BMO snižuje rating společnosti Adobe, tvrdí, že existují dlouhodobé obavy ohledně trvanlivosti služby Creative Cloud
Analytik Keith Bachman snížil hodnocení akcií společnosti Adobe na „Market Perform“ z „Outperform“ a snížil odhady pro roky 2022 a 2023.
„U společnosti Adobe se posouváme na vedlejší kolej a naše načasování je dáno obdržením druhé sady údajů z průzkumu zaměřeného na Creative Cloud společnosti Adobe, nikoliv nadcházejícím čtvrtletím. Na základě výsledků našeho průzkumu a zpětné vazby od prodejních kanálů máme na společnost Adobe vyváženější pohled,“ napsal Bachman v úterní poznámce.
Průzkum společnosti ukázal, že respondenti jsou ochotni přejít od Adobe Creative Cloud, zejména mladší pracovníci, a také zaměstnanci ve firmách s méně než 5 000 pracovníky, uvádí se v poznámce.
Mezitím byli zaměstnanci starší 45 let a pracovníci velkých společností „loajálnější“ ke značce Adobe, i když tento trend podle poznámky v období od dubna do srpna klesal.
Zdroj: Getty Images
„Výsledky našich průzkumů vyvolávají dlouhodobější obavy,“ napsal Bachman.
„I když existují oblasti, ve kterých zůstáváme býčí, včetně potenciálu Adobe s její nabídkou CDP, rozhodli jsme se přejít na vedlejší kolej vzhledem k naší nejistotě ohledně trvanlivosti růstu Creative Cloud, který generuje přibližně 60 % celkových příjmů,“ uvádí se v poznámce.
Firma mírně zvýšila cílovou cenu ze 420 USD na 435 USD, což představuje zhruba 10% nárůst oproti pondělní závěrečné hodnotě 396,36 USD.
V roce 2022 se společnost Adobe propadla o 30 % a z 52týdenního maxima odepsala zhruba 43 %. Akcie v úterním předobchodním období klesly o 0,3 %.
Credit Suisse snižuje rating společnosti Oatly, uvádí větší spotřebitelské riziko v Evropě a Asii
Podle Credit Suisse čeká společnost Oatly těžká cesta.
Analytik Kaumil Gajrawala snížil hodnocení akcií z outperform na neutral a cílovou cenu snížil z 6 USD na 3,43 USD, což zhruba odpovídá pondělní uzavírací hodnotě akcií na 3,30 USD. V úterním předobchodním období akcie klesly o 0,6 %.
Zdroj: Getty Images
„Snižujeme hodnocení akcií na neutrální před očekávaným obzvláště volatilním spotřebitelským prostředím v Evropě a Asii,“ napsal Gajrawala v úterní poznámce.
„Inflace a nepředvídatelné výluky již poškodily schopnost Oatly konkurovat kolegům s větší kapacitou. Tyto protivětry by měly s nadcházejícími chladnějšími měsíci zesílit, což by opět zpozdilo příběh růstu a marží,“ dodal Gajrawala.
Akcie se letos propadly zhruba o 58 % a jsou asi 82 % pod svým 52týdenním maximem, ale švédská mlékárenská alternativní potravinářská společnost se podle poznámky potýká s dopady vyšší inflace v Evropě, která bude silnější než jinde.
„Nedávné údaje o inflaci činily +9 % r/r a mohly by být vyšší, protože poptávka po energiích se zvyšuje. Maloobchodní údaje ukazují, že spotřebitelé se obracejí k privátním značkám, a vedení uvádí menší počet nových zákazníků, kteří zkoušejí/konvertují (růst) mléčné výrobky,“ napsal analytik.
Zdroj: Getty Images
Analytik navíc poukázal na bodové výluky v Číně, které budou i nadále brzdit expanzní plány společnosti Oatly v zámoří, a také na obtíže při promítání zvýšení cen ovesného mléka v USA.
„Dvouciferné zvýšení cen proběhlo 1. srpna, přičemž srpnové maloobchodní údaje ukázaly prudké zpomalení objemu ovesného mléka (EQ) na +1,5 % r/r, což je pokles z +11 % v 12. týdnu,“ napsal Gajrawala.
„I když je poptávka po rostlinném mléku trvalá, myslíme si, že rozšíření cenového rozdílu v době, kdy inflace běží za horka, může způsobit změnu dodavatele. Je příliš brzy na to, abychom věděli, zda bude mít trvalý dopad,“ dodal Gajrawala.
BMO snižuje rating společnosti Adobe, tvrdí, že existují dlouhodobé obavy ohledně trvanlivosti služby Creative CloudAnalytik Keith Bachman snížil hodnocení akcií společnosti Adobe na „Market Perform“ z „Outperform“ a snížil odhady pro roky 2022 a 2023.„U společnosti Adobe se posouváme na vedlejší kolej a naše načasování je dáno obdržením druhé sady údajů z průzkumu zaměřeného na Creative Cloud společnosti Adobe, nikoliv nadcházejícím čtvrtletím. Na základě výsledků našeho průzkumu a zpětné vazby od prodejních kanálů máme na společnost Adobe vyváženější pohled,“ napsal Bachman v úterní poznámce.Průzkum společnosti ukázal, že respondenti jsou ochotni přejít od Adobe Creative Cloud, zejména mladší pracovníci, a také zaměstnanci ve firmách s méně než 5 000 pracovníky, uvádí se v poznámce.Mezitím byli zaměstnanci starší 45 let a pracovníci velkých společností „loajálnější“ ke značce Adobe, i když tento trend podle poznámky v období od dubna do srpna klesal.Zdroj: Getty Images„Výsledky našich průzkumů vyvolávají dlouhodobější obavy,“ napsal Bachman.„I když existují oblasti, ve kterých zůstáváme býčí, včetně potenciálu Adobe s její nabídkou CDP, rozhodli jsme se přejít na vedlejší kolej vzhledem k naší nejistotě ohledně trvanlivosti růstu Creative Cloud, který generuje přibližně 60 % celkových příjmů,“ uvádí se v poznámce.Chcete využít této příležitosti?Firma mírně zvýšila cílovou cenu ze 420 USD na 435 USD, což představuje zhruba 10% nárůst oproti pondělní závěrečné hodnotě 396,36 USD.V roce 2022 se společnost Adobe propadla o 30 % a z 52týdenního maxima odepsala zhruba 43 %. Akcie v úterním předobchodním období klesly o 0,3 %.Credit Suisse snižuje rating společnosti Oatly, uvádí větší spotřebitelské riziko v Evropě a AsiiPodle Credit Suisse čeká společnost Oatly těžká cesta.Analytik Kaumil Gajrawala snížil hodnocení akcií z outperform na neutral a cílovou cenu snížil z 6 USD na 3,43 USD, což zhruba odpovídá pondělní uzavírací hodnotě akcií na 3,30 USD. V úterním předobchodním období akcie klesly o 0,6 %.Zdroj: Getty Images„Snižujeme hodnocení akcií na neutrální před očekávaným obzvláště volatilním spotřebitelským prostředím v Evropě a Asii,“ napsal Gajrawala v úterní poznámce.„Inflace a nepředvídatelné výluky již poškodily schopnost Oatly konkurovat kolegům s větší kapacitou. Tyto protivětry by měly s nadcházejícími chladnějšími měsíci zesílit, což by opět zpozdilo příběh růstu a marží,“ dodal Gajrawala.Akcie se letos propadly zhruba o 58 % a jsou asi 82 % pod svým 52týdenním maximem, ale švédská mlékárenská alternativní potravinářská společnost se podle poznámky potýká s dopady vyšší inflace v Evropě, která bude silnější než jinde.„Nedávné údaje o inflaci činily +9 % r/r a mohly by být vyšší, protože poptávka po energiích se zvyšuje. Maloobchodní údaje ukazují, že spotřebitelé se obracejí k privátním značkám, a vedení uvádí menší počet nových zákazníků, kteří zkoušejí/konvertují mléčné výrobky,“ napsal analytik.Zdroj: Getty ImagesAnalytik navíc poukázal na bodové výluky v Číně, které budou i nadále brzdit expanzní plány společnosti Oatly v zámoří, a také na obtíže při promítání zvýšení cen ovesného mléka v USA.„Dvouciferné zvýšení cen proběhlo 1. srpna, přičemž srpnové maloobchodní údaje ukázaly prudké zpomalení objemu ovesného mléka na +1,5 % r/r, což je pokles z +11 % v 12. týdnu,“ napsal Gajrawala.„I když je poptávka po rostlinném mléku trvalá, myslíme si, že rozšíření cenového rozdílu v době, kdy inflace běží za horka, může způsobit změnu dodavatele. Je příliš brzy na to, abychom věděli, zda bude mít trvalý dopad,“ dodal Gajrawala.
Společnost AppLovin Corp, jeden z nejrychleji rostoucích hráčů v oblasti digitální reklamy a mobilních technologií, získala silnou podporu od Deutsche...