Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Lidskost je důležitá. Jak tuto hodnotu využít při efektivním rozhodování?

Po celé generace jsme byli zvyklí, že než se objevíme v práci, musíme svou lidskost odložit za dveře.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
8 listopadu, 2022
6 min. čtení
life is a succession of choices, what is yours?

Zdroj: Unsplash

6 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Pandemie tento status quo zpochybnila a přiměla mnoho vedoucích pracovníků a společností přehodnotit způsob, jakým se projevují vůči svým zaměstnancům. Nyní se nacházíme na křižovatce kultury na pracovišti – a v tomto klíčovém okamžiku máme příležitost změnit způsob, jakým se pracuje. Je nezbytné, abychom se v tomto úsilí soustředili na lidskost.

Radikální lidskost by na pracovišti neměla být radikálním pojmem. Ale je. Lidé chtějí pracovat pro společnost, která vidí lidskost svých lidí, uznává realitu a životní boje a podporuje je na této cestě. Akcionáři a investoři stále více zdůrazňují význam dopadu společnosti na zákazníky, kterým slouží, a na komunity, v nichž působí. Lidé jsou pro moderní podnikání zásadní, a přesto je lidskost často upozaďována ve jménu efektivity, produktivity a hospodářského výsledku.

Zaměstnanci chtějí být vnímáni a oceňováni především jako lidé. Chtějí flexibilitu, autonomii, důvěru a transparentnost a chtějí být přítomni a investováni do svých životů mimo práci, nikoliv mikromanipulováni, monitorováni a říkáni, co mají dělat a kdy a kde to mají dělat. Lidské vedení je katalyzátorem prosperující kultury na pracovišti a angažovaných zaměstnanců, kteří přinášejí firmě dobré výsledky. A je zásadní pro vedení organizací v obtížných a nejistých dobách. Jak nám ukázaly uplynulé dva a půl roku, firmy v dnešním podnikání neuspějí bez myšlení zaměřeného na člověka.

Pokud jste připraveni zpochybnit status quo a nově vymyslet, jak se dělá byznys, zde jsou tři způsoby, jak můžete začít vnášet do svého přístupu k vedení radikální lidskost. 

SOUSTŘEDIT SE NA LIDSKOST V KAŽDÉM ROZHODNUTÍ

Zdroj: Unsplash

Na každé rozhodnutí, které děláte, se dívejte optikou lidskosti. Ano, vaše organizace je firma a musí být zisková, aby přežila – ale soustředění lidí v klíčových rozhodnutích je v souladu s touto základní pravdou. Podle zkušeností, když se daří vašim zaměstnancům, daří se i vaší firmě.

Jako vedoucí pracovníci budete muset činit těžká rozhodnutí, protože trhy v průběhu času kolísají a vyvíjejí se. Budete muset propouštět lidi, přesměrovávat projekty, snižovat rozpočty a říkat „ne“ nebo „teď ne“ skvělým nápadům. Zejména v těchto případech je třeba se podívat na to, jak se projevujete jako lídr, optikou lidskosti. Pokud se vždy budete sebe a svých kolegů lídrů ptát: „Jak to uděláme co nejhumánněji?“ a zvážíme dopad možných rozhodnutí na lidi, se kterými pracujete, váš záměr a vaše autenticita se projeví – i když rozhodnutí nakonec bude pro vaše lidi těžké.

Advertisement
Chcete využít této příležitosti?

POSLOUCHEJTE PRVNÍ

Když říkáte „Naslouchejte svým lidem“, nemáme na mysli základní roční nebo jednorázový průzkum mezi zaměstnanci. Jistě, tyto typy průzkumů mohou být účinným mechanismem, jak zjistit puls vaší organizace a zpětnou vazbu od zaměstnanců, ale je to v podstatě jednosměrná konverzace, která nevybuduje důvěru a neposílí váš vztah se zaměstnanci.

To, o čem mluvíme, je aktivní naslouchání na opakované bázi. Vaši lidé mají ve skutečnosti mnoho odpovědí. Pokud jim budete skutečně naslouchat, pomůže vám to pochopit, co se ve vaší organizaci děje a jak se můžete lépe ukázat svým zaměstnancům. Aktivní a pravidelné naslouchání buduje důvěru mezi vámi a vašimi lidmi a přispívá k psychologicky bezpečnému prostředí, kde se lidé cítí pohodlně, když mohou otevřeně vyjádřit své nápady a obavy, což je klíčový prvek prosperující a inkluzivní kultury na pracovišti.

Upřednostňování času stráveného s přímými podřízenými, abyste pochopili jejich práci, život, vášně a zájmy a to, jak se tyto věci prolínají, signalizuje vašim zaměstnancům, že vám na nich jako na lidských bytostech autenticky záleží. Může vám to také pomoci zvážit, jak mohou organizační změny ovlivnit vaše zaměstnance, a lépe informovat o diskusích a rozhodnutích, která se přijímají u stolu vedení.

JDĚTE PŘÍKLADEM

business, man, tie
Zdroj: Pixabay

Součástí lidského bytí je selhání, bolest a boj, které jsou součástí životní zkušenosti každého z nás. Když to jako vedoucí pracovníci uznáte a vytvoříte svým kolegům a zaměstnancům prostor, aby mohli být jednoduše lidmi, podpoříme tím bezpečnou a transparentní kulturu na pracovišti.

Jak tedy jít příkladem? Musíte jít příkladem. Tím, že budete sami zranitelní a autentičtí, budete praktikovat a ztělesňovat radikální lidskost. Tu pak přenášíte do pracovních týmů, vedoucích týmů a do celé organizace. Pravdou je, že autenticita dává ostatním povolení, aby se také ukázali takoví, jací jsou, aby kladli nepoložené otázky a bezpečně se vyjadřovali. To je základní pilíř skvělých pracovních kultur a skvělých výsledků.

Transparentnost je ve své podstatě riskantní. Čím více však budete toto riziko podstupovat a půjdeme příkladem, tím více se to bude odrážet v našich týmech a organizacích. Zde je několik metod, které můžete použít, abyste šli příkladem:

  • Přiznejte si své chyby a přiznejte, když se spletete. To by měl umět každý vedoucí pracovník, včetně generálního ředitele.
  • Umět říci: „Já nevím.“ Vždycky je třeba umět říci: „Já nevím.“ Vaše upřímnost v těchto situacích hraje velkou roli při vytváření kultury zaměřené na lidskost, kterou chcete.
  • Tohle je těžké, ale doporučuji vám, abyste se se svými týmy podělili o oblasti, ve kterých se necítíte silní, kde můžete mít syndrom podvodníka nebo nejistotu. Tím, že své kolegy pozvete za oponu, podpoříte empatii, propojení a porozumění.
  • Vždy se ptejte sami sebe: „Jak mohu ukázat svou vlastní lidskost?“. Když se podělíte o svou vlastní lidskost, stanete se pro svůj tým bližšími a často i sympatičtějšími! Nejste dokonalí – jste lidé. Doporučuji vám, abyste to přijali.
  • Jako vedoucí pracovníci mluvte o souvislosti mezi zranitelností a výsledky. Pravdou je, že čím rychleji se vaše týmy cítí bezpečně, když jsou zranitelné, tím rychleji a efektivněji si mohou vybudovat vzájemnou důvěru a pracovat na dynamických řešeních.
  • Práce se dělá stejným způsobem už po celé generace. Jak ale ukázalo několik posledních let, tradiční práce už nefunguje. Ve skutečnosti jsou vaši talenti unaveni z pracovišť, která nefungují bezpečně, autenticky a zranitelně – vidí je skrz naskrz.

Zatímco některé společnosti se přizpůsobily omezením doby tím, že přijaly rozhodnutí více zaměřená na člověka (například trvale přijaly hybridní a vzdálené možnosti práce), sotva jsme se dotkli povrchu, pokud jde o přijetí přístupu více zaměřeného na člověka při výkonu práce. To je to, co chtějí členové vašeho týmu a kolegové, a je to také nejefektivnější způsob vedení a řízení firmy.

Přijmout lidskost na pracovišti, ačkoli je to radikální koncept, nemusí být těžké. Koneckonců je to v podstatě lidská přirozenost – ale vyžaduje to záměrnost, zranitelnost a empatii. Podle mých zkušeností, když záměrně vedete zaměstnance s myšlením zaměřeným na lidskost, uvolní se potenciál, vášeň a kreativita způsobem, který jste si nikdy nedokázali představit – a práce je tak pro všechny smysluplnější a naplňující.

Pandemie tento status quo zpochybnila a přiměla mnoho vedoucích pracovníků a společností přehodnotit způsob, jakým se projevují vůči svým zaměstnancům. Nyní se nacházíme na křižovatce kultury na pracovišti – a v tomto klíčovém okamžiku máme příležitost změnit způsob, jakým se pracuje. Je nezbytné, abychom se v tomto úsilí soustředili na lidskost.Radikální lidskost by na pracovišti neměla být radikálním pojmem. Ale je. Lidé chtějí pracovat pro společnost, která vidí lidskost svých lidí, uznává realitu a životní boje a podporuje je na této cestě. Akcionáři a investoři stále více zdůrazňují význam dopadu společnosti na zákazníky, kterým slouží, a na komunity, v nichž působí. Lidé jsou pro moderní podnikání zásadní, a přesto je lidskost často upozaďována ve jménu efektivity, produktivity a hospodářského výsledku.Zaměstnanci chtějí být vnímáni a oceňováni především jako lidé. Chtějí flexibilitu, autonomii, důvěru a transparentnost a chtějí být přítomni a investováni do svých životů mimo práci, nikoliv mikromanipulováni, monitorováni a říkáni, co mají dělat a kdy a kde to mají dělat. Lidské vedení je katalyzátorem prosperující kultury na pracovišti a angažovaných zaměstnanců, kteří přinášejí firmě dobré výsledky. A je zásadní pro vedení organizací v obtížných a nejistých dobách. Jak nám ukázaly uplynulé dva a půl roku, firmy v dnešním podnikání neuspějí bez myšlení zaměřeného na člověka.Pokud jste připraveni zpochybnit status quo a nově vymyslet, jak se dělá byznys, zde jsou tři způsoby, jak můžete začít vnášet do svého přístupu k vedení radikální lidskost. SOUSTŘEDIT SE NA LIDSKOST V KAŽDÉM ROZHODNUTÍZdroj: UnsplashNa každé rozhodnutí, které děláte, se dívejte optikou lidskosti. Ano, vaše organizace je firma a musí být zisková, aby přežila – ale soustředění lidí v klíčových rozhodnutích je v souladu s touto základní pravdou. Podle zkušeností, když se daří vašim zaměstnancům, daří se i vaší firmě.Jako vedoucí pracovníci budete muset činit těžká rozhodnutí, protože trhy v průběhu času kolísají a vyvíjejí se. Budete muset propouštět lidi, přesměrovávat projekty, snižovat rozpočty a říkat „ne“ nebo „teď ne“ skvělým nápadům. Zejména v těchto případech je třeba se podívat na to, jak se projevujete jako lídr, optikou lidskosti. Pokud se vždy budete sebe a svých kolegů lídrů ptát: „Jak to uděláme co nejhumánněji?“ a zvážíme dopad možných rozhodnutí na lidi, se kterými pracujete, váš záměr a vaše autenticita se projeví – i když rozhodnutí nakonec bude pro vaše lidi těžké.Chcete využít této příležitosti?POSLOUCHEJTE PRVNÍKdyž říkáte „Naslouchejte svým lidem“, nemáme na mysli základní roční nebo jednorázový průzkum mezi zaměstnanci. Jistě, tyto typy průzkumů mohou být účinným mechanismem, jak zjistit puls vaší organizace a zpětnou vazbu od zaměstnanců, ale je to v podstatě jednosměrná konverzace, která nevybuduje důvěru a neposílí váš vztah se zaměstnanci.To, o čem mluvíme, je aktivní naslouchání na opakované bázi. Vaši lidé mají ve skutečnosti mnoho odpovědí. Pokud jim budete skutečně naslouchat, pomůže vám to pochopit, co se ve vaší organizaci děje a jak se můžete lépe ukázat svým zaměstnancům. Aktivní a pravidelné naslouchání buduje důvěru mezi vámi a vašimi lidmi a přispívá k psychologicky bezpečnému prostředí, kde se lidé cítí pohodlně, když mohou otevřeně vyjádřit své nápady a obavy, což je klíčový prvek prosperující a inkluzivní kultury na pracovišti.Upřednostňování času stráveného s přímými podřízenými, abyste pochopili jejich práci, život, vášně a zájmy a to, jak se tyto věci prolínají, signalizuje vašim zaměstnancům, že vám na nich jako na lidských bytostech autenticky záleží. Může vám to také pomoci zvážit, jak mohou organizační změny ovlivnit vaše zaměstnance, a lépe informovat o diskusích a rozhodnutích, která se přijímají u stolu vedení.JDĚTE PŘÍKLADEMZdroj: PixabaySoučástí lidského bytí je selhání, bolest a boj, které jsou součástí životní zkušenosti každého z nás. Když to jako vedoucí pracovníci uznáte a vytvoříte svým kolegům a zaměstnancům prostor, aby mohli být jednoduše lidmi, podpoříme tím bezpečnou a transparentní kulturu na pracovišti.Jak tedy jít příkladem? Musíte jít příkladem. Tím, že budete sami zranitelní a autentičtí, budete praktikovat a ztělesňovat radikální lidskost. Tu pak přenášíte do pracovních týmů, vedoucích týmů a do celé organizace. Pravdou je, že autenticita dává ostatním povolení, aby se také ukázali takoví, jací jsou, aby kladli nepoložené otázky a bezpečně se vyjadřovali. To je základní pilíř skvělých pracovních kultur a skvělých výsledků.Transparentnost je ve své podstatě riskantní. Čím více však budete toto riziko podstupovat a půjdeme příkladem, tím více se to bude odrážet v našich týmech a organizacích. Zde je několik metod, které můžete použít, abyste šli příkladem:Přiznejte si své chyby a přiznejte, když se spletete. To by měl umět každý vedoucí pracovník, včetně generálního ředitele.Umět říci: „Já nevím.“ Vždycky je třeba umět říci: „Já nevím.“ Vaše upřímnost v těchto situacích hraje velkou roli při vytváření kultury zaměřené na lidskost, kterou chcete.Tohle je těžké, ale doporučuji vám, abyste se se svými týmy podělili o oblasti, ve kterých se necítíte silní, kde můžete mít syndrom podvodníka nebo nejistotu. Tím, že své kolegy pozvete za oponu, podpoříte empatii, propojení a porozumění.Vždy se ptejte sami sebe: „Jak mohu ukázat svou vlastní lidskost?“. Když se podělíte o svou vlastní lidskost, stanete se pro svůj tým bližšími a často i sympatičtějšími! Nejste dokonalí – jste lidé. Doporučuji vám, abyste to přijali.Jako vedoucí pracovníci mluvte o souvislosti mezi zranitelností a výsledky. Pravdou je, že čím rychleji se vaše týmy cítí bezpečně, když jsou zranitelné, tím rychleji a efektivněji si mohou vybudovat vzájemnou důvěru a pracovat na dynamických řešeních.Práce se dělá stejným způsobem už po celé generace. Jak ale ukázalo několik posledních let, tradiční práce už nefunguje. Ve skutečnosti jsou vaši talenti unaveni z pracovišť, která nefungují bezpečně, autenticky a zranitelně – vidí je skrz naskrz.Zatímco některé společnosti se přizpůsobily omezením doby tím, že přijaly rozhodnutí více zaměřená na člověka , sotva jsme se dotkli povrchu, pokud jde o přijetí přístupu více zaměřeného na člověka při výkonu práce. To je to, co chtějí členové vašeho týmu a kolegové, a je to také nejefektivnější způsob vedení a řízení firmy.Přijmout lidskost na pracovišti, ačkoli je to radikální koncept, nemusí být těžké. Koneckonců je to v podstatě lidská přirozenost – ale vyžaduje to záměrnost, zranitelnost a empatii. Podle mých zkušeností, když záměrně vedete zaměstnance s myšlením zaměřeným na lidskost, uvolní se potenciál, vášeň a kreativita způsobem, který jste si nikdy nedokázali představit – a práce je tak pro všechny smysluplnější a naplňující.
Tagy: businessrozhodnutístrategie


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    15:54

    Akcie Humana klesají po oznámení změn ve vedení pojišťovnictví.

    15:51

    Akcie Adagene prudce vzrostly poté, co FDA udělila status Fast Track léčbě rakoviny.

    15:44

    Morgan Stanley zvyšuje hodnocení Accenture kvůli stabilitě ocenění a náznakům oživení poptávky.

    15:40

    Akcie Cementos Pacasmayo prudce vzrostly po dohodě společnosti Holcim o koupi většinového podílu.

    15:35

    Jefferies identifikuje pokles této akcie jako příležitost k jednoduchému obchodování.

    15:30

    Wells Fargo přijímá pozitivnější výhled na americké maloobchodníky pro rok 2026, zvyšuje hodnocení dvou akcií.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: BurzovniSvet.cz
    Akcie

    Nejlepší evropské automobilové akcie Bank of America pro rok 2026

    16 prosince, 2025

    Evropský automobilový sektor vstupuje do roku 2026 v nezvykle napjaté, ale zároveň potenciálně velmi zajímavé situaci.

    Zdroj: Getty Images

    Union Pacific míří k dvoucifernému růstu zisků a dohání konkurenci

    16 prosince, 2025
    Zdroj: Shutterstock

    Kde budou akcie fenomenální společnosti Nvidia za 5 let ode dneška?

    16 prosince, 2025
    Zdroj: BurzovniSvet.cz

    Jefferies věří v další růst Viking Holdings po silném výkonu akcií

    15 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    BofA sází na akcie těžící z luxusu a změn spotřebitelského chování

    15 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Nanhua Futures Co., Ltd.

    Datum IPO: 22 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 8,61–11,48 miliardy HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 klesá kvůli výprodeji velkých technologických společností

    15 prosince, 2025

    Santa Claus rally nezačíná před svátky — trhy tradičně ožívají až po Vánocích

    14 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    Intuitive Machines získává důvěru Wall Street díky akvizici Lanteris

    14 prosince, 2025

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    S&P 500 klesá s propadem v technologickém sektoru, Nvidia nadále roste

    15 prosince, 2025

    Obří zbrojní společnosti vyzývají investory k trpělivosti po výprodeji

    16 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Getty images
    Akcie

    Santa Claus rally nezačíná před svátky — trhy tradičně ožívají až po Vánocích

    14 prosince, 2025

    Tradiční představa, že akciové trhy v prosinci spolehlivě rostou díky takzvané Santa Claus rally, se letos opět ukázala jako mylná....

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.