Výrobce kabelek Birkin Hermes otevírá nový, rozšířený obchod v čínském městě Nanjing, což je signálem důvěry luxusního průmyslu v silný návrat čínských zákazníků po třech letech přísných omezení COVID-19.
Společnost Hermes, která poprvé otevřela svůj obchod ve městě v roce 2010, se nyní přestěhovala do luxusního obchodního centra Deji Plaza, kde má ve dvou patrech širší nabídku produktů od hedvábných šátků po kožené zboží, ale také bytové dekorace, šperky a oblečení.
Evropské luxusní domy pokračují v investicích v Číně, která se má do roku 2025 stát největším trhem v tomto odvětví, a to i přes bouřlivý rok, který byl poznamenán přerušením provozu, protože země zavedla přísná omezení s cílem omezit šíření koronaviru.
Zpráva z konce prosince, že země uvolňuje pravidla pro cestování, zvýšila ceny akcií globálních luxusních společností včetně největší světové společnosti LVMH.
Podle UBS dosáhly společnosti Hermes a LVMH v roce 2020 v Číně přibližně 30 % ročních tržeb.
Pevninská Čína, kde má Hermes 27 prodejen, je pro specialistu na kožené zboží silným středem zájmu. V loňském roce Hermes otevřel větší obchod ve Wuhanu a zřídil svůj první obchod v Zhengzhou v provincii Henan.
Očekává se, že Čína bude v nadcházejících měsících důležitým zdrojem růstu, protože Evropa čelí energetické krizi a americká ekonomika se ochlazuje. Analytik společnosti Bernstein Luca Solca předpovídá, že prodej luxusního zboží by v této zemi mohl letos vzrůst o 25 až 35 %, zatímco na Západě se očekává zhruba 5-10 %.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky



























