Společnost Tesla Inc možná ztrácí pevnou pozici na trhu s elektromobily, protože její konkurenti se snaží snížit její podíl na trhu levnějšími variantami.
Vzhledem k tomu, že elektromobily rychle získávají masovou oblibu, je velká poptávka po modelech s cenou nižší než 50 000 USD, což je oblast, ve které nejhodnotnější automobilka světa „zatím nemá skutečnou konkurenci“, uvedla v úterní zprávě společnost S&P Global (NYSE:SPGI) Mobility.
Kompaktní sedan Model 3 je nejlevnějším prodávaným vozem společnosti vedené Elonem Muskem, jehož počáteční cena je necelých 47 000 USD.
Společnost Tesla Inc možná ztrácí pevnou pozici na trhu s elektromobily, protože její konkurenti se snaží snížit její podíl na trhu levnějšími variantami.
Vzhledem k tomu, že elektromobily rychle získávají masovou oblibu, je velká poptávka po modelech s cenou nižší než 50 000 USD, což je oblast, ve které nejhodnotnější automobilka světa „zatím nemá skutečnou konkurenci“, uvedla v úterní zprávě společnost S&P Global Mobility.
Kompaktní sedan Model 3 je nejlevnějším prodávaným vozem společnosti vedené Elonem Muskem, jehož počáteční cena je necelých 47 000 USD.