V počátečních fázích pandemie se tomuto poskytovateli streamování dařilo, protože poptávka po domácí zábavě explodovala.
Nyní, když se otevírají možnosti zábavy mimo domov a miliardy lidí byly očkovány proti COVID-19, není domácí zábava tak žádoucí. V důsledku toho se akcie Roku propadly o více než 82 % oproti svému maximu. Není tedy překvapením, že se někteří investoři ptají, zda je vynikající čas na nákup akcií Roku.
Protivítr společnosti Roku je krátkodobý, zatímco její vítr v zádech je dlouhodobý
Zajímavé je, že pandemie nijak nezměnila dlouhodobý strukturální vítr, který společnost Roku vedl k úspěchu. Streamování obsahu je pohodlnější než kabelová televize. Předplatné streamovaného obsahu lze pořídit kdekoli, kde je k dispozici internet. Zatímco předplatné kabelové televize lze využívat pouze doma nebo na jiných místech s profesionálně instalovaným kabelovým připojením. Aby to bylo pro kabelovku ještě horší, kabelové společnosti nutí zákazníky uzavírat dlouhodobé smlouvy, aby kompenzovaly drahý proces instalace. Tato zásadní výhoda se pravděpodobně nezmění a mohla by po několik let podporovat růst společnosti Roku.
Zdroj: Rokutv
Jistě, poptávka po jejích přehrávačích a televizorech s její platformou prudce vzrostla, když se rozšířil potenciálně smrtící virus. Ale Roku rychle rostly tržby i před vypuknutím epidemie. Od roku 2015 do roku 2019 se tržby Roku zvýšily z 320 milionů dolarů na 1,1 miliardy dolarů. V roce 2019 pak vzrostly z 1,1 miliardy dolarů na 2,8 miliardy dolarů v roce 2021. Roku není v žádném případě výhradně pandemickou akcií.
Roku prodává přehrávače, které se připojují k televizorům, a připojuje lidi k operačnímu systému Roku TV. Odtud si lidé mohou objednat streamovací služby nebo sledovat volně přístupný kanál Roku TV. Když se lidé prostřednictvím operačního systému Roku přihlásí k odběru služby Netflix (NFLX), společnost Roku z této transakce získá provizi. Stejně tak získává procenta, když se divákům při sledování médií prostřednictvím operačního systému Roku zobrazí reklama.
Společnost Roku rozděluje své výsledky do dvou segmentů – přehrávač a platforma. Druhý jmenovaný segment je podstatně ziskovější. V posledním čtvrtletí dosáhl segment platformy hrubého zisku 380 milionů dolarů při tržbách 647 milionů dolarů. Z tohoto důvodu je společnost Roku ochotna prodávat své přehrávače s nízkými nebo zápornými ziskovými maržemi, aby si lidi oblíbila platformu Roku.
Přesně to se v poslední době děje. Nedostatky v dodavatelském řetězci zvýšily náklady společnosti Roku, takže ve svém segmentu přehrávačů dosáhla záporného hrubého zisku již čtyři čtvrtletí po sobě. Vedení společnosti očekává, že tyto nepříznivé faktory budou v dohledné budoucnosti přetrvávat.
Akcie Roku jsou navzdory vynikajícím vyhlídkám příliš drahé
I po výrazném propadu ze svých maxim se akcie Roku obchodují s poměrem ceny k zisku 87,6. To je sice téměř nejnižší hodnota, za kterou se prodávala za poslední tři roky, ale v absolutním vyjádření je to drahé. Navíc krátkodobé překážky, kterým segment přehrávačů čelí, by mohly tlačit na zisky po několik čtvrtletí. Investoři by měli před nákupem akcií Roku počkat na další pokles ceny akcií nebo na zmírnění nepříznivých faktorů v segmentu přehrávačů.
V počátečních fázích pandemie se tomuto poskytovateli streamování dařilo, protože poptávka po domácí zábavě explodovala.Nyní, když se otevírají možnosti zábavy mimo domov a miliardy lidí byly očkovány proti COVID-19, není domácí zábava tak žádoucí. V důsledku toho se akcie Roku propadly o více než 82 % oproti svému maximu. Není tedy překvapením, že se někteří investoři ptají, zda je vynikající čas na nákup akcií Roku.Zajímavé je, že pandemie nijak nezměnila dlouhodobý strukturální vítr, který společnost Roku vedl k úspěchu. Streamování obsahu je pohodlnější než kabelová televize. Předplatné streamovaného obsahu lze pořídit kdekoli, kde je k dispozici internet. Zatímco předplatné kabelové televize lze využívat pouze doma nebo na jiných místech s profesionálně instalovaným kabelovým připojením. Aby to bylo pro kabelovku ještě horší, kabelové společnosti nutí zákazníky uzavírat dlouhodobé smlouvy, aby kompenzovaly drahý proces instalace. Tato zásadní výhoda se pravděpodobně nezmění a mohla by po několik let podporovat růst společnosti Roku.Zdroj: RokutvJistě, poptávka po jejích přehrávačích a televizorech s její platformou prudce vzrostla, když se rozšířil potenciálně smrtící virus. Ale Roku rychle rostly tržby i před vypuknutím epidemie. Od roku 2015 do roku 2019 se tržby Roku zvýšily z 320 milionů dolarů na 1,1 miliardy dolarů. V roce 2019 pak vzrostly z 1,1 miliardy dolarů na 2,8 miliardy dolarů v roce 2021. Roku není v žádném případě výhradně pandemickou akcií.Roku prodává přehrávače, které se připojují k televizorům, a připojuje lidi k operačnímu systému Roku TV. Odtud si lidé mohou objednat streamovací služby nebo sledovat volně přístupný kanál Roku TV. Když se lidé prostřednictvím operačního systému Roku přihlásí k odběru služby Netflix , společnost Roku z této transakce získá provizi. Stejně tak získává procenta, když se divákům při sledování médií prostřednictvím operačního systému Roku zobrazí reklama.Společnost Roku rozděluje své výsledky do dvou segmentů – přehrávač a platforma. Druhý jmenovaný segment je podstatně ziskovější. V posledním čtvrtletí dosáhl segment platformy hrubého zisku 380 milionů dolarů při tržbách 647 milionů dolarů. Z tohoto důvodu je společnost Roku ochotna prodávat své přehrávače s nízkými nebo zápornými ziskovými maržemi, aby si lidi oblíbila platformu Roku.Chcete využít této příležitosti?Zdroj: RokutvPřesně to se v poslední době děje. Nedostatky v dodavatelském řetězci zvýšily náklady společnosti Roku, takže ve svém segmentu přehrávačů dosáhla záporného hrubého zisku již čtyři čtvrtletí po sobě. Vedení společnosti očekává, že tyto nepříznivé faktory budou v dohledné budoucnosti přetrvávat.I po výrazném propadu ze svých maxim se akcie Roku obchodují s poměrem ceny k zisku 87,6. To je sice téměř nejnižší hodnota, za kterou se prodávala za poslední tři roky, ale v absolutním vyjádření je to drahé. Navíc krátkodobé překážky, kterým segment přehrávačů čelí, by mohly tlačit na zisky po několik čtvrtletí. Investoři by měli před nákupem akcií Roku počkat na další pokles ceny akcií nebo na zmírnění nepříznivých faktorů v segmentu přehrávačů.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...