Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

5 způsobů, jak může obchodní partner přispět k dlouhodobému obchodnímu úspěchu

Podle mých zkušeností mají některé z nejlepších firem více partnerů, kteří se vzájemně doplňují.

Michal Kmeť Autor: Michal Kmeť
28 října, 2022
5 min. čtení
This CEO and entrepreneur are working on their laptops building a social media marketing strategy to showing bloggers how to make money on Facebook, Pinterest, and Instagram. Teamwork on this promotion will bring lots of sales for their startup.Model: @Austindistelhttps://www.instagram.com/austindistel/Photographer: @breeandstephenhttps://www.instagram.com/breeandstephen/This photo is free for public use. ❤️ If you do use this photo, Please credit in caption or metadata with link to "www.distel.com".

Zdroj: Unsplash

5 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Založení a vedení podniku vyžaduje mnoho různých dovedností a zájmů a málokdo z nás je má všechny. Já jsem například introvertní člověk, který se zabývá produkty a nezajímá se tolik o budování personálních vztahů potřebných k udržení motivovaného týmu.

Proto při svém mentorování potenciálních technických podnikatelů, kteří mají skutečné nadšení pro svou technologii, často doporučuji, aby si našli spoluzakladatele, který dokáže řídit marketingové a realizační prvky nového podniku. V restauračním byznysu často vidím, že skvělí kuchaři neuspějí, protože nemají partnera nebo se správně nezaměřují na finanční stránku rovnice.

Najít správného a kompatibilního partnera je však náročný úkol, stejně jako najít manžela či manželku. Vztah musí fungovat a musí v něm být důvěra na všech úrovních. Moje rada zní: nejprve vybudujte vztah prostřednictvím navazování kontaktů a najděte společné hodnoty a vášeň, než začnete předpokládat, že peníze a zkušenosti vyřeší všechny potenciální partnerské rozdíly.

two men facing each other while shake hands and smiling
Zdroj: Unsplash

Na začátku je důležité důkladně se podívat na své vlastní hnací síly a porovnat je s kritickými prvky úspěchu, které vidím v každém podnikání bez ohledu na obor. Zde je několik klíčových, které jsem se za léta své praxe naučil:

  1. Obchodní úspěch vyžaduje soustředění a realizaci.

Mnoho chytrých lidí, které znám, spadá do kategorie „lidí s nápady“. Možná nikdy nemáte nouzi o nové nápady a způsoby, jak rozšířit atraktivitu svého podnikání. Nebo vás může snadno nudit potřebné soustředění na klíčové cíle či každodenní úkoly spojené s dosahováním výsledků, které vyrovnávají účetnictví.

Bez ohledu na to, jak silná je vaše vášeň, podnikání vyžaduje výsledky, aby bylo úspěšné. Někdy je zapotřebí důvěryhodného partnera nebo spoluzakladatele, který vytvoří vítěznou strategii a učiní těžká rozhodnutí k provedení změn nebo obratů, abyste se dostali do cíle, a ne to vzdali.

Advertisement
  1. Vyváženost vášně s realitou a zpětnou vazbou od zákazníků.
Businessman opening a paper
Zdroj: Unsplash

Silná vize a hluboký vhled do problematiky mohou vaše podnikání nastartovat, ale dlouhodobý úspěch vyžaduje neustálou analýzu dat, metriky a pozornost věnovanou zpětné vazbě od zákazníků. Pokud sledování trhu a ověřování reality není vaše parketa, možná budete potřebovat partnera, který tuto mezeru zaplní.

Chcete využít této příležitosti?

Zákaznická loajalita je dnes založena na „celkové zákaznické zkušenosti“, na rozdíl od samotné ceny nebo služeb. Jejich zkušenost je jejich komplexní cesta s vámi, počínaje tím, jak vás vidí jejich přátelé, zábavou při nakupování, přes služby až po dodání. Věnujte pozornost všem.

  1. Schopnost organizovat a motivovat jednotlivce do týmů.

Někteří obchodní lídři, které znám, mají stále rádi starý autokratický přístup, kdy veškerá rozhodnutí a vedení zajišťují zpoza zavřených dveří své rohové kanceláře. Dnešní týmy očekávají, že budou řídit své vlastní procesy s viditelnou podporou vedení a komunikací všech.

Podle konzistentní zpětné vazby z posledních několika let je angažovanost týmu stále kritickým faktorem úspěchu a zdá se, že se zasekla na historickém minimu, které činí méně než 40 % „plně angažovaných“. Pokud to uděláte správně, máte obrovskou šanci na dlouhodobý úspěch.

Team work, work colleagues, working together
Zdroj: Unsplash
  1. Neustále prosazujte zlepšování, změny a růst.

Bez ohledu na to, jak silné je vaše řešení dnes, zítra se změní. Konkurence se bude zlepšovat, trh se bude měnit a vaši zákazníci budou požadovat více. Vy nebo váš partner se musíte neustále zaměřovat na tyto potřeby, stejně jako na potřebu optimalizovat opakovatelné procesy.

Úkolem je aktivně předbíhat změny na trhu, nikoliv čekat a reagovat na další krizi. To vyžaduje, abyste vy nebo váš partner aktivně naslouchali zákazníkům, vyhledávali ekonomické a sociální trendy a drželi krok s nejnovějšími technologiemi.

  1. Budujte obchodní vztahy a osobní značku.

Pro dlouhodobý úspěch a růst podílu musíte vy nebo partner průběžně navazovat kontakty za účelem mentoringu a aktivně se účastnit oborových konferencí, abyste si vybudovali osobní značku a vůdčí schopnosti. V podnikání je podle mého názoru zřejmé, že je stejně důležité, koho znáte, jako to, co znáte.

two women sitting beside table and talking
Zdroj: Unsplash

Zjistil jsem, že i ti největší lídři značky, včetně Billa Gatese z Microsoftu a Marka Zuckerberga z Twitteru, si najdou čas na své mentory a kolegy. Tyto vztahy, zejména napříč odvětvími, je nutí rozšiřovat vlastní myšlení.

Věřím, že je třeba využít svých silných stránek a využít partnerů nebo spoluzakladatelů k posílení slabých stránek. Doporučuji, abyste včas využili své silné stránky k získání vhodného partnera nebo partnerů a nečekali, až bude vaše podnikání ohroženo nebo až bude míra stresu příliš vysoká. Začněte dnes a užívejte si učení.

Založení a vedení podniku vyžaduje mnoho různých dovedností a zájmů a málokdo z nás je má všechny. Já jsem například introvertní člověk, který se zabývá produkty a nezajímá se tolik o budování personálních vztahů potřebných k udržení motivovaného týmu.Proto při svém mentorování potenciálních technických podnikatelů, kteří mají skutečné nadšení pro svou technologii, často doporučuji, aby si našli spoluzakladatele, který dokáže řídit marketingové a realizační prvky nového podniku. V restauračním byznysu často vidím, že skvělí kuchaři neuspějí, protože nemají partnera nebo se správně nezaměřují na finanční stránku rovnice.Najít správného a kompatibilního partnera je však náročný úkol, stejně jako najít manžela či manželku. Vztah musí fungovat a musí v něm být důvěra na všech úrovních. Moje rada zní: nejprve vybudujte vztah prostřednictvím navazování kontaktů a najděte společné hodnoty a vášeň, než začnete předpokládat, že peníze a zkušenosti vyřeší všechny potenciální partnerské rozdíly.Zdroj: UnsplashNa začátku je důležité důkladně se podívat na své vlastní hnací síly a porovnat je s kritickými prvky úspěchu, které vidím v každém podnikání bez ohledu na obor. Zde je několik klíčových, které jsem se za léta své praxe naučil:Obchodní úspěch vyžaduje soustředění a realizaci.Mnoho chytrých lidí, které znám, spadá do kategorie „lidí s nápady“. Možná nikdy nemáte nouzi o nové nápady a způsoby, jak rozšířit atraktivitu svého podnikání. Nebo vás může snadno nudit potřebné soustředění na klíčové cíle či každodenní úkoly spojené s dosahováním výsledků, které vyrovnávají účetnictví.Bez ohledu na to, jak silná je vaše vášeň, podnikání vyžaduje výsledky, aby bylo úspěšné. Někdy je zapotřebí důvěryhodného partnera nebo spoluzakladatele, který vytvoří vítěznou strategii a učiní těžká rozhodnutí k provedení změn nebo obratů, abyste se dostali do cíle, a ne to vzdali.Vyváženost vášně s realitou a zpětnou vazbou od zákazníků.Zdroj: UnsplashSilná vize a hluboký vhled do problematiky mohou vaše podnikání nastartovat, ale dlouhodobý úspěch vyžaduje neustálou analýzu dat, metriky a pozornost věnovanou zpětné vazbě od zákazníků. Pokud sledování trhu a ověřování reality není vaše parketa, možná budete potřebovat partnera, který tuto mezeru zaplní.Chcete využít této příležitosti?Zákaznická loajalita je dnes založena na „celkové zákaznické zkušenosti“, na rozdíl od samotné ceny nebo služeb. Jejich zkušenost je jejich komplexní cesta s vámi, počínaje tím, jak vás vidí jejich přátelé, zábavou při nakupování, přes služby až po dodání. Věnujte pozornost všem.Schopnost organizovat a motivovat jednotlivce do týmů.Někteří obchodní lídři, které znám, mají stále rádi starý autokratický přístup, kdy veškerá rozhodnutí a vedení zajišťují zpoza zavřených dveří své rohové kanceláře. Dnešní týmy očekávají, že budou řídit své vlastní procesy s viditelnou podporou vedení a komunikací všech.Podle konzistentní zpětné vazby z posledních několika let je angažovanost týmu stále kritickým faktorem úspěchu a zdá se, že se zasekla na historickém minimu, které činí méně než 40 % „plně angažovaných“. Pokud to uděláte správně, máte obrovskou šanci na dlouhodobý úspěch.Zdroj: UnsplashNeustále prosazujte zlepšování, změny a růst.Bez ohledu na to, jak silné je vaše řešení dnes, zítra se změní. Konkurence se bude zlepšovat, trh se bude měnit a vaši zákazníci budou požadovat více. Vy nebo váš partner se musíte neustále zaměřovat na tyto potřeby, stejně jako na potřebu optimalizovat opakovatelné procesy.Úkolem je aktivně předbíhat změny na trhu, nikoliv čekat a reagovat na další krizi. To vyžaduje, abyste vy nebo váš partner aktivně naslouchali zákazníkům, vyhledávali ekonomické a sociální trendy a drželi krok s nejnovějšími technologiemi.Budujte obchodní vztahy a osobní značku.Pro dlouhodobý úspěch a růst podílu musíte vy nebo partner průběžně navazovat kontakty za účelem mentoringu a aktivně se účastnit oborových konferencí, abyste si vybudovali osobní značku a vůdčí schopnosti. V podnikání je podle mého názoru zřejmé, že je stejně důležité, koho znáte, jako to, co znáte.Zdroj: UnsplashZjistil jsem, že i ti největší lídři značky, včetně Billa Gatese z Microsoftu a Marka Zuckerberga z Twitteru, si najdou čas na své mentory a kolegy. Tyto vztahy, zejména napříč odvětvími, je nutí rozšiřovat vlastní myšlení.Věřím, že je třeba využít svých silných stránek a využít partnerů nebo spoluzakladatelů k posílení slabých stránek. Doporučuji, abyste včas využili své silné stránky k získání vhodného partnera nebo partnerů a nečekali, až bude vaše podnikání ohroženo nebo až bude míra stresu příliš vysoká. Začněte dnes a užívejte si učení.
Tagy: obchodní partnerpartnerúspěchzpětná vazba


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    13:13

    NBC 10 WJAR hlásí, že policie v Providence zadržela osobu podezřelou v souvislosti se střelbou na Brownově univerzitě.

    12:28

    Ruský zákaz herní platformy Roblox vyvolává neobvyklý protest.

    12:24

    Proč se americký železniční nákladní sektor stal více znečišťujícím než uhelné elektrárny

    11:54

    Mohl by se AI stát novou hlavní výzvou pro e-commerce a služby doručování jídla?

    11:13

    Zkoumání obrovské příležitosti v hodnotě 1 bilionu dolarů na trhu autonomních vozidel v USA

    10:58

    Japonská centrální banka: Očekávání roste před zvýšením úrokových sazeb tento týden.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025

    Investiční banka Citi se domnívá, že akcie společnosti Boeing vstupují do nového roku v mimořádně zajímavé pozici a mohou nabídnout...

    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025
    Zdroj: Burzovnísvět

    IPO JST a Beta Technologies: emise potvrzují sílu závěru roku 2025

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Rok 2026 rozhodne o budoucnosti realitního modelu Opendoor

    13 prosince, 2025

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025

    Nvidia jako hlavní kandidát na první firmu s hodnotou 10 bilionů dolarů

    14 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.