Rodina aplikací pro sociální média by mohla být dojnou krávou na mnoho let. I kdyby trendovější platformy, jako je TikTok, narušil, není radno podceňovat schopnost bývalého předáka FAANGu naklonit si šance zpět ve svůj prospěch.
Akcie Zuckerbergova impéria nikdy nebyly tak levné, jejich hodnota se pohybuje na úrovni 13násobku klouzavého zisku. To svědčí o tom, že se jedná o nerostoucí akcie na špatné straně sekulárních trendů, nikoli o firmu, která by mohla být lídrem dalšího velkého technologického trendu.
Na těchto nízkých úrovních je metaversum a sliby digitálního prodeje zboží téměř zadarmo. Investoři samozřejmě budou muset naskočit na palubu tolik nenáviděného Facebooku, který se snaží bojovat s klesajícím trendem DAU (Daily Active User) způsobeným změnou spotřebitelských návyků, aktualizacemi operačního systému zaměřenými na ochranu soukromí a novými konkurenty. V každém případě zůstávám býkem.
Společnost Meta stále inovuje
V poslední době jsou oblíbené příběhy a další videofilmy. Produkt Reels společnosti Meta se stal hitem mezi mnoha uživateli. Vzhledem k tomu, že federální vláda se na TikTok dívá negativně, právě Reels by mohl mít největší prostor pro uplatnění.
Zdroj: Getty Images
Rodina aplikací Meta se však nemusí potýkat jen s TikTokem. Video, hry, audio a další formy poutavé zábavy ubírají čas, který by se dal strávit procházením Instagramu nebo Facebooku.
Je jasné, že Meta musí inovovat, jinak riskuje, že ztratí pozici ve srovnání s tradičními formami médií.
Společnost musí investorům ukázat, že může být silou, kterou se ostatní firmy snaží napodobit. S přibývajícími antimonopolními zátarasy může být pro společnost Meta těžší získat způsob, jak obejít rušivé hrozby. Ačkoli Meta odvedla skvělou práci, když na hrozby, jako je TikTok, reagovala podobnými vlastními nabídkami, Meta se skutečně musí soustředit na to, kam bude puk směřovat dál.
Společnost nyní považuje metaverse za novou hranici. Může však přijít další technologický trend dříve, než bude metaverze připravena uspokojit potřeby miliard uživatelů?
Možná. Metaverze, kde spotřebitelé utrácejí miliardy dolarů za digitální zboží, může být vzdálená více než 10 let. Do té doby se pokročilá umělá inteligence a rozšířená realita (AR) jeví jako přirozený odrazový můstek.
Zdroj: Unsplash
Společnost Meta naštěstí nezanedbává ani další oblasti inovací v rámci své snahy o metaverzi. Jistě, Meta vynakládá značné částky na vývoj metaverza, ale inovuje také v oblasti umělé inteligence a rozšířené reality.
Společnost Meta využívá umělou inteligenci k tomu, aby své aplikace učinila poutavějšími a pomohla bojovat proti dezinformacím. Takové inovace pomohou rodině aplikací dnes a mohly by obohatit digitální světy budoucnosti.
Názor Wall Street na Meta
Podle Wall Street má společnost Meta konsenzuální hodnocení „mírně kupovat“ na základě 29 „kupovat“, sedmi „držet“ a dvou „prodávat“, které jí byly přiděleny v posledních třech měsících. Průměrná cílová cena společnosti Meta ve výši 262,72 USD znamená 54,8% růstový potenciál. Cílové ceny analytiků se pohybují od nejnižší hodnoty 180,00 USD za akcii po nejvyšší hodnotu 466,00 USD za akcii.
Rodina aplikací pro sociální média by mohla být dojnou krávou na mnoho let. I kdyby trendovější platformy, jako je TikTok, narušil, není radno podceňovat schopnost bývalého předáka FAANGu naklonit si šance zpět ve svůj prospěch.Akcie Zuckerbergova impéria nikdy nebyly tak levné, jejich hodnota se pohybuje na úrovni 13násobku klouzavého zisku. To svědčí o tom, že se jedná o nerostoucí akcie na špatné straně sekulárních trendů, nikoli o firmu, která by mohla být lídrem dalšího velkého technologického trendu.Na těchto nízkých úrovních je metaversum a sliby digitálního prodeje zboží téměř zadarmo. Investoři samozřejmě budou muset naskočit na palubu tolik nenáviděného Facebooku, který se snaží bojovat s klesajícím trendem DAU způsobeným změnou spotřebitelských návyků, aktualizacemi operačního systému zaměřenými na ochranu soukromí a novými konkurenty. V každém případě zůstávám býkem.V poslední době jsou oblíbené příběhy a další videofilmy. Produkt Reels společnosti Meta se stal hitem mezi mnoha uživateli. Vzhledem k tomu, že federální vláda se na TikTok dívá negativně, právě Reels by mohl mít největší prostor pro uplatnění.Zdroj: Getty ImagesRodina aplikací Meta se však nemusí potýkat jen s TikTokem. Video, hry, audio a další formy poutavé zábavy ubírají čas, který by se dal strávit procházením Instagramu nebo Facebooku.Je jasné, že Meta musí inovovat, jinak riskuje, že ztratí pozici ve srovnání s tradičními formami médií.Chcete využít této příležitosti?Společnost musí investorům ukázat, že může být silou, kterou se ostatní firmy snaží napodobit. S přibývajícími antimonopolními zátarasy může být pro společnost Meta těžší získat způsob, jak obejít rušivé hrozby. Ačkoli Meta odvedla skvělou práci, když na hrozby, jako je TikTok, reagovala podobnými vlastními nabídkami, Meta se skutečně musí soustředit na to, kam bude puk směřovat dál.Společnost nyní považuje metaverse za novou hranici. Může však přijít další technologický trend dříve, než bude metaverze připravena uspokojit potřeby miliard uživatelů?Možná. Metaverze, kde spotřebitelé utrácejí miliardy dolarů za digitální zboží, může být vzdálená více než 10 let. Do té doby se pokročilá umělá inteligence a rozšířená realita jeví jako přirozený odrazový můstek.Zdroj: UnsplashSpolečnost Meta naštěstí nezanedbává ani další oblasti inovací v rámci své snahy o metaverzi. Jistě, Meta vynakládá značné částky na vývoj metaverza, ale inovuje také v oblasti umělé inteligence a rozšířené reality.Společnost Meta využívá umělou inteligenci k tomu, aby své aplikace učinila poutavějšími a pomohla bojovat proti dezinformacím. Takové inovace pomohou rodině aplikací dnes a mohly by obohatit digitální světy budoucnosti.Podle Wall Street má společnost Meta konsenzuální hodnocení „mírně kupovat“ na základě 29 „kupovat“, sedmi „držet“ a dvou „prodávat“, které jí byly přiděleny v posledních třech měsících. Průměrná cílová cena společnosti Meta ve výši 262,72 USD znamená 54,8% růstový potenciál. Cílové ceny analytiků se pohybují od nejnižší hodnoty 180,00 USD za akcii po nejvyšší hodnotu 466,00 USD za akcii.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...