Ceny jsou transparentní a zřejmé a platforma je navržena tak, aby se snadno používala. Novější produkty, jako je platforma pro aplikace, funkce a spravované databáze, vše ještě více zjednodušují – od úkolů správy a administrace.
Růst společnosti DigitalOcean je impozantní. Navzdory nejistému ekonomickému prostředí vzrostly ve třetím čtvrtletí tržby meziročně o 33 %. Průměrný zákazník nyní u DigitalOcean utratí téměř 80 USD měsíčně, což je meziroční nárůst o 28 %, a 86 % příjmů pochází od zákazníků, kteří utratí více než 50 USD měsíčně.
Jednou z oblastí, kde DigitalOcean zaostává, je ukládání dat. Generální ředitel Yancey Spruill během hovoru k výsledkům za třetí čtvrtletí prozradil, že příjmy z ukládání dat tvoří vysoké jednociferné procento celkových příjmů. Spruill poznamenal, že je běžné, že zákazníci používají DigitalOcean pro výpočetní výkon a alternativní cloudovou platformu pro ukládání dat. Společnost věří, že zdokonalením svých produktů pro ukládání dat může v příštích několika letech zdvojnásobit podíl příjmů z ukládání dat.
Zdroj: Digital Ocean
Společnost DigitalOcean nabízí dva produkty pro ukládání dat: blokové úložiště a objektové úložiště. Blokové úložiště umožňuje zákazníkům připojit ke svým virtuálním počítačům část dalšího úložiště, které DigitalOcean nazývá Droplety. Každý Droplet je vybaven vlastní úložnou kapacitou a produkt blokového úložiště umožňuje její bezproblémové rozšíření.
Produkt objektového úložiště společnosti DigitalOcean je určen k uchovávání libovolných dat a jejich poskytování prostřednictvím integrované sítě pro doručování obsahu (CDN). To je užitečné pro ukládání obrázků, videa, zvuku, statických webových zdrojů a softwarových balíčků.
Průměrný příjem na uživatele (ARPU) od zákazníků, kteří používají produkty úložiště DigitalOcean, je 25krát vyšší než ARPU od zákazníků, kteří je nepoužívají. Zatraktivněním svých úložných produktů má společnost DigitalOcean příležitost zvýšit své výdaje u zákazníků, kteří v současné době volí alternativního poskytovatele úložišť.
Zdroj: Gettyimages
Přestože je možnost skladování významná, společnost má před sebou ještě kus práce. Za prvé, produkt blokového úložiště nehraje dobře s některými novějšími produkty DigitalOcean. Aplikační platforma, která umožňuje zákazníkům nasazovat aplikace bez nutnosti spravovat základní servery, blokové úložiště vůbec nepodporuje. Jakákoli aplikace, která vyžaduje trvalé úložiště, je na platformě pro aplikace v podstatě nepoužitelná.
Tato nekompatibilita s ničím jiným než s Droplety také omezuje přitažlivost spravovaných databázových produktů DigitalOcean. Protože úložiště spravované databáze nelze rozšířit bez upgradu plánů, některé případy použití prostě nebudou proveditelné. Například zákazník, který potřebuje spravovanou databázi s mnoha terabajty úložiště, má smůlu, protože nejdražší plán má maximální kapacitu asi 1 TB.
Nabídka objektových úložišť společnosti DigitalOcean je také trochu slabší. Za prvé je dražší než některé konkurenční produkty. DigitalOcean si účtuje 0,02 dolaru za GB úložiště, což je čtyřnásobek ceny Backblaze, a nenabízí žádnou bezplatnou úroveň. A i když má DigitalOcean integrovanou síť pro doručování obsahu, není zdaleka tak plnohodnotná jako CDN od Cloudflare. Například spojení objektového úložiště Backblaze s CDN od Cloudflare je pro většinu zákazníků jednoduše levnější a lepší volbou.
Zdroj: Unsplash
Zlepšení produktů pro ukládání dat bude mít velký vliv na to, aby se platforma DigitalOcean stala lepší. Pokud zákazník potřebuje hledat části své infrastruktury jinde, nemusí mít takovou chuť rozšiřovat výdaje na platformu DigitalOcean.
Pokud se společnosti DigitalOcean podaří přesvědčit více zákazníků, aby si přidali jeden nebo oba její produkty pro ukládání dat, ztíží to vyhlídky na změnu poskytovatele. Společnost DigitalOcean chce nakonec od svých zákazníků získat co nejvíce výdajů na cloudovou infrastrukturu.
Společnost DigitalOcean chce v nadcházejících letech zvyšovat tržby nejméně o 30 % ročně. Důležitou součástí tohoto růstu bude zvyšování výdajů stávajících zákazníků a zvyšování míry připojení k produktům pro ukládání dat. Investoři by měli sledovat, jak se budou produkty pro ukládání dat vyvíjet v následujících čtvrtletích.
Ceny jsou transparentní a zřejmé a platforma je navržena tak, aby se snadno používala. Novější produkty, jako je platforma pro aplikace, funkce a spravované databáze, vše ještě více zjednodušují – od úkolů správy a administrace.Růst společnosti DigitalOcean je impozantní. Navzdory nejistému ekonomickému prostředí vzrostly ve třetím čtvrtletí tržby meziročně o 33 %. Průměrný zákazník nyní u DigitalOcean utratí téměř 80 USD měsíčně, což je meziroční nárůst o 28 %, a 86 % příjmů pochází od zákazníků, kteří utratí více než 50 USD měsíčně.Jednou z oblastí, kde DigitalOcean zaostává, je ukládání dat. Generální ředitel Yancey Spruill během hovoru k výsledkům za třetí čtvrtletí prozradil, že příjmy z ukládání dat tvoří vysoké jednociferné procento celkových příjmů. Spruill poznamenal, že je běžné, že zákazníci používají DigitalOcean pro výpočetní výkon a alternativní cloudovou platformu pro ukládání dat. Společnost věří, že zdokonalením svých produktů pro ukládání dat může v příštích několika letech zdvojnásobit podíl příjmů z ukládání dat.Zdroj: Digital OceanSpolečnost DigitalOcean nabízí dva produkty pro ukládání dat: blokové úložiště a objektové úložiště. Blokové úložiště umožňuje zákazníkům připojit ke svým virtuálním počítačům část dalšího úložiště, které DigitalOcean nazývá Droplety. Každý Droplet je vybaven vlastní úložnou kapacitou a produkt blokového úložiště umožňuje její bezproblémové rozšíření.Produkt objektového úložiště společnosti DigitalOcean je určen k uchovávání libovolných dat a jejich poskytování prostřednictvím integrované sítě pro doručování obsahu . To je užitečné pro ukládání obrázků, videa, zvuku, statických webových zdrojů a softwarových balíčků.Průměrný příjem na uživatele od zákazníků, kteří používají produkty úložiště DigitalOcean, je 25krát vyšší než ARPU od zákazníků, kteří je nepoužívají. Zatraktivněním svých úložných produktů má společnost DigitalOcean příležitost zvýšit své výdaje u zákazníků, kteří v současné době volí alternativního poskytovatele úložišť.Zdroj: GettyimagesPřestože je možnost skladování významná, společnost má před sebou ještě kus práce. Za prvé, produkt blokového úložiště nehraje dobře s některými novějšími produkty DigitalOcean. Aplikační platforma, která umožňuje zákazníkům nasazovat aplikace bez nutnosti spravovat základní servery, blokové úložiště vůbec nepodporuje. Jakákoli aplikace, která vyžaduje trvalé úložiště, je na platformě pro aplikace v podstatě nepoužitelná.Chcete využít této příležitosti?Tato nekompatibilita s ničím jiným než s Droplety také omezuje přitažlivost spravovaných databázových produktů DigitalOcean. Protože úložiště spravované databáze nelze rozšířit bez upgradu plánů, některé případy použití prostě nebudou proveditelné. Například zákazník, který potřebuje spravovanou databázi s mnoha terabajty úložiště, má smůlu, protože nejdražší plán má maximální kapacitu asi 1 TB.Nabídka objektových úložišť společnosti DigitalOcean je také trochu slabší. Za prvé je dražší než některé konkurenční produkty. DigitalOcean si účtuje 0,02 dolaru za GB úložiště, což je čtyřnásobek ceny Backblaze, a nenabízí žádnou bezplatnou úroveň. A i když má DigitalOcean integrovanou síť pro doručování obsahu, není zdaleka tak plnohodnotná jako CDN od Cloudflare. Například spojení objektového úložiště Backblaze s CDN od Cloudflare je pro většinu zákazníků jednoduše levnější a lepší volbou.Zdroj: UnsplashZlepšení produktů pro ukládání dat bude mít velký vliv na to, aby se platforma DigitalOcean stala lepší. Pokud zákazník potřebuje hledat části své infrastruktury jinde, nemusí mít takovou chuť rozšiřovat výdaje na platformu DigitalOcean.Pokud se společnosti DigitalOcean podaří přesvědčit více zákazníků, aby si přidali jeden nebo oba její produkty pro ukládání dat, ztíží to vyhlídky na změnu poskytovatele. Společnost DigitalOcean chce nakonec od svých zákazníků získat co nejvíce výdajů na cloudovou infrastrukturu.Společnost DigitalOcean chce v nadcházejících letech zvyšovat tržby nejméně o 30 % ročně. Důležitou součástí tohoto růstu bude zvyšování výdajů stávajících zákazníků a zvyšování míry připojení k produktům pro ukládání dat. Investoři by měli sledovat, jak se budou produkty pro ukládání dat vyvíjet v následujících čtvrtletích.