeji v průběhu druhé poloviny roku 2024. Li zmínil, že cena těchto modelů by se měla pohybovat mezi 30 000 a 45 000 USD.
Zdroj: Unsplash
Společnost Nio již v Číně provozuje výměnné stanice baterií jako služby (BaaS). Na těchto stanicích mohou zákazníci přijet a vyměnit své baterie za plně nabité. Nyní má společnost v plánu poskytnout licenci na svou technologii BaaS dalším výrobcům automobilů. Společnost se snaží využít nedostatků společnosti Tesla, která v roce 2014 vydala vlastní technologii výměny baterií, ale program ukončila. Do roku 2025 má společnost Nio za cíl provozovat více než 1 000 stanic pro výměnu baterií mimo Čínu. Do konce roku 2030 plánuje provozovat 5 000 stanic pro výměnu baterií po celém světě.
Akcie společnosti Nio se dnes obchodují o 4 % níže navzdory zajímavému prohlášení předsedy představenstva Williama Li. Li uvedl, že společnost Nio má v plánu vyrábět 800voltové baterie ve vlastní režii během druhé poloviny roku 2024. Náklady na baterie se společnosti Nio během druhého čtvrtletí zvýšily poté, co byla obnovena dohoda s dodavatelem baterií CATL.Během května společnost Nio oznámila, že dodala 7 024 vozidel. Od začátku roku dodala čínská společnost 37 866 elektromobilů, což představuje meziroční nárůst o 11,8 %. Společnost Nio se pomalu zotavuje z hromadných výluk v Číně způsobených koronavirem. Má v plánu „dále navyšovat výrobní kapacitu“ díky spolupráci s partnery z dodavatelského řetězce. Tento měsíc společnost plánuje urychlit „obnovu dodávek“, takže čísla dodávek za červen budou velmi očekávaná.Zdroj: ShutterstockS ohledem na to se pojďme věnovat podrobnostem o nových bateriových soupravách.V současné době je většina elektromobilů vybavena 400voltovými bateriemi. Díky plánům společnosti Nio vyrábět 800voltové baterie se zákazníkům zlepší nabíjení. Baterie s vyšším napětím totiž umožňují, aby se při nabíjení používal nižší proud. Kromě toho baterie s vyšším napětím „snižuje přehřívání a umožňuje lepší udržení energie v systému“.Li také zmínil, že společnost Nio bude v dlouhodobém horizontu plánovat využití kombinace vlastních baterií a baterií z externích zdrojů. To je podobné tomu, co se svými bateriemi dělá společnost Tesla .Chcete využít této příležitosti?Nové vlastní baterie budou použity pro nové masové modely společnosti Nio, které by měly být připraveny k prodeji v průběhu druhé poloviny roku 2024. Li zmínil, že cena těchto modelů by se měla pohybovat mezi 30 000 a 45 000 USD.Zdroj: UnsplashSpolečnost Nio již v Číně provozuje výměnné stanice baterií jako služby . Na těchto stanicích mohou zákazníci přijet a vyměnit své baterie za plně nabité. Nyní má společnost v plánu poskytnout licenci na svou technologii BaaS dalším výrobcům automobilů. Společnost se snaží využít nedostatků společnosti Tesla, která v roce 2014 vydala vlastní technologii výměny baterií, ale program ukončila. Do roku 2025 má společnost Nio za cíl provozovat více než 1 000 stanic pro výměnu baterií mimo Čínu. Do konce roku 2030 plánuje provozovat 5 000 stanic pro výměnu baterií po celém světě.