Společnost Premier Foods PLC ve čtvrtek oznámila, že ve třetím čtvrtletí dosáhla silných výsledků, které podpořily její hlavní značky potravin, a očekává, že splní očekávání představenstva pro letošní rok.
Výrobce potravin – mezi jehož značky patří například pan Kipling, omáčky na vaření Homepride a Sharwood’s – uvedl, že tržby ve čtvrtletí končícím 31. prosince vzrostly o 12 %, přičemž tržby za značkové výrobky vzrostly o 8,8 %.
Společnost neuvedla žádná celoroční očekávání. Předpokládá se však, že tržby za letošní rok dosáhnou 960,9 milionu liber (1,19 miliardy USD), což vyplývá z údajů společnosti FactSet a je založeno na prognózách čtyř analytiků. Pro srovnání, za rok končící 2. dubna 2022 to bylo 900,5 milionu liber.
„Inflace vstupních nákladů zůstává na zvýšené úrovni a my nadále přijímáme opatření, abychom tuto inflaci kompenzovali řadou opatření. Vzhledem k silné obchodní dynamice, s níž vstupujeme do posledního čtvrtletí roku, a dalším investicím do značek a uvádění nových produktů na trh jsme na dobré cestě splnit očekávání za celý rok,“ uvedl generální ředitel Alex Whitehouse.
Společnost Premier Foods PLC ve čtvrtek oznámila, že ve třetím čtvrtletí dosáhla silných výsledků, které podpořily její hlavní značky potravin, a očekává, že splní očekávání představenstva pro letošní rok.
Výrobce potravin – mezi jehož značky patří například pan Kipling, omáčky na vaření Homepride a Sharwood’s – uvedl, že tržby ve čtvrtletí končícím 31. prosince vzrostly o 12 %, přičemž tržby za značkové výrobky vzrostly o 8,8 %.
Společnost neuvedla žádná celoroční očekávání. Předpokládá se však, že tržby za letošní rok dosáhnou 960,9 milionu liber , což vyplývá z údajů společnosti FactSet a je založeno na prognózách čtyř analytiků. Pro srovnání, za rok končící 2. dubna 2022 to bylo 900,5 milionu liber.
„Inflace vstupních nákladů zůstává na zvýšené úrovni a my nadále přijímáme opatření, abychom tuto inflaci kompenzovali řadou opatření. Vzhledem k silné obchodní dynamice, s níž vstupujeme do posledního čtvrtletí roku, a dalším investicím do značek a uvádění nových produktů na trh jsme na dobré cestě splnit očekávání za celý rok,“ uvedl generální ředitel Alex Whitehouse.