Když však Mark Cuban v lednu 2000 koupil Dallas Mavericks za 285 milionů dolarů, nedostal vlastní okna od podlahy ke stropu ani mahagonový stůl. Místo toho seděl s dalšími devíti obchodníky v otevřené kanceláři.
V nedávném rozhovoru pro časopis GQ Cuban vysvětlil, že „na kancelář kašle“, protože se více soustředí na práci po boku obchodního týmu a na získání jejich respektu.
„Chtěl jsem, aby všichni, kteří se mnou pracovali, viděli, že když je o něco žádám, že i já to tak udělám,“ řekl Cuban v rozhovoru pro GQ. „Pokud řídíte společnost a pokud dokážete sladit své zájmy se zájmy lidí, se kterými pracujete, věci vám budou fungovat.“
Zdroj: Bloomberg
Cuban uvedl, že se rozhodl koupit tým po jeho domácí premiéře v roce 1999. V té době byl pouze držitelem permanentky, ale nemohl uvěřit, že zápas nebyl vyprodaný. Koupil tým, protože si myslel, že ho dokáže zlepšit a prodat více vstupenek, řekl.
Když v lednu koupil tým, Cuban řekl, že svůj stůl umístil doprostřed haly. Tehdy vytáhl telefonní seznamy a staré seznamy klientů a začal obvolávat.
Chtěl jít příkladem, a tak vymýšlel přesvědčivé nabídky, jak přimět staré fanoušky, aby se vrátili na zápasy. Říkal: „Uvědomujete si teď, že přijít na zápas Mavericks je levnější než vzít rodinu do McDonaldu?“ nebo „První zápas máte ode mně zdarma“.
Zdá se, že Cubanova metoda zafungovala, protože hodnota týmu Dallas Mavericks se v průběhu let neustále zvyšovala. V roce 2014 měl tým hodnotu 765 milionů dolarů. Nyní mají mistři NBA z roku 2011 hodnotu 3,3 miliardy dolarů – o 440 000 milionů dolarů více než průměrný tým NBA – a podle časopisu Forbes jsou osmým nejhodnotnějším týmem NBA.
Zdroj: Getty Images
Není to poprvé, co Cuban zdůrazňuje důležitost týmové soudržnosti. V nedávné epizodě podcastu „Re:Thinking with Adam Grant“ Cuban uvedl, že propustil obchodní partnery a vyměnil basketbalisty kvůli jejich osobnostem – zejména pokud má tým více sebestředných nebo bojovných členů.
„Kultura a chemie jsou pro úspěch rozhodující,“ řekl Cuban. „V týmu může být jeden hloupý člověk, ale nemůžete mít dva. Jeden hňup se přizpůsobí, dva se spolu poflakují.“
Když však Mark Cuban v lednu 2000 koupil Dallas Mavericks za 285 milionů dolarů, nedostal vlastní okna od podlahy ke stropu ani mahagonový stůl. Místo toho seděl s dalšími devíti obchodníky v otevřené kanceláři.V nedávném rozhovoru pro časopis GQ Cuban vysvětlil, že „na kancelář kašle“, protože se více soustředí na práci po boku obchodního týmu a na získání jejich respektu.„Chtěl jsem, aby všichni, kteří se mnou pracovali, viděli, že když je o něco žádám, že i já to tak udělám,“ řekl Cuban v rozhovoru pro GQ. „Pokud řídíte společnost a pokud dokážete sladit své zájmy se zájmy lidí, se kterými pracujete, věci vám budou fungovat.“Zdroj: BloombergCuban uvedl, že se rozhodl koupit tým po jeho domácí premiéře v roce 1999. V té době byl pouze držitelem permanentky, ale nemohl uvěřit, že zápas nebyl vyprodaný. Koupil tým, protože si myslel, že ho dokáže zlepšit a prodat více vstupenek, řekl.Když v lednu koupil tým, Cuban řekl, že svůj stůl umístil doprostřed haly. Tehdy vytáhl telefonní seznamy a staré seznamy klientů a začal obvolávat.Chtěl jít příkladem, a tak vymýšlel přesvědčivé nabídky, jak přimět staré fanoušky, aby se vrátili na zápasy. Říkal: „Uvědomujete si teď, že přijít na zápas Mavericks je levnější než vzít rodinu do McDonaldu?“ nebo „První zápas máte ode mně zdarma“.Chcete využít této příležitosti?Zdá se, že Cubanova metoda zafungovala, protože hodnota týmu Dallas Mavericks se v průběhu let neustále zvyšovala. V roce 2014 měl tým hodnotu 765 milionů dolarů. Nyní mají mistři NBA z roku 2011 hodnotu 3,3 miliardy dolarů – o 440 000 milionů dolarů více než průměrný tým NBA – a podle časopisu Forbes jsou osmým nejhodnotnějším týmem NBA.Zdroj: Getty ImagesNení to poprvé, co Cuban zdůrazňuje důležitost týmové soudržnosti. V nedávné epizodě podcastu „Re:Thinking with Adam Grant“ Cuban uvedl, že propustil obchodní partnery a vyměnil basketbalisty kvůli jejich osobnostem – zejména pokud má tým více sebestředných nebo bojovných členů.„Kultura a chemie jsou pro úspěch rozhodující,“ řekl Cuban. „V týmu může být jeden hloupý člověk, ale nemůžete mít dva. Jeden hňup se přizpůsobí, dva se spolu poflakují.“
Meta Platforms zažila ve čtvrtek výrazný nárůst pozornosti investorů poté, co agentura Bloomberg zveřejnila informaci, že vedení společnosti zvažuje razantní...
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...