Britský oděvní a potravinářský řetězec Marks & Spencer plánuje v letech 2023-24 otevřít 20 nových, větších obchodů v rámci radikální reorganizace svých prodejen, do které investuje 480 milionů liber (587 milionů USD).
Tato 139 let stará skupina v pondělí uvedla, že investice vytvoří více než 3 400 nových pracovních míst po celém Spojeném království.
Krok společnosti M&S ukazuje, že navzdory nárůstu online nakupování v posledních dvou desetiletích mají kamenné prodejny pro maloobchodníky stále velký význam.
Společnost M&S a další maloobchodní prodejci oblečení Next a JD Sports Fashion zdůraznili v období vánočních obchodů pandemický přechod od online nakupování zpět k nakupování v kamenných prodejnách.
Údaje obchodní organizace IMRG, která se zabývá elektronickým obchodem, minulý týden ukázaly, že maloobchodní tržby online v Británii loni poprvé v historii klesly a meziročně se snížily o 10,5 %.
„Prodejny jsou pro společnost M&S klíčovou součástí budoucnosti vícekanálového nakupování a slouží jako konkurenční výhoda pro to, jak chtějí zákazníci nakupovat v dnešní době,“ uvedl generální ředitel Stuart Machin.

Britský oděvní a potravinářský řetězec Marks & Spencer plánuje v letech 2023-24 otevřít 20 nových, větších obchodů v rámci radikální reorganizace svých prodejen, do které investuje 480 milionů liber .
Tato 139 let stará skupina v pondělí uvedla, že investice vytvoří více než 3 400 nových pracovních míst po celém Spojeném království.
Krok společnosti M&S ukazuje, že navzdory nárůstu online nakupování v posledních dvou desetiletích mají kamenné prodejny pro maloobchodníky stále velký význam.
Společnost M&S a další maloobchodní prodejci oblečení Next a JD Sports Fashion zdůraznili v období vánočních obchodů pandemický přechod od online nakupování zpět k nakupování v kamenných prodejnách.
Údaje obchodní organizace IMRG, která se zabývá elektronickým obchodem, minulý týden ukázaly, že maloobchodní tržby online v Británii loni poprvé v historii klesly a meziročně se snížily o 10,5 %.
„Prodejny jsou pro společnost M&S klíčovou součástí budoucnosti vícekanálového nakupování a slouží jako konkurenční výhoda pro to, jak chtějí zákazníci nakupovat v dnešní době,“ uvedl generální ředitel Stuart Machin.
