Společnost Netflix, Inc. (NASDAQ:NFLX) oznámila, že Glass Onion: A Knives Out Mystery, očekávané pokračování hitu Knives Out z roku 2019, se od 23. listopadu na týden dostane do kin ve Spojených státech, Velké Británii, Irsku, Itálii, Německu, Španělsku, Izraeli, Austrálii a na Novém Zélandu. Pro předplatitele Netflixu bude film dostupný o měsíc později, 23. prosince. Ve Spojených státech bude film promítán v 600 kinech sítí AMC, Regal a Cinemark. Půjde o vůbec první film společnosti Netflix, který bude mít premiéru v kinech. Společnost to označuje za předpremiéru, protože film bude promítán pouze po omezenou dobu. Jak je uvedeno níže, považuji to jako akcionář společnosti Netflix za velmi pozitivní krok.
Růst počtu předplatitelů společnosti Netflix se zpomaluje, což už není žádná novinka. Společnost spoléhá na to, že růst počtu předplatitelů oživí její stupeň podporovaný reklamou, což však pravděpodobně poškodí ARPU a ziskové marže. V době, kdy Netflix čelí těmto problémům, má smysl využít každou novou příležitost, která by mohla přinést příjmy. Prodej vstupenek s tím společnosti samozřejmě pomůže, ale věřím, že Netflix se soustředí na dlouhodobý horizont, jako tomu bylo vždy v posledních 20 letech.
Zdroj: Getty Images
Existuje několik důvodů, proč by Netflix měl uvažovat o častějším vstupu do kin.
Zaprvé, Netflix si vybudoval pověst producenta oceňovaných filmů, které si diváci oblíbili. Před několika lety možná Netflix nebyl v Hollywoodu považován za velké jméno, ale to se v posledních letech skutečně změnilo k lepšímu.
Kromě těchto vítězství byly na cenu za nejlepší film nominovány také filmy společnosti Netflix Roma, The Irishman, Marriage Story a Mank.
Úspěch Netflixu na velké úrovni by měl být lépe zpeněžen a nejlepší cestou vpřed by bylo zvážit uvedení filmů do kin dříve, než budou k dispozici pro streamování. Snadněji se to řekne, než udělá, protože Netflix se musí vyhnout kanibalizaci, ale určitě je to strategie, která stojí za zvážení.
Za druhé, Netflix se v poslední době ve snaze přilákat nové předplatitele zaměřil na vysokorozpočtové filmy. Není lepší způsob, jak přilákat diváky, než kasovní trhák, a věřím, že úspěch v kině se promítne i do streamování. Díky filmům uváděným v kinech si Netflix rozšíří obzory, protože se dostane k potenciálním předplatitelům, kteří ještě nestihli stisknout spoušť.
Zdroj: Netflix
Vydávání filmů v kinech podle mého názoru pomůže Netflixu vydělat více peněz a zároveň přilákat nové předplatitele do svého streamovacího byznysu. Vzhledem k tomu, že se společnost nyní plánuje zaměřit na velkorozpočtové filmy, má smysl hledat příležitosti i mimo streamovací platformu.
Za třetí, Netflix musí držet krok se svými konkurenty. Tuto možnost již využily společnosti Disney+ a Apple TV+, přičemž druhá jmenovaná uzavřela dohodu se společností Top Gun: Maverick. Pokud by se Netflix divadla neujal, mohl by se jeho nejbližším konkurentům otevřít prostor pro získání podílu na trhu, což si Netflix nemůže dovolit.
Jako investor jsem zvědavý, co Netflix v kinech čeká, a v závislosti na úspěchu (či neúspěchu) Skleněné cibule: A Knives Out Mystery, může společnost diskutovat o nové strategii, aby plně prozkoumala příležitosti v tomto prostoru.
listopadu.Společnost Netflix, Inc. oznámila, že Glass Onion: A Knives Out Mystery, očekávané pokračování hitu Knives Out z roku 2019, se od 23. listopadu na týden dostane do kin ve Spojených státech, Velké Británii, Irsku, Itálii, Německu, Španělsku, Izraeli, Austrálii a na Novém Zélandu. Pro předplatitele Netflixu bude film dostupný o měsíc později, 23. prosince. Ve Spojených státech bude film promítán v 600 kinech sítí AMC, Regal a Cinemark. Půjde o vůbec první film společnosti Netflix, který bude mít premiéru v kinech. Společnost to označuje za předpremiéru, protože film bude promítán pouze po omezenou dobu. Jak je uvedeno níže, považuji to jako akcionář společnosti Netflix za velmi pozitivní krok.Růst počtu předplatitelů společnosti Netflix se zpomaluje, což už není žádná novinka. Společnost spoléhá na to, že růst počtu předplatitelů oživí její stupeň podporovaný reklamou, což však pravděpodobně poškodí ARPU a ziskové marže. V době, kdy Netflix čelí těmto problémům, má smysl využít každou novou příležitost, která by mohla přinést příjmy. Prodej vstupenek s tím společnosti samozřejmě pomůže, ale věřím, že Netflix se soustředí na dlouhodobý horizont, jako tomu bylo vždy v posledních 20 letech.Zdroj: Getty ImagesExistuje několik důvodů, proč by Netflix měl uvažovat o častějším vstupu do kin.Zaprvé, Netflix si vybudoval pověst producenta oceňovaných filmů, které si diváci oblíbili. Před několika lety možná Netflix nebyl v Hollywoodu považován za velké jméno, ale to se v posledních letech skutečně změnilo k lepšímu.Kromě těchto vítězství byly na cenu za nejlepší film nominovány také filmy společnosti Netflix Roma, The Irishman, Marriage Story a Mank.Úspěch Netflixu na velké úrovni by měl být lépe zpeněžen a nejlepší cestou vpřed by bylo zvážit uvedení filmů do kin dříve, než budou k dispozici pro streamování. Snadněji se to řekne, než udělá, protože Netflix se musí vyhnout kanibalizaci, ale určitě je to strategie, která stojí za zvážení.Chcete využít této příležitosti?Za druhé, Netflix se v poslední době ve snaze přilákat nové předplatitele zaměřil na vysokorozpočtové filmy. Není lepší způsob, jak přilákat diváky, než kasovní trhák, a věřím, že úspěch v kině se promítne i do streamování. Díky filmům uváděným v kinech si Netflix rozšíří obzory, protože se dostane k potenciálním předplatitelům, kteří ještě nestihli stisknout spoušť.Zdroj: NetflixVydávání filmů v kinech podle mého názoru pomůže Netflixu vydělat více peněz a zároveň přilákat nové předplatitele do svého streamovacího byznysu. Vzhledem k tomu, že se společnost nyní plánuje zaměřit na velkorozpočtové filmy, má smysl hledat příležitosti i mimo streamovací platformu.Za třetí, Netflix musí držet krok se svými konkurenty. Tuto možnost již využily společnosti Disney+ a Apple TV+, přičemž druhá jmenovaná uzavřela dohodu se společností Top Gun: Maverick. Pokud by se Netflix divadla neujal, mohl by se jeho nejbližším konkurentům otevřít prostor pro získání podílu na trhu, což si Netflix nemůže dovolit.Jako investor jsem zvědavý, co Netflix v kinech čeká, a v závislosti na úspěchu Skleněné cibule: A Knives Out Mystery, může společnost diskutovat o nové strategii, aby plně prozkoumala příležitosti v tomto prostoru.