Baidu tvrdí, že její robotické soupravy mohou v některých částech Číny konkurovat tradičním službám
Čínská technologická společnost Baidu uvedla, že její robotické taxi ve velkých městech je blízko k tomu, aby si u místních obyvatel získalo stejnou oblibu jako tradiční služby spolujízdy.
Ve třetím čtvrtletí uskutečnilo každé samořízené taxi společnosti Baidu v Pekingu, Šanghaji a Kantonu v průměru více než 15 jízd denně, uvedl v úterý generální ředitel Robin Li podle přepisu výsledkového hovoru společnosti FactSet.
„Podle našich poznatků je toto číslo poměrně blízké průměrnému počtu denních jízd u tradičních služeb spolujízdy,“ řekl Li. Nesdělil, kolik vozů je v jednotlivých místních flotilách.
Pro srovnání, podle posledních dostupných údajů městských úřadů připadalo v New Yorku v září v průměru asi 12 jízd denně na jedno aktivní vozidlo v rámci aplikace ride-hailing.
V Pekingu, Šanghaji a Kantonu mohou robotické vozy společnosti Baidu – pod značkou Apollo Go – jezdit pouze v některých příměstských oblastech.
Zdroj: Getty Images
Společnost neuvedla, zda může v Kantonu a Šanghaji vybírat jízdné za jízdu robotaxi.
Přibližně před 12 měsíci získala společnost Baidu souhlas města Peking, aby začala vybírat jízdné za jízdu robotaxi ve čtvrti Yizhuang, která je vzdálena asi půl hodiny jízdy od centra hlavního města.
Tyto jízdy stále vyžadují, aby ve voze seděl člověk.
Tento týden však společnost Baidu uvedla, že od místních pekingských úřadů získala povolení k testování 10 robotaxíků bez lidského personálu v první řadě.
Pony.ai, start-up, který rovněž provozuje robotaxi, uvedl, že získal podobné povolení.
Zdroj: Getty Images
Jízdy robotaxi obou společností v pekingské čtvrti Yizhuang zůstávají značně dotované. Středeční kontrola CNBC v aplikacích Apollo Go i Pony.ai zjistila, že byla uplatněna sleva ve výši více než 80 %.
Společnost Baidu provozuje robotaxi v mnoha čínských městech a podle svých slov může vybírat jízdné nejméně v sedmi z nich.
Celkový počet jízd robotaxi ve třetím čtvrtletí vzrostl oproti předchozímu roku o více než 300 % na více než 474 000 jízd, uvedla společnost v úterý.
Na otázku během hovoru k výsledkům, kdy se Apollo Go dostane do zisku, společnost odpověděla, že věří, že robotaxi bude nakonec ziskové a levnější než současné služby spolujízdy a že dopad na celkový zisk a ztrátu a cash flow společnosti Baidu je „zvládnutelný“.
Ve třetím čtvrtletí uskutečnilo každé samořízené taxi společnosti Baidu v Pekingu, Šanghaji a Kantonu v průměru více než 15 jízd denně, uvedl v úterý generální ředitel Robin Li podle přepisu výsledkového hovoru společnosti FactSet.„Podle našich poznatků je toto číslo poměrně blízké průměrnému počtu denních jízd u tradičních služeb spolujízdy,“ řekl Li. Nesdělil, kolik vozů je v jednotlivých místních flotilách.Pro srovnání, podle posledních dostupných údajů městských úřadů připadalo v New Yorku v září v průměru asi 12 jízd denně na jedno aktivní vozidlo v rámci aplikace ride-hailing.V Pekingu, Šanghaji a Kantonu mohou robotické vozy společnosti Baidu – pod značkou Apollo Go – jezdit pouze v některých příměstských oblastech.Zdroj: Getty ImagesSpolečnost neuvedla, zda může v Kantonu a Šanghaji vybírat jízdné za jízdu robotaxi.Přibližně před 12 měsíci získala společnost Baidu souhlas města Peking, aby začala vybírat jízdné za jízdu robotaxi ve čtvrti Yizhuang, která je vzdálena asi půl hodiny jízdy od centra hlavního města.Chcete využít této příležitosti?Tyto jízdy stále vyžadují, aby ve voze seděl člověk.Tento týden však společnost Baidu uvedla, že od místních pekingských úřadů získala povolení k testování 10 robotaxíků bez lidského personálu v první řadě.Pony.ai, start-up, který rovněž provozuje robotaxi, uvedl, že získal podobné povolení.Zdroj: Getty ImagesJízdy robotaxi obou společností v pekingské čtvrti Yizhuang zůstávají značně dotované. Středeční kontrola CNBC v aplikacích Apollo Go i Pony.ai zjistila, že byla uplatněna sleva ve výši více než 80 %.Společnost Baidu provozuje robotaxi v mnoha čínských městech a podle svých slov může vybírat jízdné nejméně v sedmi z nich.Celkový počet jízd robotaxi ve třetím čtvrtletí vzrostl oproti předchozímu roku o více než 300 % na více než 474 000 jízd, uvedla společnost v úterý.Na otázku během hovoru k výsledkům, kdy se Apollo Go dostane do zisku, společnost odpověděla, že věří, že robotaxi bude nakonec ziskové a levnější než současné služby spolujízdy a že dopad na celkový zisk a ztrátu a cash flow společnosti Baidu je „zvládnutelný“.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...