Česká spořitelna (ČS) mění logo. Tento měsíc spouští kampaň, v níž se zaměřuje na změnu finančních návyků, zlepšování finanční situace klientů a transformaci firem. V kampani poprvé používá inovované bílé logo a vizuální podobu vycházející z digitálního bankovnictví George. Banka to dnes oznámila ČTK.
ČS se v nové kampani hlásí k závazkům, že do roku 2025 pomůže všem svým klientům vytvořit finanční rezervu na nenadálé výdaje, milionu svých klientů pomůže šetřit si na důchod, zpřístupní kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v ČR a poskytne českým firmám 50 miliard korun na zvýšení konkurenceschopnosti a udržení pracovních míst, informovala banka.
Součástí její strategie je nový koncept poradenství, na jehož základě jsou bankéři hodnoceni také podle toho, zda zlepšují finanční situaci klientů. Banka zároveň plánuje nové produkty a služby, které budou klienty motivovat ke změně finančních návyků a zvyšování finančního zdraví.
Česká spořitelna mění logo. Tento měsíc spouští kampaň, v níž se zaměřuje na změnu finančních návyků, zlepšování finanční situace klientů a transformaci firem. V kampani poprvé používá inovované bílé logo a vizuální podobu vycházející z digitálního bankovnictví George. Banka to dnes oznámila ČTK.
ČS se v nové kampani hlásí k závazkům, že do roku 2025 pomůže všem svým klientům vytvořit finanční rezervu na nenadálé výdaje, milionu svých klientů pomůže šetřit si na důchod, zpřístupní kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v ČR a poskytne českým firmám 50 miliard korun na zvýšení konkurenceschopnosti a udržení pracovních míst, informovala banka.
Součástí její strategie je nový koncept poradenství, na jehož základě jsou bankéři hodnoceni také podle toho, zda zlepšují finanční situaci klientů. Banka zároveň plánuje nové produkty a služby, které budou klienty motivovat ke změně finančních návyků a zvyšování finančního zdraví.