Nu Holdings: V mimořádných časech akcie společnosti doslova excelují
Příjmy společnosti Nu Holdings překonaly očekávání díky rychlejšímu růstu počtu zákazníků, lepšímu zapojení zákazníků a vyššímu křížovému prodeji a upsellingu, což vedlo k lepšímu ARPAC.
Nu Holdings Ltd. (NYSE:NYSE:NU) vykázala dobré výsledky za 2Q22, které dokazují její schopnost fungovat a růst v náročnějších časech s globálními protivětry. Přestože jsou provozní podmínky v Latinské Americe náročnější než kdy jindy, nejlepší společnosti jsou ty, které jsou schopny v těchto obtížnějších časech vyniknout.
Investiční teze
O společnosti Nu jsem již dříve napsal iniciační článek, ve kterém jsem zdůraznil klíčový investiční důvod pro společnost Nu. Nákupní hodnocení společnosti vychází z následujících bodů:
Nu obsluhuje skupinu spotřebitelů v Latinské Americe, která se dostala do úzkých kvůli špatnému nebo nedostatečnému servisu ze strany tradičních organizací. V důsledku toho společnost přináší silnou přidanou hodnotu na trh, který má dlouhou perspektivu a obrovský trh. Jako digitální bankovní platforma je Nu jednou z největších na světě se zákaznickou základnou, která stále rychle roste. To znamená, že tento růst probíhá při relativně nižších nákladech na získání zákazníka a společnost Nu také dosáhla jednoho z nejvyšších stupňů angažovanosti i spokojenosti zákazníků v odvětví.
Kromě rychlého růstu tržeb je zde i dobrý výhled na dosažení ziskovosti, protože společnost Nu má silnou schopnost zvyšovat ARPAU a snižovat náklady spojené s provozem podniku.
Úvěrové portfolio společnosti vykazuje i nadále silný růst a udržuje si slušnou úvěrovou kvalitu v náročném období.
Zrychlený růst příjmů v důsledku složených efektů
Výnosy vzrostly ve 2. čtvrtletí roku 22 meziročně o 230 % na 1,2 miliardy USD. Kč, což překonalo očekávání, zejména když panovaly obavy, že oslabující makroekonomické prostředí může ovlivnit růst společnosti Nu na jejích klíčových trzích. Překonání výnosů bylo způsobeno zejména vyšší než očekávanou úrovní růstu počtu zákazníků, aktivitou zákazníků a ARPAC, což vysvětlím níže.
Zdroj: Nubank
Počet zákazníků se ve 2Q22 meziročně zvýšil o 57 %, přičemž počet aktivních zákazníků rostl rychlejším tempem 75 %. Kromě toho vzrostla také míra aktivity ze 72 % ve 2Q21 na 80 % ve 2Q22. Společnost Nu má za sebou mnoho po sobě jdoucích čtvrtletí, kdy se míra aktivity zvyšovala, a poslední čtvrtletí ve 2Q22 naznačuje, že strategie vedení na zvýšení míry aktivity je účinná.
Níže vidíme, že společnost má vynikající schopnost křížového prodeje a upsellingu svým stávajícím zákazníkům. Zralejší kohorty, které jsou na trhu téměř 65 měsíců, utrácejí za ARPAC v průměru 21 USD měsíčně. To je ve srovnání se současným průměrným měsíčním ARPAC pro celou skupinu zákazníků 7,8 USD. Pokud bychom předpokládali, že by celková skupina zákazníků mohla časem dosáhnout průměrného měsíčního ARPAC podobného jako její zralé kohorty, mohli bychom vidět téměř 169% nárůst současné úrovně ARPAC pro celkovou skupinu zákazníků.
Kombinovaný efekt vyššího růstu počtu zákazníků, vyšší aktivity zákazníků a vyššího ARPAC naznačuje, že společnost Nu dělá něco správně, pokud jde o zapojení zákazníků, podporu angažovanosti a zvýšení částky, kterou každý zákazník měsíčně utratí. To je také potvrzením vysoce efektivní strategie, kterou společnost Nu využívá k udržitelnému růstu.
Obchod s kartami trvale získává podíl na trhu
Když se podíváme na karetní byznys společnosti, myslím, že i nadále vidíme dynamiku růstu vydávání nových karet na jejích 3 hlavních trzích. Zatímco společnost Nu začínala na svém prvním trhu v Brazílii, na svých dalších dvou klíčových trzích v Kolumbii a Mexiku zaznamenává obrovskou trakci a rychlý růst vydávání karet.
Nu Holdings Ltd. vykázala dobré výsledky za 2Q22, které dokazují její schopnost fungovat a růst v náročnějších časech s globálními protivětry. Přestože jsou provozní podmínky v Latinské Americe náročnější než kdy jindy, nejlepší společnosti jsou ty, které jsou schopny v těchto obtížnějších časech vyniknout.O společnosti Nu jsem již dříve napsal iniciační článek, ve kterém jsem zdůraznil klíčový investiční důvod pro společnost Nu. Nákupní hodnocení společnosti vychází z následujících bodů:Nu obsluhuje skupinu spotřebitelů v Latinské Americe, která se dostala do úzkých kvůli špatnému nebo nedostatečnému servisu ze strany tradičních organizací. V důsledku toho společnost přináší silnou přidanou hodnotu na trh, který má dlouhou perspektivu a obrovský trh.Jako digitální bankovní platforma je Nu jednou z největších na světě se zákaznickou základnou, která stále rychle roste. To znamená, že tento růst probíhá při relativně nižších nákladech na získání zákazníka a společnost Nu také dosáhla jednoho z nejvyšších stupňů angažovanosti i spokojenosti zákazníků v odvětví.Kromě rychlého růstu tržeb je zde i dobrý výhled na dosažení ziskovosti, protože společnost Nu má silnou schopnost zvyšovat ARPAU a snižovat náklady spojené s provozem podniku.Úvěrové portfolio společnosti vykazuje i nadále silný růst a udržuje si slušnou úvěrovou kvalitu v náročném období.Zrychlený růst příjmů v důsledku složených efektůVýnosy vzrostly ve 2. čtvrtletí roku 22 meziročně o 230 % na 1,2 miliardy USD. Kč, což překonalo očekávání, zejména když panovaly obavy, že oslabující makroekonomické prostředí může ovlivnit růst společnosti Nu na jejích klíčových trzích. Překonání výnosů bylo způsobeno zejména vyšší než očekávanou úrovní růstu počtu zákazníků, aktivitou zákazníků a ARPAC, což vysvětlím níže.Zdroj: NubankPočet zákazníků se ve 2Q22 meziročně zvýšil o 57 %, přičemž počet aktivních zákazníků rostl rychlejším tempem 75 %. Kromě toho vzrostla také míra aktivity ze 72 % ve 2Q21 na 80 % ve 2Q22. Společnost Nu má za sebou mnoho po sobě jdoucích čtvrtletí, kdy se míra aktivity zvyšovala, a poslední čtvrtletí ve 2Q22 naznačuje, že strategie vedení na zvýšení míry aktivity je účinná.Chcete využít této příležitosti?Níže vidíme, že společnost má vynikající schopnost křížového prodeje a upsellingu svým stávajícím zákazníkům. Zralejší kohorty, které jsou na trhu téměř 65 měsíců, utrácejí za ARPAC v průměru 21 USD měsíčně. To je ve srovnání se současným průměrným měsíčním ARPAC pro celou skupinu zákazníků 7,8 USD. Pokud bychom předpokládali, že by celková skupina zákazníků mohla časem dosáhnout průměrného měsíčního ARPAC podobného jako její zralé kohorty, mohli bychom vidět téměř 169% nárůst současné úrovně ARPAC pro celkovou skupinu zákazníků.Kombinovaný efekt vyššího růstu počtu zákazníků, vyšší aktivity zákazníků a vyššího ARPAC naznačuje, že společnost Nu dělá něco správně, pokud jde o zapojení zákazníků, podporu angažovanosti a zvýšení částky, kterou každý zákazník měsíčně utratí. To je také potvrzením vysoce efektivní strategie, kterou společnost Nu využívá k udržitelnému růstu.Když se podíváme na karetní byznys společnosti, myslím, že i nadále vidíme dynamiku růstu vydávání nových karet na jejích 3 hlavních trzích. Zatímco společnost Nu začínala na svém prvním trhu v Brazílii, na svých dalších dvou klíčových trzích v Kolumbii a Mexiku zaznamenává obrovskou trakci a rychlý růst vydávání karet.