blíží k uzavření nového rozsáhlého partnerství s firmou DraftKings Inc., která se zabývá sportovními sázkami.
Podle těchto lidí, kteří si nepřáli být jmenováni, protože jednání jsou neveřejná, by dohoda otevřela mediálnímu gigantu cestu k využití rostoucí vlny legalizovaného sportovního sázení. Strukturu a podrobnosti partnerství nebylo možné okamžitě zjistit.
Akcie DraftKings v předobchodní fázi obchodování v New Yorku vyskočily až o 9,2 %. Do čtvrtečního závěru letošního roku klesly o 42 % a ocenily společnost na 7,2 miliardy dolarů. Společnost Disney se v předobchodní fázi obchodování příliš nezměnila.
ESPN se odmítla vyjádřit. Mluvčí společnosti DraftKings uvedl, že o rozhovorech, které vede s jinými společnostmi, nehovoří, a zároveň poznamenal, že má s ESPN „skvělý a dlouhodobý vztah“.
Mediální společnosti hledají způsoby, jak vydělat na tom, že stále více států legalizuje sportovní sázení. Mnoho televizních stanic zaznamenalo příliv reklamních dolarů od sázkových kanceláří, které soutěží o registraci sázkařů.
ESPN již do sportovního sázení investovala značné prostředky, ačkoli se vyhýbá přijímání skutečných sázek. Televizní stanice má pořady související se sázením, jako je Daily Wager, a marketingové dohody se společnostmi DraftKings a Caesars Entertainment Inc., v nichž jsou odkazy na sázkové kanceláře začleněny do internetových stránek ESPN. Společnost Disney rovněž získala podíl ve společnosti DraftKings v rámci akvizice zábavních aktiv společnosti Fox v roce 2019.

Odstranění třecích ploch
Předseda představenstva ESPN Jimmy Pitaro v nedávném rozhovoru pro agenturu Bloomberg uvedl, že sportovní mediální gigant chce „odstranit tření“ pro sázkaře.
„Víme, že sportovní fanoušci touží nejen po větším obsahu sportovního sázení, ale touží po možnosti skutečně bezproblémově uzavírat sázky ze svých online digitálních sportovních zážitků,“ řekl Pitaro.
Společnost Disney hledá pro ESPN významného partnera pro sportovní sázení již více než rok a usiluje až o 3 miliardy dolarů za rozšířenou dohodu.
Od té doby akciový trh přehodnotil ocenění provozovatelů sportovního sázení. Například společnost Penn Entertainment Inc., mateřská společnost sázkové kanceláře Barstool Sportsbook, ztratila více než polovinu své hodnoty. Hlavní hráči, včetně společností Caesars a Wynn Resorts Ltd., snížili své výdaje na marketing v souvislosti s pokračujícími ztrátami v tomto odvětví.

Společnost Disney, která je známá díky zdravým rodinným postavičkám, jako je Mickey Mouse a Sněhurka, se hazardním hrám dlouho vyhýbala. Společnost se sídlem v kalifornském Burbanku odmítla umístit kasina na své výletní lodě nebo poskytnout licenci na své postavičky výrobcům hracích automatů. S rozmachem sportovního sázení v USA se však tento postoj začal měnit.
Výkonný ředitel společnosti Disney Bob Chapek minulý měsíc řekl agentuře Bloomberg, že ESPN je pro jeho celkovou vizi společnosti, která zahrnuje přímější spojení se spotřebiteli, klíčová.
„Sportovní sázení je součástí toho, co nám naše mladší, řekněme, sportovní publikum do 35 let říká, že chce jako součást svého sportovního životního stylu,“ řekl Chapek v uvedeném rozhovoru.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky
 
 
 
	    	



























