„Myslím, že lidé si musí uvědomit, že na trzích bude i nadále obrovská volatilita a musí tam být katalyzátor, aby akcie šly nahoru,“ řekl Michael Yoshikami, zakladatel a generální ředitel společnosti Destination Wealth Management, v úterý v pořadu „Street Signs Asia“ na CNBC.
Pro investory to však není jen samá chandra a zkáza.
„Musíte se podívat za tento okamžik a podívat se do vzdálenosti šesti až devíti měsíců. Proto se na trhu mohou právě teď objevit příležitosti, protože trhy už předpokládají, že příští rok bude hrozný. Podle mého názoru to nebude hrozné, možná dojde k mělké recesi, ale nevidím, že by se stalo něco katastrofického,“ dodal.
Zdroj: Getty Images
Hrajte na jistotu Yošikami uvedl, že existuje „rozumná šance“, že americký Federální rezervní systém v příštím roce sníží úrokové sazby, ale úplné oživení trhu bude pravděpodobně trvat dva roky, soudě podle předchozích medvědích trhů.
„Společnosti, které v době recese prodávají spotřebitelům za atraktivní cenu, jsou atraktivním investičním cílem… Společnosti bez zisků budou i nadále pod tlakem, zejména ty, které jsou financovány rizikovým kapitálem a soukromým kapitálem a které již nemohou získat úvěry s nízkými úrokovými sazbami,“ napsal Yoshikami v poznámkách pro CNBC.
V této situaci by podle Yoshikamiho měli investoři hrát na jistotu.
„Nuda. To je klíčové,“ řekl. „Alternativou je stáhnout peníze z trhu, uložit je do hotovosti, dokud se trh nevrátí. Takže toto je způsob, jak být bezpečně stále na trhu v defenzivnějších jménech a zároveň se moci účastnit trhu, pokud poroste.“
Zdroj: Getty Images
Výběr akcií Zatímco mnozí investoři se letos vyhýbali technologickým akciím, včetně největších jmen v tomto sektoru, Yoshikami má mezi svými nejlepšími tipy tři velké technologické akcie.
Apple (AAPL) se mu líbí kvůli rozšiřující se zákaznické základně, efektivnímu všesměrovému prodeji a vystavení se sekulárnímu větru.
Na jeho seznamu je také e-commerce gigant Amazon (AMZN). Yoshikami uvedl, že Amazon má „dobrou pozici“, aby se připojil k Alphabetu a Metě jako třetí hlavní hráč v oblasti digitální reklamy, přičemž společnost je také připravena rozšířit marže, protože přechází od podnikání s nízkou marží k podnikání s vyšší marží.
Dodal, že společnost také rychle zvyšuje počet svých členů Prime, které by mohla v budoucnu zpeněžit.
Yoshikami si Alphabet (GOOGL) oblíbil také pro jeho platformu digitální reklamy a „dominantní“ postavení na globálním trhu v oblasti vyhledávání.
Líbí se mu také společnost Johnson & Johnson (JNJ) pro její „atraktivní“ výplatu dividend. Dodal, že společnost je „zdravotnickou hvězdou“ s diverzifikovaným tokem příjmů a globální přítomností, jakož i „rozvíjejícím se růstovým příběhem“ na základě svých „léků s potenciálem trháku“.
Další akcií, která se Yoshikamimu líbí, je Costco (COST), vzhledem k „solidním výsledkům společnosti jako dobře řízeného a efektivního“ maloobchodního prodejce. Podle Yoshikamiho se společnost také těší „vysoké míře“ loajality zákazníků a má příležitosti k mezinárodní expanzi.
Jeho seznam uzavírá společnost Airbus.
„Myslím si, že i nadále budete svědky výrazného nárůstu cestování. Během pandemie samozřejmě došlo ke zpoždění v objednávkách. Myslím si, že dojde k oživení objednávek, a to nejen u Airbusu, ale také u Boeingu,“ řekl Yoshikami.
Zdroj: Getty Images
Nákup akcií Airbusu umožní investorům podílet se na modernizačních cyklech leteckých společností, což je podle Yoshikamiho růstová oblast. Vzhledem k čisté hotovostní finanční pozici Airbusu dává přednost před Boeingem. Boeing má čistý dluh.
„Vzhledem k vysoké provozní páce, které tyto podniky čelí, je silnější finanční pozice Airbusu klíčovou výhodou,“ uvedl Yoshikami.
„Myslím, že lidé si musí uvědomit, že na trzích bude i nadále obrovská volatilita a musí tam být katalyzátor, aby akcie šly nahoru,“ řekl Michael Yoshikami, zakladatel a generální ředitel společnosti Destination Wealth Management, v úterý v pořadu „Street Signs Asia“ na CNBC.Pro investory to však není jen samá chandra a zkáza.„Musíte se podívat za tento okamžik a podívat se do vzdálenosti šesti až devíti měsíců. Proto se na trhu mohou právě teď objevit příležitosti, protože trhy už předpokládají, že příští rok bude hrozný. Podle mého názoru to nebude hrozné, možná dojde k mělké recesi, ale nevidím, že by se stalo něco katastrofického,“ dodal.Zdroj: Getty ImagesHrajte na jistotuYošikami uvedl, že existuje „rozumná šance“, že americký Federální rezervní systém v příštím roce sníží úrokové sazby, ale úplné oživení trhu bude pravděpodobně trvat dva roky, soudě podle předchozích medvědích trhů.„Společnosti, které v době recese prodávají spotřebitelům za atraktivní cenu, jsou atraktivním investičním cílem… Společnosti bez zisků budou i nadále pod tlakem, zejména ty, které jsou financovány rizikovým kapitálem a soukromým kapitálem a které již nemohou získat úvěry s nízkými úrokovými sazbami,“ napsal Yoshikami v poznámkách pro CNBC.V této situaci by podle Yoshikamiho měli investoři hrát na jistotu.Chcete využít této příležitosti?„Nuda. To je klíčové,“ řekl. „Alternativou je stáhnout peníze z trhu, uložit je do hotovosti, dokud se trh nevrátí. Takže toto je způsob, jak být bezpečně stále na trhu v defenzivnějších jménech a zároveň se moci účastnit trhu, pokud poroste.“Zdroj: Getty ImagesVýběr akciíZatímco mnozí investoři se letos vyhýbali technologickým akciím, včetně největších jmen v tomto sektoru, Yoshikami má mezi svými nejlepšími tipy tři velké technologické akcie.Apple se mu líbí kvůli rozšiřující se zákaznické základně, efektivnímu všesměrovému prodeji a vystavení se sekulárnímu větru.Na jeho seznamu je také e-commerce gigant Amazon . Yoshikami uvedl, že Amazon má „dobrou pozici“, aby se připojil k Alphabetu a Metě jako třetí hlavní hráč v oblasti digitální reklamy, přičemž společnost je také připravena rozšířit marže, protože přechází od podnikání s nízkou marží k podnikání s vyšší marží.Dodal, že společnost také rychle zvyšuje počet svých členů Prime, které by mohla v budoucnu zpeněžit.Yoshikami si Alphabet oblíbil také pro jeho platformu digitální reklamy a „dominantní“ postavení na globálním trhu v oblasti vyhledávání.Líbí se mu také společnost Johnson & Johnson pro její „atraktivní“ výplatu dividend. Dodal, že společnost je „zdravotnickou hvězdou“ s diverzifikovaným tokem příjmů a globální přítomností, jakož i „rozvíjejícím se růstovým příběhem“ na základě svých „léků s potenciálem trháku“.Další akcií, která se Yoshikamimu líbí, je Costco , vzhledem k „solidním výsledkům společnosti jako dobře řízeného a efektivního“ maloobchodního prodejce. Podle Yoshikamiho se společnost také těší „vysoké míře“ loajality zákazníků a má příležitosti k mezinárodní expanzi.Jeho seznam uzavírá společnost Airbus.„Myslím si, že i nadále budete svědky výrazného nárůstu cestování. Během pandemie samozřejmě došlo ke zpoždění v objednávkách. Myslím si, že dojde k oživení objednávek, a to nejen u Airbusu, ale také u Boeingu,“ řekl Yoshikami.Zdroj: Getty ImagesNákup akcií Airbusu umožní investorům podílet se na modernizačních cyklech leteckých společností, což je podle Yoshikamiho růstová oblast. Vzhledem k čisté hotovostní finanční pozici Airbusu dává přednost před Boeingem. Boeing má čistý dluh.„Vzhledem k vysoké provozní páce, které tyto podniky čelí, je silnější finanční pozice Airbusu klíčovou výhodou,“ uvedl Yoshikami.