Odchody klientů z banky Credit Suisse se stabilizovaly a v některých případech se obrátily, uvedl Andre Helfenstein, šéf švýcarské pobočky Credit Suisse, v rozhovoru pro místní noviny NZZ.
Minulý měsíc druhá největší švýcarská banka uvedla, že ve 4. čtvrtletí očekává ztrátu před zdaněním ve výši až 1,5 miliardy švýcarských franků (1,62 miliardy USD), a odhalila, že bohatí klienti provedli vysoké výběry.
Credit Suisse se snaží zotavit z řady skandálů tím, že se více zaměřuje na svou vlajkovou loď v oblasti správy majetku a omezuje investiční bankovnictví.
„Ve Švýcarsku se situace stabilizovala. Vedeme jednání se zákazníky a někteří již své peníze vrátili,“ uvedl Helfenstein.
Helfenstein byl v rozhovoru pro NZZ dotázán, zda banka musela klientům nabídnout zvláštní podmínky, aby si je udržela.
„Pouze … ve středním a vyšším segmentu zákazníků a pouze cíleně,“ řekl.
Helfenstein v rozhovoru také uvedl, že turbulentní rok v bance měl vliv na morálku zaměstnanců, ale nevidí zásadní problém s odchody zaměstnanců ve Švýcarsku.
Chcete využít této příležitosti?
„Míra fluktuace (našich zaměstnanců) se obvykle pohybuje mezi 8 a 8,5 procenta. V současné době je jen nepatrně vyšší,“ řekl.
Předseda představenstva Credit Suisse Axel Lehmann uvedl, že se odliv klientských prostředků v Credit Suisse částečně obrátil a jen velmi málo klientů odešlo úplně.
Odchody klientů z banky Credit Suisse se stabilizovaly a v některých případech se obrátily, uvedl Andre Helfenstein, šéf švýcarské pobočky Credit Suisse, v rozhovoru pro místní noviny NZZ.
Minulý měsíc druhá největší švýcarská banka uvedla, že ve 4. čtvrtletí očekává ztrátu před zdaněním ve výši až 1,5 miliardy švýcarských franků , a odhalila, že bohatí klienti provedli vysoké výběry.
Credit Suisse se snaží zotavit z řady skandálů tím, že se více zaměřuje na svou vlajkovou loď v oblasti správy majetku a omezuje investiční bankovnictví.
„Ve Švýcarsku se situace stabilizovala. Vedeme jednání se zákazníky a někteří již své peníze vrátili,“ uvedl Helfenstein.
Helfenstein byl v rozhovoru pro NZZ dotázán, zda banka musela klientům nabídnout zvláštní podmínky, aby si je udržela.
„Pouze … ve středním a vyšším segmentu zákazníků a pouze cíleně,“ řekl.
Helfenstein v rozhovoru také uvedl, že turbulentní rok v bance měl vliv na morálku zaměstnanců, ale nevidí zásadní problém s odchody zaměstnanců ve Švýcarsku.Chcete využít této příležitosti?
„Míra fluktuace se obvykle pohybuje mezi 8 a 8,5 procenta. V současné době je jen nepatrně vyšší,“ řekl.
Předseda představenstva Credit Suisse Axel Lehmann uvedl, že se odliv klientských prostředků v Credit Suisse částečně obrátil a jen velmi málo klientů odešlo úplně.
