Největší britský maloobchodní řetězec Tesco zachoval svůj celoroční výhled zisku poté, co se připojil ke svým konkurentům a navzdory stupňující se krizi životních nákladů oznámil vyšší než očekávané vánoční tržby.
Skupina supermarketů, která má 27,5% podíl na britském trhu s potravinami, ve čtvrtek uvedla, že ve třetím čtvrtletí do 26. listopadu vzrostly podobné tržby ve Velké Británii o 4,3 % a za šest týdnů do 7. ledna o 7,2 %. Společnost uvedla, že má „dobrou dynamiku“ do roku 2023.
Britské supermarkety hlásí silnější než očekávané sváteční obchody, protože rodiny po dvou letech pandemických omezení pořádají větší vánoční setkání a raději se stravují doma, než aby šly ven, aby ušetřily peníze.
Britská dvojka mezi supermarkety Sainsbury’s ve středu oznámila 5,9% nárůst základních tržeb za vánoční čtvrtletí, zatímco diskonty Aldi UK a Lidl GB rovněž ohlásily nárazové vánoční tržby.
Údaje z odvětví ukázaly, že celý sektor potravinářského zboží dosáhl rekordních svátečních tržeb, i když růst byl způsoben spíše cenovou inflací než zvýšenými nákupy.
Největší britský maloobchodní řetězec Tesco zachoval svůj celoroční výhled zisku poté, co se připojil ke svým konkurentům a navzdory stupňující se krizi životních nákladů oznámil vyšší než očekávané vánoční tržby.
Skupina supermarketů, která má 27,5% podíl na britském trhu s potravinami, ve čtvrtek uvedla, že ve třetím čtvrtletí do 26. listopadu vzrostly podobné tržby ve Velké Británii o 4,3 % a za šest týdnů do 7. ledna o 7,2 %. Společnost uvedla, že má „dobrou dynamiku“ do roku 2023.
Britské supermarkety hlásí silnější než očekávané sváteční obchody, protože rodiny po dvou letech pandemických omezení pořádají větší vánoční setkání a raději se stravují doma, než aby šly ven, aby ušetřily peníze.
Britská dvojka mezi supermarkety Sainsbury’s ve středu oznámila 5,9% nárůst základních tržeb za vánoční čtvrtletí, zatímco diskonty Aldi UK a Lidl GB rovněž ohlásily nárazové vánoční tržby.
Údaje z odvětví ukázaly, že celý sektor potravinářského zboží dosáhl rekordních svátečních tržeb, i když růst byl způsoben spíše cenovou inflací než zvýšenými nákupy.
