Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

    2788.HK 24 listopadu, 2025

    Společnost působící v oblasti výroby elektrolytického hliníku

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Snap: Nepropásněte obrovský potenciál nové platformy Snapchat+

Pro zadavatele reklamy na sociálních sítích a na internetu to byl náročný rok, zejména pokud mají nějakou vazbu na uživatele iOS.

David Škvára Autor: David Škvára
24 srpna, 2022
5 min. čtení
Zdroj: Shutterstock

Zdroj: Shutterstock

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Platformy Meta (META) a Snap (NYSE:SNAP) jsou dvě nejoblíbenější platformy sociálních médií, které jsou v této bitvě o správu slabých reklamních dolarů házeny sem a tam. Pokud by nestačily změny v ochraně osobních údajů v systému iOS, ukradlo si show makroekonomické prostředí, které se postaralo o výrazné zpomalení výdajů inzerentů. Proto mě zaujalo oznámení společnosti Snap, že má 1 milion předplatitelů služby Snapchat+. Snap by se jako první vymanil z cyklického reklamního průmyslu a doplnil své příjmy o měřitelný úspěch. V kombinaci s oceněním akcií to skýtá potenciál pro obrovské výnosy, pokud se vedení podaří pokračovat v úspěchu Snapchat+.

Na začátek je důležité poznamenat, že Snap neměl úspěch v tom, že by dělal něco mimo svou hlavní kompetenci. Vzpomínáte si na ty skvělé brýle? Ano, ty už jsou minulostí. A co ten úhledný selfie dron velikosti ruky? Popelnice.

Je jasné, že společnost nemá v hardwarovém průmyslu co dělat. Zaprvé, i kdyby po některém z jejich minulých produktů byla poptávka, marže na hardwaru jsou ve srovnání s jejím softwarovým modelem příšerné.

Ale až společnost vytvoří vzhledově podobný Twitter (TWTR) Blue (opravdu jen v nápadu) a skutečně bude produkovat slušná čísla, s klidným svědomím řeknu: „To je to pravé…“.

Když jsem psal, že Snap je první, kdo se odpoutal od získávání příjmů mimo reklamy, uvažoval jsem o předplatném Twitter Blue. Ale protože Twitter je sám o sobě popelnice, nedokáže ani předplatné vykázat slušná čísla, přičemž společnost Sensor Tower odhaduje, že od spuštění služby v červnu 2021 dosáhl výnosů pouze 4 milionů dolarů.

Oproti tomu Snapchat+ má podle Sensor Tower již 1 milion předplatitelů při téměř všech měsíčních platbách za 3,99 dolaru, což dohromady činí 5 milionů dolarů v příjmech za pouhých šest týdnů, kdy byla služba spuštěna.

Advertisement

Přinejmenším taková čísla a časový rámec vyžadují druhý pohled, bez ohledu na to, zda jste býk nebo medvěd v tomto odvětví nebo konkrétně ve společnosti Snap.

Chcete využít této příležitosti?

Mechanismus Snapchat+

Počáteční úspěch aplikace Snapchat+ znamená, že pro společnost Snap platí dvě věci:

Dokáže vytvořit předplacený produkt s funkcemi, za které se vyplatí platit.
Její uživatelé jsou přímo zpeněžitelní
To je první případ, pokud jde o přímé žádání uživatelů o peníze, které se úspěšně (čti: ve velkém měřítku) využívá, spíše než aby se informace o uživatelích používaly jako marketingové datové body pro inzerenty, kteří Snapu platí. Kromě toho se jedná o odklon ve zdroji příjmů tím, že se používá úplně jiný produkt zaměřený na jiného zákazníka, ale vše je založeno na stejné platformě/aplikaci.

Funkce, za které stojí za to zaplatit

Twitter se o to zjevně pokusil, ale soubor funkcí, s nímž přišel, nebyl dostatečně lákavý, což dokládá slabý odběr. Nezapomeňte, že Twitter a Snap mají relativně podobné metriky denních aktivních uživatelů s 238, resp. 347 miliony, oproti mnohem větším konkurentům s ~1 miliardou a více DAU. Pokus Snapu s produktem vydaným v červnu jej však již začátkem tohoto měsíce obohatil o další funkce, přičemž podstatně lepší finanční výsledky prokazatelně zaznamenal 1M platících uživatelů, kteří si jej předplatili.

Od 8. srpna, tedy necelých šest týdnů po spuštění, vynáší milion předplatitelů měsíčně 4 miliony dolarů. To je 12 milionů dolarů za čtvrtletí, pokud se růst zcela zastaví na 1 milionu předplatitelů. Jedná se samozřejmě o velmi krátké období datového souboru, ale rychlost tohoto příjmu je ohromující. Tolik by Twitter nedokázal ani za rok. Snap to dokázal za pět týdnů a pět dní.

Je zřejmé, že Snap dokáže vytvořit předplatitelský produkt s funkcemi, za které se vyplatí platit.

Zdroj: Canva

Přímá monetizace

To dokazuje, že demografická skupina Snapchatu je přímo zpeněžitelná, což je od počátku základem medvědí teze. Vím to, byl jsem jedním z nich. Teze vždycky zmiňovala, jak teenageři a mladá demografická skupina musí používat kreditní kartu maminky a tatínka, aby si něco koupili, takže za prvé, proč jim dělat reklamu, a za druhé, nikdy nebudou kašlat na peníze přímo – hlavně proto, že nemohou.

Teď nemůžu s jistotou říct, že těch 1 milion předplatitelů není nic jiného než více než třicetiletí uživatelé, kteří si chtějí vyšperkovat Bitmoji, ale rychlost, s jakou se uživatelé přihlásili, vypadá, že je nalákaly i základní funkce, aniž by nová verze z 15. srpna měla nějaký vliv, zatím. Může to tedy znamenat, že buď jsou uživatelé z „dospělejší“ demografické skupiny dostatečně lepí na to, aby si předplatné zaplatili, a převažují v dostatečně velkém počtu, nebo je většina uživatelů, kterým je méně než 24 let (59,9 %), schopná a ochotná si předplatné objednat.

Platformy Meta a Snap jsou dvě nejoblíbenější platformy sociálních médií, které jsou v této bitvě o správu slabých reklamních dolarů házeny sem a tam. Pokud by nestačily změny v ochraně osobních údajů v systému iOS, ukradlo si show makroekonomické prostředí, které se postaralo o výrazné zpomalení výdajů inzerentů. Proto mě zaujalo oznámení společnosti Snap, že má 1 milion předplatitelů služby Snapchat+. Snap by se jako první vymanil z cyklického reklamního průmyslu a doplnil své příjmy o měřitelný úspěch. V kombinaci s oceněním akcií to skýtá potenciál pro obrovské výnosy, pokud se vedení podaří pokračovat v úspěchu Snapchat+.Na začátek je důležité poznamenat, že Snap neměl úspěch v tom, že by dělal něco mimo svou hlavní kompetenci. Vzpomínáte si na ty skvělé brýle? Ano, ty už jsou minulostí. A co ten úhledný selfie dron velikosti ruky? Popelnice.Je jasné, že společnost nemá v hardwarovém průmyslu co dělat. Zaprvé, i kdyby po některém z jejich minulých produktů byla poptávka, marže na hardwaru jsou ve srovnání s jejím softwarovým modelem příšerné.Ale až společnost vytvoří vzhledově podobný Twitter Blue a skutečně bude produkovat slušná čísla, s klidným svědomím řeknu: „To je to pravé…“.Když jsem psal, že Snap je první, kdo se odpoutal od získávání příjmů mimo reklamy, uvažoval jsem o předplatném Twitter Blue. Ale protože Twitter je sám o sobě popelnice, nedokáže ani předplatné vykázat slušná čísla, přičemž společnost Sensor Tower odhaduje, že od spuštění služby v červnu 2021 dosáhl výnosů pouze 4 milionů dolarů.Oproti tomu Snapchat+ má podle Sensor Tower již 1 milion předplatitelů při téměř všech měsíčních platbách za 3,99 dolaru, což dohromady činí 5 milionů dolarů v příjmech za pouhých šest týdnů, kdy byla služba spuštěna.Přinejmenším taková čísla a časový rámec vyžadují druhý pohled, bez ohledu na to, zda jste býk nebo medvěd v tomto odvětví nebo konkrétně ve společnosti Snap.Chcete využít této příležitosti?Počáteční úspěch aplikace Snapchat+ znamená, že pro společnost Snap platí dvě věci:Dokáže vytvořit předplacený produkt s funkcemi, za které se vyplatí platit.Její uživatelé jsou přímo zpeněžitelníTo je první případ, pokud jde o přímé žádání uživatelů o peníze, které se úspěšně využívá, spíše než aby se informace o uživatelích používaly jako marketingové datové body pro inzerenty, kteří Snapu platí. Kromě toho se jedná o odklon ve zdroji příjmů tím, že se používá úplně jiný produkt zaměřený na jiného zákazníka, ale vše je založeno na stejné platformě/aplikaci.Twitter se o to zjevně pokusil, ale soubor funkcí, s nímž přišel, nebyl dostatečně lákavý, což dokládá slabý odběr. Nezapomeňte, že Twitter a Snap mají relativně podobné metriky denních aktivních uživatelů s 238, resp. 347 miliony, oproti mnohem větším konkurentům s ~1 miliardou a více DAU. Pokus Snapu s produktem vydaným v červnu jej však již začátkem tohoto měsíce obohatil o další funkce, přičemž podstatně lepší finanční výsledky prokazatelně zaznamenal 1M platících uživatelů, kteří si jej předplatili.Od 8. srpna, tedy necelých šest týdnů po spuštění, vynáší milion předplatitelů měsíčně 4 miliony dolarů. To je 12 milionů dolarů za čtvrtletí, pokud se růst zcela zastaví na 1 milionu předplatitelů. Jedná se samozřejmě o velmi krátké období datového souboru, ale rychlost tohoto příjmu je ohromující. Tolik by Twitter nedokázal ani za rok. Snap to dokázal za pět týdnů a pět dní.Je zřejmé, že Snap dokáže vytvořit předplatitelský produkt s funkcemi, za které se vyplatí platit.Zdroj: CanvaTo dokazuje, že demografická skupina Snapchatu je přímo zpeněžitelná, což je od počátku základem medvědí teze. Vím to, byl jsem jedním z nich. Teze vždycky zmiňovala, jak teenageři a mladá demografická skupina musí používat kreditní kartu maminky a tatínka, aby si něco koupili, takže za prvé, proč jim dělat reklamu, a za druhé, nikdy nebudou kašlat na peníze přímo – hlavně proto, že nemohou.Teď nemůžu s jistotou říct, že těch 1 milion předplatitelů není nic jiného než více než třicetiletí uživatelé, kteří si chtějí vyšperkovat Bitmoji, ale rychlost, s jakou se uživatelé přihlásili, vypadá, že je nalákaly i základní funkce, aniž by nová verze z 15. srpna měla nějaký vliv, zatím. Může to tedy znamenat, že buď jsou uživatelé z „dospělejší“ demografické skupiny dostatečně lepí na to, aby si předplatné zaplatili, a převažují v dostatečně velkém počtu, nebo je většina uživatelů, kterým je méně než 24 let , schopná a ochotná si předplatné objednat.
Tagy: AkciesnapUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    18:02

    Exkluzivně: Zdroje uvádějí, že SoftBank a Nvidia zvažují investici do Skild AI, čímž by společnost byla oceněna na 14 miliard dolarů.

    17:58

    Řecké akcie rostou při uzavření trhu; Athénský všeobecný kompozitní index vzrostl o 0,17 %.

    17:51

    Mizuho tvrdí, že prémie Fluence za akcie datových center je předčasná.

    17:46

    Může být tato mediální dohoda průlomem pro Netflix?

    17:43

    Dánské akcie klesly při uzavření trhu; OMX Copenhagen 20 se snížil o 1,35 %

    17:35

    Trump plánuje tento týden podepsat výkonný příkaz o schvalovacím procesu AI.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    BofA výrazně zvyšuje cílovou cenu Carvany po vstupu do indexu S&P 500

    8 prosince, 2025

    Bank of America zaujala ještě optimističtější postoj vůči společnosti Carvana, která se zabývá online prodejem ojetých vozů.

    IPO NS Group: revoluce v realitních zárukách otevírá investiční příležitost

    8 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Analytik radí nakupovat CoreWeave při poklesu a odmítá řeči o AI bublině

    8 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Proč akcie Dollar Tree a Dollar General letos překonaly i technologické hvězdy

    8 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Goldman Sachs vidí další růst u akcií Nvidia, Wynn Resorts i dalších titulů

    7 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Cardinal Infrastructure Group Inc.

    Datum IPO: 10 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 768 milionů USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Akcie Victoria’s Secret rostou, výsledky potvrzují úspěch strategie oživení

    7 prosince, 2025

    Applied Materials posiluje díky silnému oživení trhu paměťových čipů

    6 prosince, 2025

    S&P 500 zaznamenal mírný nárůst před zveřejněním klíčových údajů o inflaci

    4 prosince, 2025

    Jak Netflix ukradl Warner Bros Davidu Ellisonovi a co to znamená v praxi

    6 prosince, 2025

    Trumpova úprava norem spotřeby paliva: proč nepovede k levnějším automobilům

    4 prosince, 2025

    Goldman Sachs vidí další růst u akcií Nvidia, Wynn Resorts i dalších titulů

    7 prosince, 2025

    Ray Dalio říká, že Blízký východ se stává „Silicon Valley kapitalistů“

    8 prosince, 2025

    Index S&P 500 dále posiluje, pozornost investorů se upírá na Fed

    5 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • DIP
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost