(NYSE: CPNG), která se zabývá elektronickým obchodováním, nabízí různé zboží včetně potravin, oblečení, nábytku, elektroniky, obuvi a výživových produktů. Společnost byla založena v roce 2010 a je známá jako „jihokorejský Amazon“, poskytuje také službu streamování videa, dodávku hotových jídel a doručování běžného zboží a potravin ve stejný den.
V březnu loňského roku společnost provedla primární veřejnou nabídku akcií (IPO) v USA a získala 4,6 miliardy dolarů. Jejích 130 milionů akcií bylo vybráno za cenu 35 dolarů za akcii. Od IPO akcie klesaly a nyní dosáhly hodnoty 11,51 USD.
Společnost Coupang minulý měsíc oznámila výsledky za první čtvrtletí. Podívejme se, jak se společnosti dařilo.
Výsledky za 1. čtvrtletí
Gigant v oblasti elektronického obchodování vykázal za první čtvrtletí nižší než očekávanou ztrátu ve výši 0,12 USD na akcii, zatímco ulice odhadovala ztrátu ve výši 0,28 USD na akcii a meziroční ztrátu ve výši 0,68 USD na akcii.
Zdroj: Gettyimages
Čisté tržby se meziročně zvýšily o 22 % na 5,1 miliardy dolarů a hrubý zisk vzrostl o 42 % na 1,04 miliardy dolarů. Upravená ztráta EBITDA se mezičtvrtletně snížila o 194 milionů USD na celkových 91 milionů USD.
Gaurav Anand, finanční ředitel společnosti Coupang, řekl: „Zaznamenali jsme také nejvyšší hrubý zisk a hrubou ziskovou marži v historii společnosti, což zase pomohlo našemu segmentu Product Commerce dosáhnout v prvním čtvrtletí ziskovosti. Očekáváme, že naše zaměření na inovace orientované na zákazníky i na provozní dokonalost přinese své ovoce i v následujících čtvrtletích a letech.“
Nedávno analytik společnosti Citigroup (NYSE: C) John Yu ponechal na akciích rating Buy a zvýšil cílovou cenu z 15 USD na 17 USD (potenciál růstu 47,7 %).
Yu uvedl: „Coupang má expozici v kategoriích módy a doplňků, ale podle naší analýzy má hlavní hodnotu v kategoriích zboží denní potřeby, rychloobrátkového zboží a potravin. V těchto kategoriích má společnost Coupang bezkonkurenční konkurenční výhody díky své celostátní logistické infrastruktuře a službě Rocket Delivery.“
James Lee ze společnosti Mizuho Securities navíc potvrdil rating Hold pro společnost Coupang a snížil cílovou cenu z 28 USD na 18 USD (potenciál růstu 56,4 %).
Zdroj: Getty Images
Ve zprávě pro investory Lee uvedl: „Společnost vykázala výrazně nižší než očekávanou ztrátu EBITDA díky disciplinovanému investičnímu přístupu, který byl vyjádřen v minulém čtvrtletí. Výhled EBITDA pro fiskální rok 2022 však zůstal nezměněn, což naznačuje nejistotu v dodavatelském řetězci a dopad inflace.“
Celkově má akcie konsenzuální hodnocení „Strong Buy“ na základě pěti „Buys“ a jednoho „Hold“. Průměrná cílová cena CPNG ve výši 22,67 USD znamená 97% potenciál růstu oproti současné úrovni. Akcie od počátku roku ztratily téměř 60 %.
Závěrečné myšlenky
Přestože akcie CPNG za poslední rok ztratily 71 % a za posledních šest měsíců 60,5 %, mám pozitivní názor na dlouhodobé vyhlídky společnosti Coupang, která pokračuje v diverzifikaci a inovacích s cílem zlepšit spotřebitelské zkušenosti.
, která se zabývá elektronickým obchodováním, nabízí různé zboží včetně potravin, oblečení, nábytku, elektroniky, obuvi a výživových produktů. Společnost byla založena v roce 2010 a je známá jako „jihokorejský Amazon“, poskytuje také službu streamování videa, dodávku hotových jídel a doručování běžného zboží a potravin ve stejný den.V březnu loňského roku společnost provedla primární veřejnou nabídku akcií v USA a získala 4,6 miliardy dolarů. Jejích 130 milionů akcií bylo vybráno za cenu 35 dolarů za akcii. Od IPO akcie klesaly a nyní dosáhly hodnoty 11,51 USD.Společnost Coupang minulý měsíc oznámila výsledky za první čtvrtletí. Podívejme se, jak se společnosti dařilo.Gigant v oblasti elektronického obchodování vykázal za první čtvrtletí nižší než očekávanou ztrátu ve výši 0,12 USD na akcii, zatímco ulice odhadovala ztrátu ve výši 0,28 USD na akcii a meziroční ztrátu ve výši 0,68 USD na akcii.Zdroj: GettyimagesČisté tržby se meziročně zvýšily o 22 % na 5,1 miliardy dolarů a hrubý zisk vzrostl o 42 % na 1,04 miliardy dolarů. Upravená ztráta EBITDA se mezičtvrtletně snížila o 194 milionů USD na celkových 91 milionů USD.Gaurav Anand, finanční ředitel společnosti Coupang, řekl: „Zaznamenali jsme také nejvyšší hrubý zisk a hrubou ziskovou marži v historii společnosti, což zase pomohlo našemu segmentu Product Commerce dosáhnout v prvním čtvrtletí ziskovosti. Očekáváme, že naše zaměření na inovace orientované na zákazníky i na provozní dokonalost přinese své ovoce i v následujících čtvrtletích a letech.“Chcete využít této příležitosti?Nedávno analytik společnosti Citigroup John Yu ponechal na akciích rating Buy a zvýšil cílovou cenu z 15 USD na 17 USD .Yu uvedl: „Coupang má expozici v kategoriích módy a doplňků, ale podle naší analýzy má hlavní hodnotu v kategoriích zboží denní potřeby, rychloobrátkového zboží a potravin. V těchto kategoriích má společnost Coupang bezkonkurenční konkurenční výhody díky své celostátní logistické infrastruktuře a službě Rocket Delivery.“James Lee ze společnosti Mizuho Securities navíc potvrdil rating Hold pro společnost Coupang a snížil cílovou cenu z 28 USD na 18 USD .Zdroj: Getty ImagesVe zprávě pro investory Lee uvedl: „Společnost vykázala výrazně nižší než očekávanou ztrátu EBITDA díky disciplinovanému investičnímu přístupu, který byl vyjádřen v minulém čtvrtletí. Výhled EBITDA pro fiskální rok 2022 však zůstal nezměněn, což naznačuje nejistotu v dodavatelském řetězci a dopad inflace.“Celkově má akcie konsenzuální hodnocení „Strong Buy“ na základě pěti „Buys“ a jednoho „Hold“. Průměrná cílová cena CPNG ve výši 22,67 USD znamená 97% potenciál růstu oproti současné úrovni. Akcie od počátku roku ztratily téměř 60 %.Přestože akcie CPNG za poslední rok ztratily 71 % a za posledních šest měsíců 60,5 %, mám pozitivní názor na dlouhodobé vyhlídky společnosti Coupang, která pokračuje v diverzifikaci a inovacích s cílem zlepšit spotřebitelské zkušenosti.
Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...