Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    Minulé IPO.

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

    UGAI 3 prosince, 2025

    UltraGreen.ai míří na burzu: vše podstatné o nadcházejícím IPO

    2685.HK 27 listopadu, 2025

    Digitální společnost zaměřená na e-commerce a využívající prvky AI

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Čínská společnost BYD zaujímá opatrný přístup k USA v rámci globálního prosazování elektromobilů

Čínský gigant v oblasti elektromobilů (EV) BYD se pouští do rychlé globální expanze, aby vyzval společnost Tesla, ale prozatím se na domácí půdě svého rivala drží v pomalém pruhu.

Jan Golda Autor: Jan Golda
18 ledna, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Přestože BYD své globální ambice veřejně plně nevyjádřil, stal se pro největšího čínského výrobce elektromobilů nejdůležitějším strategickým cílem soustředěný celosvětový tlak, uvedly čtyři zdroje obeznámené s myšlenkami vedení BYD.

Kromě již probíhajícího vstupu na některé evropské trhy strávila společnost BYD většinu loňského roku vypracováváním studie o tom, jak vytvořit distribuční síť pro své nejnovější elektrické modely v USA, uvedly dva z těchto zdrojů.

Studii označili za pokročilou a seriózní, s konkrétními doporučeními od detroitské poradenské společnosti Urban Science ohledně počtu prodejen v jednotlivých státech a městech, které by BYD potřeboval, a také ohledně formátů kamenných prodejen.

Podle jednoho z představitelů společnosti BYD se vše schylovalo k oznámení na letošním celosvětovém technologickém veletrhu CES v Las Vegas, kde společnost BYD plánovala představit novou generaci bateriových elektromobilů (BEV) a plug-in hybridů pro americký trh.

Zdroj: Getty Images

K oznámení však nedošlo.

Advertisement

Napjaté vztahy mezi Washingtonem a Pekingem, protičínské nálady ve Spojených státech a krok prezidenta Joea Bidena upřednostnit domácí výrobu elektromobilů a baterií přiměly společnost BYD stisknout tlačítko „pauza“, uvedl jeden ze zdrojů.

Chcete využít této příležitosti?

Vedení společnosti BYD musí projektu ještě dát definitivní zelenou a agresivní expanze do USA zůstává v dohledné době nepravděpodobná, uvedl zdroj.

„Společnost BYD zaujímá k USA opatrný přístup,“ uvedl tento člověk. „Pomyslete na všechno to politické napětí mezi USA a Čínou a pak na šílenství, které nyní panuje v celém světě. Nechcete se vrhnout do velkého průšvihu.“

Americký projekt společnosti BYD zkomplikoval zákon Bidenovy administrativy o snížení inflace (IRA), který zavádí pravidla pro to, odkud se mají získávat materiály pro baterie, a diskvalifikuje elektromobily vyrobené mimo Severní Ameriku pro slevu na nákup ve výši 7 500 dolarů.

„Kdo by začal prodávat auta se znevýhodněním 7 500 dolarů?“ řekl další ze zdrojů.

Společnost BYD se k této zprávě odmítla vyjádřit.

Obrátka

Společnost BYD, což je zkratka pro Build Your Dreams (Postav si své sny), byla v roce 2022 největším světovým prodejcem BEV a plug-in hybridů s celkovým počtem 1,86 milionu prodaných vozů – z velké většiny v Číně a s velkým náskokem před společností Tesla s celkovým počtem 1,3 milionu.

Zdroj: Getty Images

BYD stále zaostává za Teslou, pokud jde o plně elektrické vozy, o téměř 400 000 kusů, ačkoli čínská společnost plánuje rychle zvýšit prodeje doma i v zahraničí a v roce 2022 již zvýšila prodeje BEV o 184 % oproti předchozímu roku.

Aby toho nebylo málo, BYD není jedinou čínskou společností v automobilovém odvětví, která kvůli geopolitickému pozadí a Bidenovým krokům na podporu místní výroby omezuje své ambice v USA.

Čínský bateriový gigant CATL zpomalil své plánování investic do továren na výrobu baterií ve Spojených státech a Mexiku kvůli obavám, že pravidla IRA týkající se získávání materiálů zvýší jeho náklady.

Americká firma HAAH Motors Holdings se snažila dovážet automobily navržené čínskou státní společností Chery Automobile a přišla s plány na výstavbu americké továrny, která by přinesla pracovní místa v Americe.

V roce 2021 však oba projekty stáhly, když se společnosti HAAH nepodařilo získat dostatek peněz na jejich realizaci, a to kvůli tomu, co její vedoucí pracovníci označili za obavy z amerických cel a obchodního napětí.

BYD vyrábí ve Spojených státech elektrické autobusy již řadu let a z továrny v kalifornském Lancasteru, postavené před deseti lety, zásobuje města, jako jsou Los Angeles a Long Beach.

Pokud však jde o elektromobily, vedoucí představitelé společnosti BYD, včetně předsedy Wanga Chuanfu, věděli již před pěti lety, že jejich vozy nejsou kvůli kvalitě a dalším nedostatkům připraveny na globální trh, uvedly dva ze zdrojů.

Zdroj: Getty Images

Od té doby se však situace změnila.

S využitím své nejnovější řady elektromobilů, jako je sedan Han a crossover Tang, se BYD dostala do vedení v Číně a pronikla na další trhy, počínaje Norskem v roce 2021 a nyní včetně Austrálie, Británie, Brazílie, Kostariky, Německa, Japonska, Mexika a Singapuru.

BYD sází na nižší náklady než většina konkurentů, aby nakonec předstihl největšího světového výrobce automobilů – japonskou Toyotu -, protože elektromobily se stávají oblíbenými vozy.

VERTIKÁLNÍ INTEGRACE

Ve střednědobém horizontu chce společnost BYD, kterou podporuje Berkshire Hathaway Warrena Buffetta, celosvětově prodat více než 3 miliony automobilů ročně, uvedly dva ze zdrojů.

Společnost BYD neodpověděla na žádost o komentář k prodejním cílům.

Globální poradenská společnost LMC Automotive se domnívá, že myšlenka prodat do roku 2030 více než 3 miliony vozidel není přitažená za vlasy, i když uvedla, že většina prodejů bude stále probíhat v Číně.

Společnost LMC uvedla, že díky schopnosti společnosti BYD nabízet celou řadu celosvětově atraktivních a cenově výhodných plně elektrických vozidel na běžných i prémiových trzích jsou její prodejní ambice věrohodné.

Zhang Wei, zakladatel společnosti Yuanhao Capital Management a od prvního čtvrtletí roku 2022 desátý největší akcionář společnosti BYD, se domnívá, že vyhlídky společnosti BYD by měly být ještě lepší.

Zdroj: Getty Images

Pro agenturu Reuters uvedl, že cíl 3 milionů vozů bude na dosah přibližně do roku 2025 a do začátku roku 2030 by společnost BYD měla být schopna prodávat 10 milionů vozů ročně.

Zhang, který začal budovat značný podíl ve společnosti BYD kolem roku 2015, agentuře Reuters řekl, že se mu společnost líbí, protože její předseda vytvořil vertikálně integrovaného a nákladově konkurenceschopného výrobce elektromobilů, o jaký se Elon Musk stále snaží.

Na rozdíl od mnoha konkurentů dokáže společnost BYD pokrýt většinu svých potřeb v oblasti baterií a systémů pro elektromobily sama. Klíčové materiály pro baterie částečně získává ze svých dolů v Číně a vyrábí vlastní baterie a polovodiče, včetně čipů pro řízení napájení, které jsou v elektromobilech zásadními součástmi, uvedl Zhang.

„Kromě čelních skel a pneumatik dokáže sama vyrobit téměř vše, co se v autě nachází. Mají vlastní stavební společnost, která jim pomáhá stavět továrny. Tak mohou věci urychlit,“ řekl. „Řekl bych, že BYD má v tuto chvíli již lepší pozici než Tesla v éře elektromobilů.“

Podle dvou představitelů Toyoty, kteří mají blízko ke společnému výzkumnému a vývojovému centru Toyoty a BYD v Šen-čenu, jsou náklady na vývoj produktů BYD o 20 až 30 % nižší než u japonské automobilky.

„Vysoká úroveň vertikální integrace v jejím dodavatelském řetězci baterií jí dává jasnou nákladovou výhodu oproti podobným automobilkám, což je předpokladem pro rychlou expanzi v Číně i mimo ni,“ uvedl analytik společnosti LMC Al Bedwell.

Přesto, i když společnost BYD nyní zaujímá vůči Spojeným státům opatrný přístup, v dlouhodobém horizontu se pravděpodobně zaměří na americký automobilový trh, uvedly zdroje.

„Amerika bude klíčovou, klíčovou součástí této globální strategie prosazování,“ uvedl jeden z nich.

Přestože BYD své globální ambice veřejně plně nevyjádřil, stal se pro největšího čínského výrobce elektromobilů nejdůležitějším strategickým cílem soustředěný celosvětový tlak, uvedly čtyři zdroje obeznámené s myšlenkami vedení BYD.Kromě již probíhajícího vstupu na některé evropské trhy strávila společnost BYD většinu loňského roku vypracováváním studie o tom, jak vytvořit distribuční síť pro své nejnovější elektrické modely v USA, uvedly dva z těchto zdrojů.Studii označili za pokročilou a seriózní, s konkrétními doporučeními od detroitské poradenské společnosti Urban Science ohledně počtu prodejen v jednotlivých státech a městech, které by BYD potřeboval, a také ohledně formátů kamenných prodejen.Podle jednoho z představitelů společnosti BYD se vše schylovalo k oznámení na letošním celosvětovém technologickém veletrhu CES v Las Vegas, kde společnost BYD plánovala představit novou generaci bateriových elektromobilů a plug-in hybridů pro americký trh.K oznámení však nedošlo.Napjaté vztahy mezi Washingtonem a Pekingem, protičínské nálady ve Spojených státech a krok prezidenta Joea Bidena upřednostnit domácí výrobu elektromobilů a baterií přiměly společnost BYD stisknout tlačítko „pauza“, uvedl jeden ze zdrojů.Chcete využít této příležitosti?Vedení společnosti BYD musí projektu ještě dát definitivní zelenou a agresivní expanze do USA zůstává v dohledné době nepravděpodobná, uvedl zdroj.„Společnost BYD zaujímá k USA opatrný přístup,“ uvedl tento člověk. „Pomyslete na všechno to politické napětí mezi USA a Čínou a pak na šílenství, které nyní panuje v celém světě. Nechcete se vrhnout do velkého průšvihu.“Americký projekt společnosti BYD zkomplikoval zákon Bidenovy administrativy o snížení inflace , který zavádí pravidla pro to, odkud se mají získávat materiály pro baterie, a diskvalifikuje elektromobily vyrobené mimo Severní Ameriku pro slevu na nákup ve výši 7 500 dolarů.„Kdo by začal prodávat auta se znevýhodněním 7 500 dolarů?“ řekl další ze zdrojů.Společnost BYD se k této zprávě odmítla vyjádřit.ObrátkaSpolečnost BYD, což je zkratka pro Build Your Dreams , byla v roce 2022 největším světovým prodejcem BEV a plug-in hybridů s celkovým počtem 1,86 milionu prodaných vozů – z velké většiny v Číně a s velkým náskokem před společností Tesla s celkovým počtem 1,3 milionu.BYD stále zaostává za Teslou, pokud jde o plně elektrické vozy, o téměř 400 000 kusů, ačkoli čínská společnost plánuje rychle zvýšit prodeje doma i v zahraničí a v roce 2022 již zvýšila prodeje BEV o 184 % oproti předchozímu roku.Aby toho nebylo málo, BYD není jedinou čínskou společností v automobilovém odvětví, která kvůli geopolitickému pozadí a Bidenovým krokům na podporu místní výroby omezuje své ambice v USA.Čínský bateriový gigant CATL zpomalil své plánování investic do továren na výrobu baterií ve Spojených státech a Mexiku kvůli obavám, že pravidla IRA týkající se získávání materiálů zvýší jeho náklady.Americká firma HAAH Motors Holdings se snažila dovážet automobily navržené čínskou státní společností Chery Automobile a přišla s plány na výstavbu americké továrny, která by přinesla pracovní místa v Americe.V roce 2021 však oba projekty stáhly, když se společnosti HAAH nepodařilo získat dostatek peněz na jejich realizaci, a to kvůli tomu, co její vedoucí pracovníci označili za obavy z amerických cel a obchodního napětí.BYD vyrábí ve Spojených státech elektrické autobusy již řadu let a z továrny v kalifornském Lancasteru, postavené před deseti lety, zásobuje města, jako jsou Los Angeles a Long Beach.Pokud však jde o elektromobily, vedoucí představitelé společnosti BYD, včetně předsedy Wanga Chuanfu, věděli již před pěti lety, že jejich vozy nejsou kvůli kvalitě a dalším nedostatkům připraveny na globální trh, uvedly dva ze zdrojů.Od té doby se však situace změnila.S využitím své nejnovější řady elektromobilů, jako je sedan Han a crossover Tang, se BYD dostala do vedení v Číně a pronikla na další trhy, počínaje Norskem v roce 2021 a nyní včetně Austrálie, Británie, Brazílie, Kostariky, Německa, Japonska, Mexika a Singapuru.BYD sází na nižší náklady než většina konkurentů, aby nakonec předstihl největšího světového výrobce automobilů – japonskou Toyotu -, protože elektromobily se stávají oblíbenými vozy.VERTIKÁLNÍ INTEGRACEVe střednědobém horizontu chce společnost BYD, kterou podporuje Berkshire Hathaway Warrena Buffetta, celosvětově prodat více než 3 miliony automobilů ročně, uvedly dva ze zdrojů.Společnost BYD neodpověděla na žádost o komentář k prodejním cílům.Globální poradenská společnost LMC Automotive se domnívá, že myšlenka prodat do roku 2030 více než 3 miliony vozidel není přitažená za vlasy, i když uvedla, že většina prodejů bude stále probíhat v Číně.Společnost LMC uvedla, že díky schopnosti společnosti BYD nabízet celou řadu celosvětově atraktivních a cenově výhodných plně elektrických vozidel na běžných i prémiových trzích jsou její prodejní ambice věrohodné.Zhang Wei, zakladatel společnosti Yuanhao Capital Management a od prvního čtvrtletí roku 2022 desátý největší akcionář společnosti BYD, se domnívá, že vyhlídky společnosti BYD by měly být ještě lepší.Pro agenturu Reuters uvedl, že cíl 3 milionů vozů bude na dosah přibližně do roku 2025 a do začátku roku 2030 by společnost BYD měla být schopna prodávat 10 milionů vozů ročně.Zhang, který začal budovat značný podíl ve společnosti BYD kolem roku 2015, agentuře Reuters řekl, že se mu společnost líbí, protože její předseda vytvořil vertikálně integrovaného a nákladově konkurenceschopného výrobce elektromobilů, o jaký se Elon Musk stále snaží.Na rozdíl od mnoha konkurentů dokáže společnost BYD pokrýt většinu svých potřeb v oblasti baterií a systémů pro elektromobily sama. Klíčové materiály pro baterie částečně získává ze svých dolů v Číně a vyrábí vlastní baterie a polovodiče, včetně čipů pro řízení napájení, které jsou v elektromobilech zásadními součástmi, uvedl Zhang.„Kromě čelních skel a pneumatik dokáže sama vyrobit téměř vše, co se v autě nachází. Mají vlastní stavební společnost, která jim pomáhá stavět továrny. Tak mohou věci urychlit,“ řekl. „Řekl bych, že BYD má v tuto chvíli již lepší pozici než Tesla v éře elektromobilů.“Podle dvou představitelů Toyoty, kteří mají blízko ke společnému výzkumnému a vývojovému centru Toyoty a BYD v Šen-čenu, jsou náklady na vývoj produktů BYD o 20 až 30 % nižší než u japonské automobilky.„Vysoká úroveň vertikální integrace v jejím dodavatelském řetězci baterií jí dává jasnou nákladovou výhodu oproti podobným automobilkám, což je předpokladem pro rychlou expanzi v Číně i mimo ni,“ uvedl analytik společnosti LMC Al Bedwell.Přesto, i když společnost BYD nyní zaujímá vůči Spojeným státům opatrný přístup, v dlouhodobém horizontu se pravděpodobně zaměří na americký automobilový trh, uvedly zdroje.„Amerika bude klíčovou, klíčovou součástí této globální strategie prosazování,“ uvedl jeden z nich.
Tagy: automotobydČínaelektromobilyUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    20:54

    Kyverna odhalí klíčové výsledky z fáze 2 studie o syndromu tuhé osoby.

    16:14

    Whale.io odhaluje $WHALE NFT sérii na Solaně: Předtržní fáze nastavena před TGE

    16:04

    Investoři očekávají, že odložená data osvětlí americkou ekonomiku.

    15:04

    Garanti BBVA prodává portfolia nesplácených úvěrů za 263 milionů TL.

    13:54

    Saúdskoarabské akcie klesly při uzavření trhu; Tadawul All Share se snížil o 1,19 %

    13:13

    NBC 10 WJAR hlásí, že policie v Providence zadržela osobu podezřelou v souvislosti se střelbou na Brownově univerzitě.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    „Tentokrát je to jiné“: Investor věří v nový růst konopného trhu

    14 prosince, 2025

    Akcie konopných společností zažily v závěru minulého týdne prudký růst poté, co se objevily zprávy o možné změně federální klasifikace...

    Zdroj: Getty Images

    Citi vidí v akciích Boeing atraktivní příležitost před novým rokem

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie Meta Platforms mohou být tichým vítězem AI, býci radí kupovat

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie cestovních společností rostou díky sazbám Fedu a silné poptávce

    12 prosince, 2025
    Zdroj: Bloomberg

    Akcie Roku už letos posílily o více než 40 %, Jefferies očekává další růst

    11 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Medline Inc.

    Datum IPO: 17 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 55,3 miliardy USD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    Rok 2026 rozhodne o budoucnosti realitního modelu Opendoor

    13 prosince, 2025

    S&P 500 klesá, akcie Broadcomu dostávají zabrat

    12 prosince, 2025

    S&P 500 končí výše, Fed snížil sazby již potřetí v tomto roce

    10 prosince, 2025

    Broadcom zajistil propad celého technologického sektoru

    12 prosince, 2025

    CSG získává mnohamiliardový kontrakt na munici a posiluje svou globální pozici

    10 prosince, 2025

    Dokáže Meta zopakovat „rok efektivity“ a znovu nastartovat růst akcií v roce 2026?

    13 prosince, 2025

    Intuitive Machines získává důvěru Wall Street díky akvizici Lanteris

    14 prosince, 2025

    S&P 500 uzavřel na rekordním maximu navzdory poklesu Oracle a AI

    11 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: BurzovníSvět.cz
    Tip editora

    Bublina na trhu nezastavila boom umělé inteligence v Silicon Valley

    30 listopadu, 2025

    Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Kryptoměny
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.