Snap dosáhl 1 milionu prémiových předplatitelů ve snaze získat nové příjmy
Společnost Snap Inc, mateřská společnost aplikace pro sociální média Snapchat, dosáhla 1 milionu předplatitelů svého prémiového předplatného Snapchat+, uvedla společnost v pondělí poté, co tuto službu v červnu spustila jako nový zdroj příjmů.
Společnosti působící v oblasti sociálních médií, včetně Snap, Twitter Inc a Meta Platforms Inc , které všechny získávají většinu příjmů z prodeje digitální reklamy, čelí oslabení reklamního trhu v důsledku rekordně vysoké inflace, která způsobuje, že značky omezují své výdaje na marketing.
Akcie společnosti Snap se minulý měsíc po neuspokojivých výsledcích za druhé čtvrtletí propadly o 25 %, protože trpěly slabší poptávkou po reklamě, než Wall Street očekávala. Výkonný ředitel Evan Spiegel uvedl, že společnost bude pracovat na urychlení růstu příjmů, částečně prostřednictvím nových zdrojů příjmů.
Zdroj: Shutterstock
Služba Snapchat+, která ve Spojených státech stojí 3,99 USD měsíčně, nabízí přístup k 11 exkluzivním funkcím, které zatím nejsou dostupné běžným uživatelům. Mezi čtyři nové funkce, které byly oznámeny v pondělí, patří nové designy ikon aplikace Snapchat a možnost, aby předplatitelé měli možnost zviditelnit své zprávy pro celebrity na Snapchatu. Předplatitelé mohou Snapchat používat také na stolních počítačích.
Funkce placeného předplatného se nyní rozšiřuje do dalších zemí včetně Saúdské Arábie, Indie a Egypta, celkem tedy na 25 trhů, uvedla společnost Snap.
Společnost Twitter, která vede právní bitvu s miliardářem Elonem Muskem kvůli jeho pokusu odstoupit od smlouvy o koupi společnosti v hodnotě 44 miliard dolarů, také dříve spustila produkt předplatného za 4,99 dolaru měsíčně s názvem Twitter Blue. Facebook a Instagram zatím placené předplatné nenabízejí.
Společnosti působící v oblasti sociálních médií, včetně Snap, Twitter Inc a Meta Platforms Inc , které všechny získávají většinu příjmů z prodeje digitální reklamy, čelí oslabení reklamního trhu v důsledku rekordně vysoké inflace, která způsobuje, že značky omezují své výdaje na marketing.Akcie společnosti Snap se minulý měsíc po neuspokojivých výsledcích za druhé čtvrtletí propadly o 25 %, protože trpěly slabší poptávkou po reklamě, než Wall Street očekávala. Výkonný ředitel Evan Spiegel uvedl, že společnost bude pracovat na urychlení růstu příjmů, částečně prostřednictvím nových zdrojů příjmů.Zdroj: ShutterstockSlužba Snapchat+, která ve Spojených státech stojí 3,99 USD měsíčně, nabízí přístup k 11 exkluzivním funkcím, které zatím nejsou dostupné běžným uživatelům. Mezi čtyři nové funkce, které byly oznámeny v pondělí, patří nové designy ikon aplikace Snapchat a možnost, aby předplatitelé měli možnost zviditelnit své zprávy pro celebrity na Snapchatu. Předplatitelé mohou Snapchat používat také na stolních počítačích.Funkce placeného předplatného se nyní rozšiřuje do dalších zemí včetně Saúdské Arábie, Indie a Egypta, celkem tedy na 25 trhů, uvedla společnost Snap.Společnost Twitter, která vede právní bitvu s miliardářem Elonem Muskem kvůli jeho pokusu odstoupit od smlouvy o koupi společnosti v hodnotě 44 miliard dolarů, také dříve spustila produkt předplatného za 4,99 dolaru měsíčně s názvem Twitter Blue. Facebook a Instagram zatím placené předplatné nenabízejí.