elektromobil s možností připojení k elektrické síti, což vedlo k postupnému ukončení daňových úlev ve výši až 7 500 USD pro osoby, které si tyto vozy koupí.
Japonská automobilka se tak připojila ke společnostem Tesla a General Motors a zahájila postupné rušení daňových úlev pro budoucí spotřebitele, kteří si koupí plně elektrický nebo plug-in hybridní elektromobil. Tento milník přichází v nevhodnou dobu, kdy Toyota zvyšuje výrobu svého nového plně elektrického vozu bZ4X.
V červnu vyzvali generální ředitelé společností General Motors, Ford Motor, Chrysler, mateřské společnosti Stellantis, a Toyota Motor North America Kongres, aby zrušil omezení počtu elektrických vozidel, která výrobce prodá před zahájením postupného ukončování kreditů. Toyota a další výrobci automobilů, kteří mají v USA zaměstnance, kteří nejsou členy odborů, se však postavili proti programu daňových úlev, který loni navrhla Bidenova administrativa a který zahrnoval dodatečné úlevy pro elektromobily vyrobené organizovanou pracovní silou.
Odpůrci daňového programu tvrdí, že z těchto kreditů měli prospěch převážně bohatí a že vláda by neměla dotovat nákupy. Příznivci úvěrů tvrdí, že urychlily zavádění elektromobilů a pomohly snížit cenu drahých vozidel pro spotřebitele.
Zdroj: Getty Images
Ukončování federálních daňových úlev začíná dvě čtvrtletí poté, co automobilka prodá 200 000 vozidel připojitelných k elektrické síti. Hodnota daňové úlevy se každých šest měsíců snižuje na polovinu, dokud nedosáhne nuly.
U Toyoty začne likvidace úvěru 1. října a skončí v říjnu 2023, potvrdila společnost ve středu pro CNBC.
Ukončování úvěrů probíhá do doby, než dojde k jakýmkoli změnám v programu daňových úlev pro elektromobily, který byl zahájen v roce 2008 a rozšířen v roce 2009.
Podle agentury Bloomberg News, která o zahájení postupného ukončování úvěrů Toyoty informovala jako první, jsou dalšími nejbližšími výrobci, kteří jsou blízko vyčerpání úvěrů, společnosti Nissan a Ford Motor. Nissan prodal do konce roku 2021 166 000 elektromobilů, Ford pak 157 000, uvádí agentura Bloomberg.
elektromobil s možností připojení k elektrické síti, což vedlo k postupnému ukončení daňových úlev ve výši až 7 500 USD pro osoby, které si tyto vozy koupí.Japonská automobilka se tak připojila ke společnostem Tesla a General Motors a zahájila postupné rušení daňových úlev pro budoucí spotřebitele, kteří si koupí plně elektrický nebo plug-in hybridní elektromobil. Tento milník přichází v nevhodnou dobu, kdy Toyota zvyšuje výrobu svého nového plně elektrického vozu bZ4X.V červnu vyzvali generální ředitelé společností General Motors, Ford Motor, Chrysler, mateřské společnosti Stellantis, a Toyota Motor North America Kongres, aby zrušil omezení počtu elektrických vozidel, která výrobce prodá před zahájením postupného ukončování kreditů. Toyota a další výrobci automobilů, kteří mají v USA zaměstnance, kteří nejsou členy odborů, se však postavili proti programu daňových úlev, který loni navrhla Bidenova administrativa a který zahrnoval dodatečné úlevy pro elektromobily vyrobené organizovanou pracovní silou.Odpůrci daňového programu tvrdí, že z těchto kreditů měli prospěch převážně bohatí a že vláda by neměla dotovat nákupy. Příznivci úvěrů tvrdí, že urychlily zavádění elektromobilů a pomohly snížit cenu drahých vozidel pro spotřebitele.Zdroj: Getty ImagesUkončování federálních daňových úlev začíná dvě čtvrtletí poté, co automobilka prodá 200 000 vozidel připojitelných k elektrické síti. Hodnota daňové úlevy se každých šest měsíců snižuje na polovinu, dokud nedosáhne nuly.U Toyoty začne likvidace úvěru 1. října a skončí v říjnu 2023, potvrdila společnost ve středu pro CNBC.Ukončování úvěrů probíhá do doby, než dojde k jakýmkoli změnám v programu daňových úlev pro elektromobily, který byl zahájen v roce 2008 a rozšířen v roce 2009.Chcete využít této příležitosti?Podle agentury Bloomberg News, která o zahájení postupného ukončování úvěrů Toyoty informovala jako první, jsou dalšími nejbližšími výrobci, kteří jsou blízko vyčerpání úvěrů, společnosti Nissan a Ford Motor. Nissan prodal do konce roku 2021 166 000 elektromobilů, Ford pak 157 000, uvádí agentura Bloomberg.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...