vzrostla poté, co zvýšila svou celoroční prognózu tržeb. Společnost pokračuje v náboru nových sázkařů navzdory vysoké inflaci v USA, která omezuje rozpočty spotřebitelů.
DraftKings nyní vidí své celoroční tržby v rozmezí 2,08 až 2,18 miliardy dolarů, což je nárůst z 2,055 až 2,175 miliardy dolarů, uvedla společnost v pátek. Výhled nyní zahrnuje společnost Golden Nugget Online Gaming Inc, kterou společnost koupila v květnu, a také nové trhy, jako je kanadské Ontario.
DraftKings soupeří s FanDuel, divizí irské sázkové kanceláře Flutter Entertainment Plc, a dalšími sázkovými kancelářemi o registraci sázkařů, protože stále více států legalizuje online sportovní hry. Tyto společnosti přišly o stovky milionů dolarů, protože vložily peníze do reklamy a propagačních nabídek. Série předpovědí zvýšení pro DraftKings naznačuje, že se tato strategie může vyplatit.
„Angažovanost zákazníků zůstává silná a nadále nevidíme žádný vnímatelný dopad širších makroekonomických tlaků,“ uvedl v prohlášení výkonný ředitel DraftKings Jason Robins.
Akcie společnosti včera v New Yorku vzrostly o 11 %. Do čtvrtečního závěru letošního roku se akcie propadly o 40 %, zatímco index S&P 500 klesl o 13 %.

Tržby ve druhém čtvrtletí vzrostly na 466 milionů dolarů, což představuje 57% nárůst oproti předchozímu roku. To překonalo průměrná očekávání analytiků ve výši 438 milionů USD.
DraftKings má 1,5 milionu měsíčně platících unikátních zákazníků, což je o 30 % více než před rokem. To podle odhadů sestavených agenturou Bloomberg nesplnilo očekávání analytiků ve výši 1,7 milionu, ale DraftKings uvedla, že její sázkaři utrácejí více peněz.
Její průměrný měsíční příjem na hráče se ve čtvrtletí zvýšil na 103 USD z 80 USD o rok dříve. Společnost zavedla více parlays – kdy sázkaři mohou kombinovat více sázek do jedné. Sázkové kanceláře se zaměřují na podporu těchto rizikovějších sázek, protože jsou výnosnější.
DraftKings také předpovídá, že za celý rok vykáže menší ztrátu, pokud jde o zisk před úroky, zdaněním a odpisy.
Robins v rámci hovoru s analytiky k výsledkům uvedl, že společnost pokračuje v „optimalizaci“ svých marketingových výdajů tím, že přesouvá více prostředků z místní do celostátní reklamy.
Kyselá ekonomika by mohla ohrozit růst sportovního sázení, pokud spotřebitelé začnou omezovat své výdaje na zábavu. Podle Stephena Glagoly, analytika společnosti Cowen & Co., došlo v červnu v několika státech, včetně Pensylvánie a New Jersey, k meziročnímu poklesu hrubých příjmů ze sázení.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























