Analytici společností Goldman Sachs Group Inc., JPMorgan Chase & Co., Citigroup Inc. a Deutsche Bank AG v úterý ohodnotili výrobce luxusních automobilů jako „buy“ nebo rovnocennou hodnotu a pochválili jeho přítomnost značky, zaměření na elektromobily a odolné finanční výsledky. Patří mezi řadu makléřů, kteří zahájili sledování společnosti, která dosud nemá žádné prodejní hodnocení.
„Domníváme se, že Porsche nabízí jedinečnou expozici v segmentu luxusních automobilů, těší se silné cenové síle, což firmě umožňuje čelit výzvám“, včetně vyšších inflačních nákladů, přechodu na elektromobily a autonomního řízení, napsali analytici JPMorgan pod vedením Joseho M. Asumendiho.
Zdroj: Unsplash
IPO společnosti v hodnotě 9,4 miliardy eur (9,4 miliardy USD), největší v Evropě za více než deset let, vlilo nový život na trh s kótami, který se potýká s rostoucí inflací, jestřábími centrálními bankami a hrozbou globální recese. Od debutu na konci září vzrostly akcie o více než 20 % a minulý měsíc společnost předstihla mateřskou společnost Volkswagen AG na pozici nejhodnotnějšího výrobce automobilů v Evropě.
Analytici na základě odhadů sestavených agenturou Bloomberg v průměru očekávají v příštích 12 měsících další zhruba 5,1% růst. JPMorgan, největší býk, vidí, že akcie dosáhnou 140 EUR, což znamená 40% nárůst.
„Průkopnická pozice“ Porsche v oblasti luxusních bateriových elektromobilů z ní dělá „žádoucí EV hru mezi zavedenými výrobci automobilů“, napsal analytik Citi Martin Wilkie, který akcie inicioval s nákupním doporučením.
Dorothee Cresswellová z BNP Paribas Exane mezi těmi s neutrálním hodnocením upozornila, že začlenění do skupiny Volkswagen sice nabízí Porsche další rozsah a synergie, ale zároveň přináší riziko realizace a závislost.
Přesto je společnost v „jedinečné pozici“, napsali analytici Barclays, protože kombinuje luxusní vlastnosti, jako je vzácnost a silná cena, s výhodami rozsahu větších výrobců.
Porsche je „již nyní miláčkem všech“, uvedli analytici včetně Henninga Cosmana a přidělili mu rating „equal-weight“.
Analytici společností Goldman Sachs Group Inc., JPMorgan Chase & Co., Citigroup Inc. a Deutsche Bank AG v úterý ohodnotili výrobce luxusních automobilů jako „buy“ nebo rovnocennou hodnotu a pochválili jeho přítomnost značky, zaměření na elektromobily a odolné finanční výsledky. Patří mezi řadu makléřů, kteří zahájili sledování společnosti, která dosud nemá žádné prodejní hodnocení.„Domníváme se, že Porsche nabízí jedinečnou expozici v segmentu luxusních automobilů, těší se silné cenové síle, což firmě umožňuje čelit výzvám“, včetně vyšších inflačních nákladů, přechodu na elektromobily a autonomního řízení, napsali analytici JPMorgan pod vedením Joseho M. Asumendiho.Zdroj: UnsplashIPO společnosti v hodnotě 9,4 miliardy eur , největší v Evropě za více než deset let, vlilo nový život na trh s kótami, který se potýká s rostoucí inflací, jestřábími centrálními bankami a hrozbou globální recese. Od debutu na konci září vzrostly akcie o více než 20 % a minulý měsíc společnost předstihla mateřskou společnost Volkswagen AG na pozici nejhodnotnějšího výrobce automobilů v Evropě.Analytici na základě odhadů sestavených agenturou Bloomberg v průměru očekávají v příštích 12 měsících další zhruba 5,1% růst. JPMorgan, největší býk, vidí, že akcie dosáhnou 140 EUR, což znamená 40% nárůst.„Průkopnická pozice“ Porsche v oblasti luxusních bateriových elektromobilů z ní dělá „žádoucí EV hru mezi zavedenými výrobci automobilů“, napsal analytik Citi Martin Wilkie, který akcie inicioval s nákupním doporučením.Dorothee Cresswellová z BNP Paribas Exane mezi těmi s neutrálním hodnocením upozornila, že začlenění do skupiny Volkswagen sice nabízí Porsche další rozsah a synergie, ale zároveň přináší riziko realizace a závislost.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: Getty ImagesPřesto je společnost v „jedinečné pozici“, napsali analytici Barclays, protože kombinuje luxusní vlastnosti, jako je vzácnost a silná cena, s výhodami rozsahu větších výrobců.Porsche je „již nyní miláčkem všech“, uvedli analytici včetně Henninga Cosmana a přidělili mu rating „equal-weight“.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...