Nemýlil se. Ve skutečnosti nemohl mít větší pravdu.
Dnes je po celém světě více než miliarda iPhonů. V právě skončeném čtvrtletí jich Apple prodal za více než 40 miliard dolarů. A nyní je nejhodnotnější společností na světě s tržní kapitalizací 2,6 bilionu dolarů.
To je revoluční produkt. Od prvního ohlášení iPhonu vzrostla hodnota akcií společnosti AAPL o více než 4 000 %, což znamená, že každá investice 10 000 dolarů se proměnila ve více než 400 000 dolarů!
Co kdybych vám teď řekl, že se to všechno Apple chystá zopakovat? Co kdyby se chystala v příštích 12 měsících vydat zbrusu nový produkt?
A co kdybych vám řekl, že tento nový produkt společnosti Apple by mohl být ještě revolučnější než iPhone? A co kdybych vám řekl, že tento produkt je posledním velkým nápadem samotného Steva Jobse?
No, vážení, všechno výše uvedené je pravda.

Společnost Apple se chystá uvést na trh zcela nový produkt, který bude pravděpodobně revolučnější než iPhone. A byl to nápad, který Steve Jobs postuloval už v roce 2008 jako další velký průlom společnosti Apple.
Nenechte se mýlit. Tento nový produkt změní svět. Vytvoří obrovskou ekonomickou hodnotu. A vytvoří vzestupnou vlnu pro všechny akcie související s jeho vývojem. Mnohé z těchto akcií skutečně vzrostou o tisíce procent.
Čas dozvědět se o této změně hry – a o akciích, které je třeba nakoupit, abyste mohli hrát na jejím průlomu – je právě teď.
iPhone je na maximu
Než začneme mluvit o tomto zbrusu novém produktu, musíme nejprve pochopit, proč jej Apple uvádí na trh.
Koneckonců, není to ve společnosti Apple skvělé už teď?
Jsou. Ale každá skvělá inovace má svou dobu trvanlivosti a té největší společnosti Apple – iPhonu – brzy vyprší.
Když ho Apple v roce 2007 poprvé představil, měli chytré telefony jen obchodní manažeři. To mu dalo dlouhou příležitost k rozšíření podnikání s iPhony.
Dnes už ale chytrý telefon má každý, kdo ho chce. V USA je penetrace chytrých telefonů 85 %. A vzhledem k tomu, jak dlouho je iPhone na trhu, je velmi nepravděpodobné, že by 15 % Američanů, kteří se smartphonům vyhýbají, v příštích několika letech náhle podlehlo.

Trh se smartphony je nasycen. Je to vidět na prodejích iPhonů společnosti Apple. Počet iPhonů, které Apple ročně prodá, se vyšplhal z 11,6 milionu v roce 2008 na 231,2 milionu v roce 2015. Od té doby se roční prodeje ustálily mezi 200 a 240 miliony kusů ročně.
Obchod s iPhony už zkrátka neroste.
Pokud chce Apple nadále růst a zůstat nejhodnotnější společností na světě, musí svůj růstový příběh znovu urychlit.
Potřebuje další nový produkt s potenciálem iPhonu.
Potřebuje auto.
Představujeme „Projekt Titan“, automobil Apple
V roce 2008, pouhý rok po uvedení iPhonu na trh, Steve Jobs spekuloval, že dalším velkým průlomovým produktem společnosti bude automobil Apple.
Téměř o 15 let později se tato vize stává skutečností.
Společnost Apple, kterou zasvěcenci nazývají „Projekt Titan“, již několik let v tichosti vyvíjí autonomní elektromobil.
Vývoj nebyl jednoduchý.
Poprvé se zvěsti o automobilu Apple objevily již v roce 2015. V roce 2017 pak společnost provedla dramatický obrat. Rozhodla se vykašlat na výrobu automobilu ve prospěch pouhého vývoje samořídicí technologie. V dalším stejně dramatickém obratu v roce 2019 se Apple vrátil ke svým plánům na výrobu plnohodnotného elektromobilu. A právě v loňském roce Digitimes informoval, že Apple bude v roce 2024 sériově vyrábět svůj dlouho očekávaný a vysoce ceněný automobil Apple.
Jak je to tedy s tím „autem“? Proč Apple prostě nevyrábí lepší iPhone? Proč elektromobil?
Odpověď souvisí s mírou přijetí technologie.
Z hlediska zavádění je dnes technologie elektromobilů na stejné úrovni jako technologie chytrých telefonů v době uvedení iPhonu na trh.
V roce 2007 byla míra rozšíření chytrých telefonů v USA asi 10 %. V loňském roce byla celosvětová míra rozšíření elektromobilů přibližně 10 %.
Společnost se poučila ze svého úspěchu s iPhonem. Klíčem k dosažení dlouhodobého růstu prostřednictvím revolučního produktu je jeho uvedení na trh v době, kdy se míra rozšíření této technologie pohybuje kolem 10 %.
Přesně tam se dnes nacházíme v případě elektromobilů. Apple samozřejmě plánuje brzy uvést na trh vlastní elektromobil. Ví, že pokud se automobil Apple stane hitem, bude moci tento byznys skokově rozvíjet dalších více než 10 let!
Samozřejmě, že auto Apple bude hitem. Vždyť mluvíme o společnosti Apple. Všechno, co dělá, je hit – iPhone, iPad, Mac, hodinky.
Brzy k nim přidáme i auto Apple. A bude to zatím největší produkt společnosti. Trh s automobily je výrazně větší než trh s chytrými telefony, počítači, tablety a chytrými hodinkami dohromady!
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























