Bank of America snižuje rating společnosti Adobe a čeká na vyjasnění poslední akvizice
Analytik Brad Sills snížil hodnocení akcií technologické společnosti z „koupit“ na „neutrální“ a v poznámce klientům uvedl, že akcie jsou „příběhem pro mě“, protože se čeká na uzavření dohody o koupi softwarové firmy Figma.
„Domníváme se, že navrhovaná akvizice bude pravděpodobně představovat převis, dokud nebude dohoda uzavřena a hodnota tak velké akvizice (14 % tržní kapitalizace) nebude jasnější,“ uvedl.
Společnost Adobe ve čtvrtek oznámila, že plánuje koupit společnost Figma v hotovosti a akciemi v hodnotě 20 miliard dolarů. V posledním kole financování byla společnost oceněna na pouhých 10 miliard dolarů.
V souvislosti s touto zprávou a výsledky hospodaření za třetí fiskální čtvrtletí klesly akcie společnosti Adobe přibližně o 17 %, což představuje největší jednodenní pokles za posledních deset let.
Zdroj: Unsplash
Do budoucna vidí Sills v koupi společnosti Figma společností Adobe dlouhodobou hodnotu, zejména vzhledem k tomu, že společnost prokazatelně využívá akvizice k podpoře své pozice na trhu. Krátkodobé perspektivy však zůstávají nejasné.
„Tříletý horizont akrece naznačuje malou [krátkodobou] synergii mezi obratem a provozními příjmy,“ řekl Sills. „Také vysoká valuace (50x obrat C22) naznačuje, že Figma představuje sama o sobě hrozivou konkurenční hrozbu.“
Sills snížil cílovou cenu pro Adobe z 450 USD na 350 USD za akcii. Nová cílová hodnota znamená nárůst o 13 % oproti čtvrtečnímu závěru.
Spolu s Bank of America snížil Saket Kalia z Barclays rating Adobe na equal weight z overweight a ve zprávě klientům uvedl, že očekává, že růst zisku na akcii se v příštím roce zastaví.
„Myslíme si, že ADBE má páky na toto ředění, takže míč je na jejich straně – ale tato transakce ztěžuje argumentaci pro násobnou expanzi a s malým růstem zisku na akcii v příštím roce si myslíme, že to bude spíše v souladu s naším pokrytím než překonané,“ řekl.
Akcie Adobe letos klesly o více než 45 % a nacházejí se asi 56 % pod svým 52týdenním maximem. V pátek před zahájením obchodování akcie klesly o další 2 %.
Propad společnosti FedEx by mohl znamenat, že trh čekají špatné dny, protože index Dow Transports dosáhl nového minima
Index Dow Jones Transportation Average se v pátek brzy ráno krátce propadl o 6 % na nové 52týdenní minimum v návaznosti na prohlášení společnosti FedEx, že objem přepravy v poslední době oslabil kvůli možné blížící se globální recesi.
Index Dow Transports, který tvoří 20 akcií železničních a leteckých společností, nákladní dopravy a logistiky, od Alaska Air po United Parcel Service, se tak dotkl svého nejnižšího bodu od února 2021, tedy před 19 měsíci.
Průmyslový index Dow Jones byl v pátek pouze na nejnižší úrovni od poloviny července 2022.
Samotná společnost FedEx se v pátek propadla o téměř 25 %, čímž se dostala na úroveň největší jednodenní ztráty od svého vstupu na burzu koncem 70. let.
To vše znamená špatné zprávy pro širší výhled trhu, jak jej nastiňuje více než 100 let stará teorie Dow. Charles Dow, zakladatel deníku Wall Street Journal, zastával názor, že pohyby směrem dolů nebo nahoru v indexu Dow Jones Industrial Average musí být potvrzeny podobnými pohyby v indexu Dow Transports. Divergence jsou špatné.
To je problém v roce 2022, kdy Dow Industrials od počátku roku ztratil 16,2 %, zatímco Dow Transports klesl o více než 22 %.
„Jako student trhu si myslím, že Dowova teorie je rozhodně aktuální,“ řekl Peter Boockvar, investiční ředitel společnosti Bleakley Financial Group.
Ačkoli se touto teorií řídí techničtí analytici nebo ti, kteří studují pouze grafy, tato metoda dává fundamentální smysl vzhledem k tomu, že sektor dopravy je mezi prvními, kdo zaznamenává změny v hospodářském cyklu.
Ještě před ztroskotáním FDX technický analytik BofA Securities Stephen Suttmeier nedávno tvrdil, že „prodejní signál teorie Dow z počátku letošního roku zůstává nedotčen, dokud se Dow Industrials a Transports udrží pod svými vrcholy z 8/16″. Pro býčí signál Dow Theory je zapotřebí vyšší minimum oproti červnovému minimu a následný pohyb nad maxima z poloviny srpna.“
Bank of America snižuje rating společnosti Adobe a čeká na vyjasnění poslední akviziceAnalytik Brad Sills snížil hodnocení akcií technologické společnosti z „koupit“ na „neutrální“ a v poznámce klientům uvedl, že akcie jsou „příběhem pro mě“, protože se čeká na uzavření dohody o koupi softwarové firmy Figma.„Domníváme se, že navrhovaná akvizice bude pravděpodobně představovat převis, dokud nebude dohoda uzavřena a hodnota tak velké akvizice nebude jasnější,“ uvedl.Společnost Adobe ve čtvrtek oznámila, že plánuje koupit společnost Figma v hotovosti a akciemi v hodnotě 20 miliard dolarů. V posledním kole financování byla společnost oceněna na pouhých 10 miliard dolarů.V souvislosti s touto zprávou a výsledky hospodaření za třetí fiskální čtvrtletí klesly akcie společnosti Adobe přibližně o 17 %, což představuje největší jednodenní pokles za posledních deset let.Zdroj: UnsplashDo budoucna vidí Sills v koupi společnosti Figma společností Adobe dlouhodobou hodnotu, zejména vzhledem k tomu, že společnost prokazatelně využívá akvizice k podpoře své pozice na trhu. Krátkodobé perspektivy však zůstávají nejasné.„Tříletý horizont akrece naznačuje malou [krátkodobou] synergii mezi obratem a provozními příjmy,“ řekl Sills. „Také vysoká valuace naznačuje, že Figma představuje sama o sobě hrozivou konkurenční hrozbu.“Chcete využít této příležitosti?Sills snížil cílovou cenu pro Adobe z 450 USD na 350 USD za akcii. Nová cílová hodnota znamená nárůst o 13 % oproti čtvrtečnímu závěru.Spolu s Bank of America snížil Saket Kalia z Barclays rating Adobe na equal weight z overweight a ve zprávě klientům uvedl, že očekává, že růst zisku na akcii se v příštím roce zastaví.„Myslíme si, že ADBE má páky na toto ředění, takže míč je na jejich straně – ale tato transakce ztěžuje argumentaci pro násobnou expanzi a s malým růstem zisku na akcii v příštím roce si myslíme, že to bude spíše v souladu s naším pokrytím než překonané,“ řekl.Akcie Adobe letos klesly o více než 45 % a nacházejí se asi 56 % pod svým 52týdenním maximem. V pátek před zahájením obchodování akcie klesly o další 2 %.Propad společnosti FedEx by mohl znamenat, že trh čekají špatné dny, protože index Dow Transports dosáhl nového minimaIndex Dow Jones Transportation Average se v pátek brzy ráno krátce propadl o 6 % na nové 52týdenní minimum v návaznosti na prohlášení společnosti FedEx, že objem přepravy v poslední době oslabil kvůli možné blížící se globální recesi.Index Dow Transports, který tvoří 20 akcií železničních a leteckých společností, nákladní dopravy a logistiky, od Alaska Air po United Parcel Service, se tak dotkl svého nejnižšího bodu od února 2021, tedy před 19 měsíci.Průmyslový index Dow Jones byl v pátek pouze na nejnižší úrovni od poloviny července 2022.Samotná společnost FedEx se v pátek propadla o téměř 25 %, čímž se dostala na úroveň největší jednodenní ztráty od svého vstupu na burzu koncem 70. let.To vše znamená špatné zprávy pro širší výhled trhu, jak jej nastiňuje více než 100 let stará teorie Dow. Charles Dow, zakladatel deníku Wall Street Journal, zastával názor, že pohyby směrem dolů nebo nahoru v indexu Dow Jones Industrial Average musí být potvrzeny podobnými pohyby v indexu Dow Transports. Divergence jsou špatné.To je problém v roce 2022, kdy Dow Industrials od počátku roku ztratil 16,2 %, zatímco Dow Transports klesl o více než 22 %.„Jako student trhu si myslím, že Dowova teorie je rozhodně aktuální,“ řekl Peter Boockvar, investiční ředitel společnosti Bleakley Financial Group.Ačkoli se touto teorií řídí techničtí analytici nebo ti, kteří studují pouze grafy, tato metoda dává fundamentální smysl vzhledem k tomu, že sektor dopravy je mezi prvními, kdo zaznamenává změny v hospodářském cyklu.Ještě před ztroskotáním FDX technický analytik BofA Securities Stephen Suttmeier nedávno tvrdil, že „prodejní signál teorie Dow z počátku letošního roku zůstává nedotčen, dokud se Dow Industrials a Transports udrží pod svými vrcholy z 8/16″. Pro býčí signál Dow Theory je zapotřebí vyšší minimum oproti červnovému minimu a následný pohyb nad maxima z poloviny srpna.“
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...