Ve středu streamovací služba podporovaná společností Disney oznámila, že otevře politikům dveře k umisťování reklam, které se týkají žhavých témat, několik dní poté, co byla kritizovaná.
Služba Hulu jako streamovací služba nepodléhá regulaci podle zákona o komunikacích z roku 1934, který vyžaduje, aby televizní stanice poskytovaly politikům rovný přístup. V pondělí deník The Washington Post informoval, že minulý týden společnost, která se řídí zásadou nezveřejňovat reklamní obsah, který považuje za kontroverzní, bez vysvětlení odmítla reklamy na potraty a bezpečnost zbraní, které předložily demokratické volební skupiny. Reklamy však byly odvysílány v televizních sítích vlastněných společností Disney.

V úterý jedna z předních demokratických reklamních firem pohrozila, že přeruší spolupráci s Hulu, a protesty proti streamovací službě se staly nejčastějším tématem na Twitteru. Ačkoli snaha zůstat pod pokličkou zjevně spustila nejrůznější senzory, může být přehmat společnosti Hulu nakonec požehnáním v přestrojení.
- Společnost Hulu uvádí, že její streamované reklamy se budou řídit stejnými pravidly jako reklamy televizních sítí vlastněných společností Disney, jako jsou ESPN a ABC, „ale vyhrazuje si právo požadovat úpravy“.
 - Podle analytické společnosti Kantar bude v roce 2022 vynaloženo na politickou reklamu 7,8 miliardy dolarů. Zhruba 1,2 miliardy dolarů bude vynaloženo na over-the-top služby a propojené televizní reklamy, což je kategorie, která zahrnuje i streamování.
 
Až společnost Disney letos spustí reklamní úroveň pro streamovací službu Disney+, už inzerentům sdělila, že politické a alkoholové spoty nebudou mít nárok na poděkování. Netflix, který se potýká se ztrátou předplatitelů, vyvíjí vlastní úroveň podporovanou reklamou, ale zatím žádné zásady nenastínil.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky
 
 
 
	    	


























