Společnost snížila hodnocení streamovací služby na prodejní z držet a snížila cílovou cenu na 238 USD z 245 USD. To je o něco méně než páteční zavírací cena akcií.
Vzhledem k výkonnosti akcií od poloviny července vidí CFRA, že akcie po zbytek roku nedosahují výkonnosti indexu S&P 500. Akcie Netflix za tu dobu vzrostly o 38 %.
„NFLX již není růstovou akcií,“ řekl analytik Kenneth Leon. Snížil také své odhady zisku na akcii a tržeb společnosti ve druhé polovině roku s odkazem na zpomalující se provozní a volný peněžní tok.
„Klíčový katalyzátor pro NFLX – zavedení nových předplatitelských plánů placených reklam – se může projevit až v roce 2023. To by mohlo obnovit růst počtu předplatitelů (z 220,7 mil. k 30. červnu), který byl v roce 2022 stabilní až nižší,“ napsal. „NFLX si ve 3. čtvrtletí 2022 předsevzala o 1,0 mil. předplatitelů více na čistých 221,6 mil. na konci čtvrtletí.“
Kromě toho Netflix čelí do budoucna makroekonomickým překážkám v podobě inflace a nižších diskrečních spotřebitelských výdajů, uvedl Leon.
Společnost snížila hodnocení streamovací služby na prodejní z držet a snížila cílovou cenu na 238 USD z 245 USD. To je o něco méně než páteční zavírací cena akcií.Vzhledem k výkonnosti akcií od poloviny července vidí CFRA, že akcie po zbytek roku nedosahují výkonnosti indexu S&P 500. Akcie Netflix za tu dobu vzrostly o 38 %.„NFLX již není růstovou akcií,“ řekl analytik Kenneth Leon. Snížil také své odhady zisku na akcii a tržeb společnosti ve druhé polovině roku s odkazem na zpomalující se provozní a volný peněžní tok.„Klíčový katalyzátor pro NFLX – zavedení nových předplatitelských plánů placených reklam – se může projevit až v roce 2023. To by mohlo obnovit růst počtu předplatitelů , který byl v roce 2022 stabilní až nižší,“ napsal. „NFLX si ve 3. čtvrtletí 2022 předsevzala o 1,0 mil. předplatitelů více na čistých 221,6 mil. na konci čtvrtletí.“Kromě toho Netflix čelí do budoucna makroekonomickým překážkám v podobě inflace a nižších diskrečních spotřebitelských výdajů, uvedl Leon.
Společnost AppLovin Corp, jeden z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti digitální reklamy a mobilních technologií, získala silnou podporu od Deutsche...