Společnost Honda Motor Co v úterý oznámila, že v rámci reorganizace své organizační struktury vytvoří novou divizi, která posílí a urychlí její elektrifikační aktivity.
Tato změna je součástí snahy automobilky dohnat rychle rostoucí trh s plně elektrickými vozidly, kterému vévodí společnosti Tesla Inc. a čínská BYD Co. Japonským automobilkám hrozí, že budou na trhu s elektrickými vozidly zaostávat za svými evropskými a americkými konkurenty.
V rámci změn, které vstoupí v platnost 1. dubna, by nová divize konsolidovala strategii elektrifikace japonské automobilky a vývoj automobilů, motocyklů a energetických produktů, jako jsou generátory, uvádí se v prohlášení.
Japonská automobilka rovněž uvedla, že spojí současných šest regionálních operací do tří, které budou tvořit Severní Amerika, Čína a přidružené regiony včetně Japonska, zbytku Asie a Evropy.
Integrace do tří měla za cíl „rychle rozvinout realizaci přesunů zdrojů v souladu se strategií budoucí sestavy v souladu s urychlením elektrifikace,“ uvedl mluvčí na briefingu.
Automobilka předpokládá, že v Severní Americe a Číně bude její nabídka vozů střední až velké velikosti, zatímco ve zbytku regionu to budou vozy malé až střední velikosti, uvedl mluvčí.
Společnost Honda si loni stanovila cíl uvést do roku 2030 na trh celosvětově 30 modelů elektrických vozidel a vyrábět přibližně 2 miliony elektrických vozidel ročně.
Chcete využít této příležitosti?
Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky
 
 
 
	    	


























