Britská společnost Darktrace, která se zabývá kybernetickou bezpečností, ve středu snížila svůj celoroční výhled tržeb poté, co se potenciální zákazníci kvůli zhoršujícímu se makroekonomickému prostředí začali zdráhat testovat své produkty.
Společnost, která vstoupila na burzu v dubnu 2021, uvedla, že nyní očekává, že její roční opakující se tržby (ARR) v konstantní měně vzrostou v roce končícím koncem června o 29,0 % až 31,5 %, což je méně než předchozí prognóza 31 % až 34 %.
Společnost uvedla, že ARR za šest měsíců do konce prosince vzrostly minimálně o 36,5 % na minimálně 556,3 milionu USD, ale v poslední době došlo ke znatelnému zpomalení přírůstku nových zákazníků.
Finanční ředitelka Cathy Grahamová uvedla, že se podařilo zachovat ziskovost, k čemuž přispěla provozní efektivita, kterou bude společnost udržovat i ve druhém pololetí, což povede ke zlepšení celoroční prognózy základní marže.
„Je však zřejmé, že současné makroekonomické prostředí vytváří problémy při získávání nových zákazníků, protože potenciální zákazníci se zdráhají provádět zkoušky produktů a v regionech s historicky vyšší mírou konverze se tato míra začíná snižovat,“ uvedla v prohlášení.
Britská společnost Darktrace, která se zabývá kybernetickou bezpečností, ve středu snížila svůj celoroční výhled tržeb poté, co se potenciální zákazníci kvůli zhoršujícímu se makroekonomickému prostředí začali zdráhat testovat své produkty.
Společnost, která vstoupila na burzu v dubnu 2021, uvedla, že nyní očekává, že její roční opakující se tržby v konstantní měně vzrostou v roce končícím koncem června o 29,0 % až 31,5 %, což je méně než předchozí prognóza 31 % až 34 %.
Společnost uvedla, že ARR za šest měsíců do konce prosince vzrostly minimálně o 36,5 % na minimálně 556,3 milionu USD, ale v poslední době došlo ke znatelnému zpomalení přírůstku nových zákazníků.
Finanční ředitelka Cathy Grahamová uvedla, že se podařilo zachovat ziskovost, k čemuž přispěla provozní efektivita, kterou bude společnost udržovat i ve druhém pololetí, což povede ke zlepšení celoroční prognózy základní marže.
„Je však zřejmé, že současné makroekonomické prostředí vytváří problémy při získávání nových zákazníků, protože potenciální zákazníci se zdráhají provádět zkoušky produktů a v regionech s historicky vyšší mírou konverze se tato míra začíná snižovat,“ uvedla v prohlášení.
