vzrostla v předobchodní fázi poté, co její prognóza čtvrtletních tržeb překonala odhady analytiků a ujistila Wall Street, že společnosti stále investují do svých technologických systémů s cílem zvýšit efektivitu.
Tržby z produktů výrobce softwaru pro organizaci a analýzu dat v cloudu dosáhnou v období končícím v říjnu až 505 milionů USD, uvedla společnost ve středečním prohlášení. Analytici podle údajů agentury Bloomberg v průměru odhadovali 501,1 milionu dolarů. Tržby z prodeje produktů tvoří většinu celkových příjmů společnosti Snowflake a jsou pozorně sledovány investory a analytiky.
Společnost Snowflake se proslavila v září 2020 jednou z největších primárních veřejných nabídek akcií softwarové společnosti v USA. Od listopadového dosažení rekordní ceny akcií ve výši 401,89 USD se akcie propadly o 60 %, protože růst se zpomalil a ocenění v celém odvětví bylo sníženo kvůli slabšímu celkovému ekonomickému výhledu. Ve čtvrtek před otevřením burz v New Yorku vyskočily akcie v předobchodní fázi o 18 %, když předtím uzavřely na hodnotě 159,49 USD.
Společnost účtuje zákazníkům poplatky podle toho, jak moc využívají produkty Snowflake pro ukládání dat a analýzu, namísto paušálního předplatného. Ačkoli tento model založený na spotřebě může být ovlivněn ekonomickými podmínkami, společnost Snowflake trvale zaznamenává, že klienti znovu zrychlují výdaje, jakmile nejistota odezní, napsal Derrick Wood, analytik společnosti Cowen & Co. ve své poznámce před zveřejněním výsledků.
Zdroj: Bloomberg
Ve druhém fiskálním čtvrtletí se tržby z produktů zvýšily o 83 % na 466,3 milionu USD – což je lepší, než se očekávalo, ale stále jde o nejpomalejší tempo růstu společnosti Snowflake jako veřejné společnosti. Analytici odhadovali 438,1 milionu USD. Společnost Snowflake uvedla, že na konci období 31. července měla 6 808 zákazníků, čímž překonala průměrný odhad analytiků.
Zatímco softwarový gigant Salesforce Inc., který ve středu rovněž oznámil výsledky, uvedl odhad tržeb, který nedosáhl odhadů, a uvedl, že zákazníci kvůli obavám z ekonomiky zpomalují své nákupy, růst tržeb společnosti Snowflake zůstal silný.
Výsledky jsou „pravděpodobným znamením, že nedošlo k útlumu přírůstků nových zákazníků a využívání stávajícími klienty,“ uvedl Mandeep Singh z Bloomberg Intelligence. Dodal, že společnost rozšiřuje svou nabídku databází, což by mohlo dále podpořit růst tržeb.
Celkové tržby v červencovém čtvrtletí činily 497,2 milionu USD, zatímco Wall Street odhadoval 467,9 milionu USD. Společnost Snowflake uvedla, že její čistá ztráta se zvýšila na 222,8 milionu USD, tj. 70 centů na akcii, ze ztráty 189,7 milionu USD, tj. 64 centů, v předchozím období.
Zdroj: Reuters
Zde je uvedeno, jak si společnost vedla:
Zisk na akcii: Ztráta 70 centů Tržby: 497 milionů dolarů oproti očekávaným 467 milionům dolarů podle společnosti Refinitiv.
Tržby společnosti za čtvrtletí končící 31. července meziročně vzrostly o 83 % na 497 milionů dolarů, což představuje mírný pokles oproti 85 % růstu v minulém čtvrtletí. Největší část tržeb, tržby z produktů , rovněž meziročně vzrostla o 83 % na 466,3 milionu USD. Tržby z produktů jsou pro společnost Snowflake klíčovým ukazatelem, protože uznává tržby na základě spotřeby platformy.
Společnost Snowflake uvedla, že ve třetím čtvrtletí očekává tržby z produktů ve výši 500 až 505 milionů USD a za celý rok ve výši 1,91 až 1,92 miliardy USD. Hrubé ziskové marže z produktů, marže z provozního zisku a upravené volné peněžní toky by měly za celý rok činit 75 %, 2 % a 17 %.
Společnost Snowflake uvedla, že ve čtvrtletí měla 6 808 zákazníků, a to bylo podle serveru StreetAccount nad konsensuálním odhadem společnosti FactSet, který činil 6 739 zákazníků.
vzrostla v předobchodní fázi poté, co její prognóza čtvrtletních tržeb překonala odhady analytiků a ujistila Wall Street, že společnosti stále investují do svých technologických systémů s cílem zvýšit efektivitu.Tržby z produktů výrobce softwaru pro organizaci a analýzu dat v cloudu dosáhnou v období končícím v říjnu až 505 milionů USD, uvedla společnost ve středečním prohlášení. Analytici podle údajů agentury Bloomberg v průměru odhadovali 501,1 milionu dolarů. Tržby z prodeje produktů tvoří většinu celkových příjmů společnosti Snowflake a jsou pozorně sledovány investory a analytiky.Společnost Snowflake se proslavila v září 2020 jednou z největších primárních veřejných nabídek akcií softwarové společnosti v USA. Od listopadového dosažení rekordní ceny akcií ve výši 401,89 USD se akcie propadly o 60 %, protože růst se zpomalil a ocenění v celém odvětví bylo sníženo kvůli slabšímu celkovému ekonomickému výhledu. Ve čtvrtek před otevřením burz v New Yorku vyskočily akcie v předobchodní fázi o 18 %, když předtím uzavřely na hodnotě 159,49 USD.Společnost účtuje zákazníkům poplatky podle toho, jak moc využívají produkty Snowflake pro ukládání dat a analýzu, namísto paušálního předplatného. Ačkoli tento model založený na spotřebě může být ovlivněn ekonomickými podmínkami, společnost Snowflake trvale zaznamenává, že klienti znovu zrychlují výdaje, jakmile nejistota odezní, napsal Derrick Wood, analytik společnosti Cowen & Co. ve své poznámce před zveřejněním výsledků.Zdroj: BloombergVe druhém fiskálním čtvrtletí se tržby z produktů zvýšily o 83 % na 466,3 milionu USD – což je lepší, než se očekávalo, ale stále jde o nejpomalejší tempo růstu společnosti Snowflake jako veřejné společnosti. Analytici odhadovali 438,1 milionu USD. Společnost Snowflake uvedla, že na konci období 31. července měla 6 808 zákazníků, čímž překonala průměrný odhad analytiků.Zatímco softwarový gigant Salesforce Inc., který ve středu rovněž oznámil výsledky, uvedl odhad tržeb, který nedosáhl odhadů, a uvedl, že zákazníci kvůli obavám z ekonomiky zpomalují své nákupy, růst tržeb společnosti Snowflake zůstal silný.Výsledky jsou „pravděpodobným znamením, že nedošlo k útlumu přírůstků nových zákazníků a využívání stávajícími klienty,“ uvedl Mandeep Singh z Bloomberg Intelligence. Dodal, že společnost rozšiřuje svou nabídku databází, což by mohlo dále podpořit růst tržeb.Chcete využít této příležitosti?Celkové tržby v červencovém čtvrtletí činily 497,2 milionu USD, zatímco Wall Street odhadoval 467,9 milionu USD. Společnost Snowflake uvedla, že její čistá ztráta se zvýšila na 222,8 milionu USD, tj. 70 centů na akcii, ze ztráty 189,7 milionu USD, tj. 64 centů, v předchozím období.Zdroj: ReutersZde je uvedeno, jak si společnost vedla:Zisk na akcii: Ztráta 70 centůTržby: 497 milionů dolarů oproti očekávaným 467 milionům dolarů podle společnosti Refinitiv.Tržby společnosti za čtvrtletí končící 31. července meziročně vzrostly o 83 % na 497 milionů dolarů, což představuje mírný pokles oproti 85 % růstu v minulém čtvrtletí. Největší část tržeb, tržby z produktů , rovněž meziročně vzrostla o 83 % na 466,3 milionu USD. Tržby z produktů jsou pro společnost Snowflake klíčovým ukazatelem, protože uznává tržby na základě spotřeby platformy.Společnost Snowflake uvedla, že ve třetím čtvrtletí očekává tržby z produktů ve výši 500 až 505 milionů USD a za celý rok ve výši 1,91 až 1,92 miliardy USD. Hrubé ziskové marže z produktů, marže z provozního zisku a upravené volné peněžní toky by měly za celý rok činit 75 %, 2 % a 17 %.Společnost Snowflake uvedla, že ve čtvrtletí měla 6 808 zákazníků, a to bylo podle serveru StreetAccount nad konsensuálním odhadem společnosti FactSet, který činil 6 739 zákazníků.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...