Pak ale přišla katastrofální dubnová zpráva o příjmech a letní trháky jako Top Gun: Maverick, které znovu oživily pokladny.
Před úterní zprávou o výsledcích společnosti Netflix za druhé čtvrtletí se investoři připravují na to, že výsledek bude stejně krvavý jako epizoda seriálu Squid Game.
V prvním čtvrtletí Netflix poprvé v historii ztratil předplatitele a podle odhadů by mohl ve druhém čtvrtletí přijít o další 2 miliony. Akcie streamera se letos propadly o 70 % a to může být jen začátek: Andrew Hare, senior viceprezident pro výzkum ve společnosti Magid, řekl pro CNN: „Bude to peklo, pokud oznámí číslo, které bude výrazně vyšší než 2 miliony ztrát,“ řekl.

Výsledková sezóna byla pro společnost, která stojí za Stranger Things, v podstatě „přehlídkou strašidel“ – podle společnosti FactSet jen 60 % společností z indexu S&P 500, které oznámily zisk za druhé čtvrtletí, překonalo očekávání analytiků, což je výrazně pod průměrem 77 % za posledních pět let. Netflix má však stále v rukávu několik
- Reklamy. Po letech slibů, že tomu tak nebude
(a zároveň shromažďování pokladů zákaznických dat) , se Netflix nyní pustil do reklamy a minulý týden oznámil partnerství se společností Microsoft pro předplatné podporované reklamou, které by mělo být spuštěno do konce roku. - Netflix vyměnil svou mantru „greenlight anything and everything“ za zaměření na uvádění masivních franšíz, šéf globálního filmového oddělení Netflixu, řekl deníku New York Times: „Nesnižujeme bláznivě výdaje, ale snižujeme objem,“ řekl.

V neděli společnost Disney oznámila, že zvyšuje měsíční cenu sportovní streamovací služby ESPN+ z 6,99 na 9,99 dolarů, která má zvýšit počet předplatitelů služby Disney+ – obě služby a služba Hulu jsou k dispozici v balíčku za 13,99 dolaru a snížení cenového rozdílu by mohlo přimět některé z 22 milionů předplatitelů služby ESPN+, aby si raději pořídili balíček. To by zase mohlo pomoci službě Disney+ dosáhnout svého cíle 230 až 260 milionů předplatitelů do konce roku 2024 a překonat tak Netflix na pozici vedoucí služby. Závod začíná.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky




























