Volkswagen investuje do začátku roku 2025 do svého závodu ve Wolfsburgu 460 milionů eur (482 milionů dolarů), přičemž většina prostředků půjde do přípravy výroby elektrického modelu ID.3, uvedl ve středu šéf značky Thomas Schaefer.
Jakmile bude zahájena sériová výroba modelu ID.3, k čemuž by mělo dojít po roce 2025, bude se ve Wolfsburgu vyrábět také další plně elektrický model v segmentu SUV na platformě MEB, která se vyvíjí do podoby MEB+, uvedl.
Platforma MEB+ podle prohlášení zajistí rychlejší nabíjení a delší dojezd.
Vozy SUV jsou celosvětově zdaleka největším segmentem automobilky, uvedl Schaefer: „Jedná se o celosvětově největší segment vozidel, do kterého patří i náš milovaný Tiguan. Nový model doplní naše nejprodávanější modely ID.4 a ID.4 a rozšíří naši pozici na trhu,“ uvedl.
Časový plán výroby modelu ID.3 probíhá podle plánu, částečná výroba bude probíhat ve Wolfsburgu od roku 2023 a plná výroba se očekává v roce 2024.
Volkswagen investuje do začátku roku 2025 do svého závodu ve Wolfsburgu 460 milionů eur , přičemž většina prostředků půjde do přípravy výroby elektrického modelu ID.3, uvedl ve středu šéf značky Thomas Schaefer.
Jakmile bude zahájena sériová výroba modelu ID.3, k čemuž by mělo dojít po roce 2025, bude se ve Wolfsburgu vyrábět také další plně elektrický model v segmentu SUV na platformě MEB, která se vyvíjí do podoby MEB+, uvedl.
Platforma MEB+ podle prohlášení zajistí rychlejší nabíjení a delší dojezd.
Vozy SUV jsou celosvětově zdaleka největším segmentem automobilky, uvedl Schaefer: „Jedná se o celosvětově největší segment vozidel, do kterého patří i náš milovaný Tiguan. Nový model doplní naše nejprodávanější modely ID.4 a ID.4 a rozšíří naši pozici na trhu,“ uvedl.
Časový plán výroby modelu ID.3 probíhá podle plánu, částečná výroba bude probíhat ve Wolfsburgu od roku 2023 a plná výroba se očekává v roce 2024.