Proč by se představitelé podniků měli aktivně podílet na ochraně demokracie?
Na festivalu inovací společnosti Fast Company diskutovali vedoucí pracovníci společností Edelman, Leadership Now Project a Seventh Generation o tom, jak by se vedoucí pracovníci měli zapojit do řešení palčivých společenských otázek.
Důvěra v různé instituce se v posledních několika letech změnila, uvedl generální ředitel PR gigantu Edelman Richard Edelman. Zatímco téměř dvě desetiletí byly nejdůvěryhodnější institucí nevládní organizace, z každoročního průzkumu Edelman Trust Barometer vyplývá, že respondenti nyní nejvíce důvěřují podnikům – před nevládními organizacemi, vládou a médii.
„Podnikatelům se během pandemie skutečně dařilo velmi dobře,“ řekl Edelman, který ve čtvrtek na festivalu Fast Company Innovation Festival vystoupil na jednom pódiu s Daniellou Ballou-Aaresovou, generální ředitelkou projektu Leadership Now, a Ashley Orgainovou, ředitelkou pro dopady společnosti Seventh Generation.
Tři panelisté během svého sezení diskutovali o tlaku, kterému v dnešní době čelí generální ředitelé, aby zaujali stanovisko k různým relevantním společenským otázkám, včetně potratů, rasové rovnosti, udržitelnosti a geopolitického napětí, jako je ruská invaze na Ukrajinu. I když v některých případech hrozí ostrakizace spotřebitelů, existuje také riziko, že se nebudete vyjadřovat k tématům, která jsou důležitá pro vaši spotřebitelskou a zaměstnaneckou základnu.
Důvěra se získává činy, uvedl Edelman. „Důvěra jsou čtyři věci: schopnost, spolehlivost, integrita a účel,“ řekl. „Musíte něco udělat. Nemůžete o tom jen mluvit.“
Zdroj: Unsplash
Sedmá generace vidí přínos v tom, že mluví o udržitelnosti a ochraně přírody, řekla Orgainová. „Víme, že spotřebitelé jsou o 20 % loajálnější, když vědí, že společnost Seventh Generation má poslání, že dodržujeme věci, o kterých říkáme, že nám na nich záleží, a to nejen tím, že o nich mluvíme a jednáme, ale že je zakotvíme do našeho podnikání.“
Během zasedání panelisté také zdůraznili důležitou roli, kterou mohou vedoucí představitelé podniků hrát při posilování demokratických procesů. „Nemyslím si, že je dlouhodobě udržitelné, aby média a vláda byly tak nízko a nevládní organizace a podniky tak vysoko,“ řekl Edelman. „Je to jako stůl se čtyřmi nohami, který se nakloní… a desky spadnou ze stolu.“
Ballou-Aaresová, která je generální ředitelkou Leadership Now Project, členské organizace sdružující lídry, kteří se snaží „chránit a obnovovat americkou demokracii“, souhlasila. „Potřebujete všechny tyto prvky společnosti, aby byly funkční,“ řekla. „Příští dva roky jsou opravdu riskantní. Třetina Američanů nevěří výsledkům našich voleb a to by mohlo vést k násilí. Všichni můžeme hrát roli při snižování teploty.“
Na určité úrovni jde o řízení rizik, řekla Ballou-Aaresová. „Pokud by v roce 2024 došlo k volební krizi [a já bych byla generální ředitelkou], co by to znamenalo pro spotřebitele, mou společnost atd.“ řekla. „Nebudete se vždycky zavděčit všem, ale [musíte] hledět na to, co vytváří stabilitu systému.“
Vyzvala k podpoře bipartitního zákona o volebním sčítání, jehož verze byla včera schválena ve Sněmovně reprezentantů. „Vytvořit skvělý, dynamický politický systém je ve skutečnosti hodně o inovacích. Amerika byla inovací, protože se snažila být zemí, která již nebude pod vládou monarchie, a tak nás všechny vyzývám, abychom přemýšleli o tom, jak inovovat.“
Důvěra v různé instituce se v posledních několika letech změnila, uvedl generální ředitel PR gigantu Edelman Richard Edelman. Zatímco téměř dvě desetiletí byly nejdůvěryhodnější institucí nevládní organizace, z každoročního průzkumu Edelman Trust Barometer vyplývá, že respondenti nyní nejvíce důvěřují podnikům – před nevládními organizacemi, vládou a médii.„Podnikatelům se během pandemie skutečně dařilo velmi dobře,“ řekl Edelman, který ve čtvrtek na festivalu Fast Company Innovation Festival vystoupil na jednom pódiu s Daniellou Ballou-Aaresovou, generální ředitelkou projektu Leadership Now, a Ashley Orgainovou, ředitelkou pro dopady společnosti Seventh Generation.Tři panelisté během svého sezení diskutovali o tlaku, kterému v dnešní době čelí generální ředitelé, aby zaujali stanovisko k různým relevantním společenským otázkám, včetně potratů, rasové rovnosti, udržitelnosti a geopolitického napětí, jako je ruská invaze na Ukrajinu. I když v některých případech hrozí ostrakizace spotřebitelů, existuje také riziko, že se nebudete vyjadřovat k tématům, která jsou důležitá pro vaši spotřebitelskou a zaměstnaneckou základnu.Důvěra se získává činy, uvedl Edelman. „Důvěra jsou čtyři věci: schopnost, spolehlivost, integrita a účel,“ řekl. „Musíte něco udělat. Nemůžete o tom jen mluvit.“Zdroj: UnsplashSedmá generace vidí přínos v tom, že mluví o udržitelnosti a ochraně přírody, řekla Orgainová. „Víme, že spotřebitelé jsou o 20 % loajálnější, když vědí, že společnost Seventh Generation má poslání, že dodržujeme věci, o kterých říkáme, že nám na nich záleží, a to nejen tím, že o nich mluvíme a jednáme, ale že je zakotvíme do našeho podnikání.“Během zasedání panelisté také zdůraznili důležitou roli, kterou mohou vedoucí představitelé podniků hrát při posilování demokratických procesů. „Nemyslím si, že je dlouhodobě udržitelné, aby média a vláda byly tak nízko a nevládní organizace a podniky tak vysoko,“ řekl Edelman. „Je to jako stůl se čtyřmi nohami, který se nakloní… a desky spadnou ze stolu.“Chcete využít této příležitosti?Ballou-Aaresová, která je generální ředitelkou Leadership Now Project, členské organizace sdružující lídry, kteří se snaží „chránit a obnovovat americkou demokracii“, souhlasila. „Potřebujete všechny tyto prvky společnosti, aby byly funkční,“ řekla. „Příští dva roky jsou opravdu riskantní. Třetina Američanů nevěří výsledkům našich voleb a to by mohlo vést k násilí. Všichni můžeme hrát roli při snižování teploty.“Na určité úrovni jde o řízení rizik, řekla Ballou-Aaresová. „Pokud by v roce 2024 došlo k volební krizi [a já bych byla generální ředitelkou], co by to znamenalo pro spotřebitele, mou společnost atd.“ řekla. „Nebudete se vždycky zavděčit všem, ale [musíte] hledět na to, co vytváří stabilitu systému.“Vyzvala k podpoře bipartitního zákona o volebním sčítání, jehož verze byla včera schválena ve Sněmovně reprezentantů. „Vytvořit skvělý, dynamický politický systém je ve skutečnosti hodně o inovacích. Amerika byla inovací, protože se snažila být zemí, která již nebude pod vládou monarchie, a tak nás všechny vyzývám, abychom přemýšleli o tom, jak inovovat.“
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...