Dvě překvapivé akcie, které se dostanou na vrchol streamovací války
Podle Laury Martinové ze společnosti Needham nemusí být společnost, která se dostane na vrchol války o streamování, Netflix nebo jiní obvyklí favorité.
Analytička uvedla, že investoři by se měli „mnohem více obávat“ technologických gigantů s megakapacitou, společností Amazon a Apple, které jsou „rostoucí hrozbou pro zavedené streamovací společnosti“, protože využívají své významné podniky k budování svých video platforem.
„AAPL a AMZN jsou vítězi streamovacích válek (náš názor), protože mají prakticky neomezené zdroje, nejlepší data 1. strany ve své třídě Walled Garden a špičkové technologické týmy,“ napsala Martinová v pondělní poznámce.
Martinová očekává, že obě technologické společnosti předstihnou své konkurenty, protože expandují do globální digitální reklamy a začínají zvyšovat nabídky na práva na živé sportovní přenosy.
Globální digitální reklama, která představuje celkový oslovitelný trh ve výši 650 miliard dolarů ročně, by společnostem přinesla větší příjmy. Společnost Amazon již má příjmy z reklamy ve výši přibližně 35 miliard dolarů, zatímco Apple právě buduje svou reklamní platformu.
Zdroj: Getty Images
V posledních dvou letech velcí inzerenti stále více přesouvali dolary do streamovaného videa, protože během pandemie vyskočil počet domácností s nainstalovanými chytrými televizory, uvádí se v poznámce.
Vstup společností Apple a Amazon do nabídkových bitev o živé sportovní přenosy je mezitím hrozbou pro všechny streamovací služby, které se snaží přilákat stále roztříštěnější pozornost spotřebitelů. Soupeří spolu s videohrami a platformami pro obsah vytvářený spotřebiteli, jako je TikTok.
Průlomový „hitový“ kontakt, který dokáže znovu shromáždit „velké publikum, zvyšuje pro inzerenty hodnotu, protože je stále vzácnější,“ napsala Martinová. „Jen několik málo sportů, filmů nebo televizních franšíz má schopnost oslovovat a získávat masové publikum. Tato obsahová aktiva se postupem času stávají cennějšími.“
Martinová se domnívá, že Apple, Amazon, Disney, YouTube, Roku a Vizio se stanou vítězi streamovacích válek, zatímco čistě streamovací společnosti, které nemají jiná aktiva, která by kompenzovala ztráty, jsou „ve strukturální nevýhodě“.
Zdroj: Getty Images
Přesto „prohra ve streamovacích válkách může být vítěznou strategií“ pro některé společnosti s hlubokými knihovnami obsahu, uvedla Martinová.
„Očekáváme, že konsolidace bude v příštích pěti letech zvyšovat hodnotu filmových a seriálových knihoven a menší společnosti (s tržní kapitalizací pod 50 miliard dolarů), které vlastní IP s hitovým obsahem, budou cílem převzetí,“ napsala Martinová.
„Důkazem je akvizice knihovny Fox společností Disney, koupě Warner Media společností DISCA a koupě MGM společností AMZN. Domníváme se, že volba společnosti NFLX jako SSP společnosti Microsoft, která nikomu v oblasti AdTech nedává smysl, je prvním strategickým krokem k tomu, aby se NFLX pokusila prodat sama sebe společnosti MSFT,“ dodala Martinová.
Martinová očekává, že Paramount by mohl těžit z konsolidace streamingu.
Analytička uvedla, že investoři by se měli „mnohem více obávat“ technologických gigantů s megakapacitou, společností Amazon a Apple, které jsou „rostoucí hrozbou pro zavedené streamovací společnosti“, protože využívají své významné podniky k budování svých video platforem.„AAPL a AMZN jsou vítězi streamovacích válek , protože mají prakticky neomezené zdroje, nejlepší data 1. strany ve své třídě Walled Garden a špičkové technologické týmy,“ napsala Martinová v pondělní poznámce.Martinová očekává, že obě technologické společnosti předstihnou své konkurenty, protože expandují do globální digitální reklamy a začínají zvyšovat nabídky na práva na živé sportovní přenosy.Globální digitální reklama, která představuje celkový oslovitelný trh ve výši 650 miliard dolarů ročně, by společnostem přinesla větší příjmy. Společnost Amazon již má příjmy z reklamy ve výši přibližně 35 miliard dolarů, zatímco Apple právě buduje svou reklamní platformu.Zdroj: Getty ImagesV posledních dvou letech velcí inzerenti stále více přesouvali dolary do streamovaného videa, protože během pandemie vyskočil počet domácností s nainstalovanými chytrými televizory, uvádí se v poznámce.Vstup společností Apple a Amazon do nabídkových bitev o živé sportovní přenosy je mezitím hrozbou pro všechny streamovací služby, které se snaží přilákat stále roztříštěnější pozornost spotřebitelů. Soupeří spolu s videohrami a platformami pro obsah vytvářený spotřebiteli, jako je TikTok.Chcete využít této příležitosti?Průlomový „hitový“ kontakt, který dokáže znovu shromáždit „velké publikum, zvyšuje pro inzerenty hodnotu, protože je stále vzácnější,“ napsala Martinová. „Jen několik málo sportů, filmů nebo televizních franšíz má schopnost oslovovat a získávat masové publikum. Tato obsahová aktiva se postupem času stávají cennějšími.“Martinová se domnívá, že Apple, Amazon, Disney, YouTube, Roku a Vizio se stanou vítězi streamovacích válek, zatímco čistě streamovací společnosti, které nemají jiná aktiva, která by kompenzovala ztráty, jsou „ve strukturální nevýhodě“.Zdroj: Getty ImagesPřesto „prohra ve streamovacích válkách může být vítěznou strategií“ pro některé společnosti s hlubokými knihovnami obsahu, uvedla Martinová.„Očekáváme, že konsolidace bude v příštích pěti letech zvyšovat hodnotu filmových a seriálových knihoven a menší společnosti , které vlastní IP s hitovým obsahem, budou cílem převzetí,“ napsala Martinová.„Důkazem je akvizice knihovny Fox společností Disney, koupě Warner Media společností DISCA a koupě MGM společností AMZN. Domníváme se, že volba společnosti NFLX jako SSP společnosti Microsoft, která nikomu v oblasti AdTech nedává smysl, je prvním strategickým krokem k tomu, aby se NFLX pokusila prodat sama sebe společnosti MSFT,“ dodala Martinová.Martinová očekává, že Paramount by mohl těžit z konsolidace streamingu.
Společnost AppLovin Corp, jeden z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti digitální reklamy a mobilních technologií, získala silnou podporu od Deutsche...