Swatch Group pozitivně hodnotí zotavení čínského trhu po pádu COVID-19 a návrat čínských turistů do zahraničí, uvedl v úterý švýcarský výrobce hodinek poté, co oznámil silný začátek roku 2023.
Výrobce špičkových hodinek Omega, Tissot a Longines i stejnojmenných plastových hodinek pro masový trh uvedl, že růst prodeje v Číně během ledna již překonal vysokou úroveň z ledna 2022.
„Vedení skupiny očekává v roce 2023 silný růst prodeje ve všech regionech a segmentech,“ uvedl největší světový výrobce hodinek s tím, že po zrušení pandemických omezení se rychle zotavila spotřeba v Hongkongu a Macau i v Číně.
„Kromě toho zrušení cestovních omezení v Číně oživí prodeje v turistických destinacích. Lednový růst prodeje v Číně posiluje očekávání skupiny, že v roce 2023 bude usilovat o rekordní rok.“
Tyto komentáře jsou nejnovějším důkazem zlepšující se situace v Číně, která je druhým největším světovým trhem pro švýcarské hodinky a klíčovým barometrem zdraví globálního luxusního průmyslu.
Konkurenční švýcarská luxusní skupina Richemont minulý týden uvedla, že v Číně zaznamenává „silné oživení maloobchodu“ v období před čínským novým rokem.

Swatch Group pozitivně hodnotí zotavení čínského trhu po pádu COVID-19 a návrat čínských turistů do zahraničí, uvedl v úterý švýcarský výrobce hodinek poté, co oznámil silný začátek roku 2023.
Výrobce špičkových hodinek Omega, Tissot a Longines i stejnojmenných plastových hodinek pro masový trh uvedl, že růst prodeje v Číně během ledna již překonal vysokou úroveň z ledna 2022.
„Vedení skupiny očekává v roce 2023 silný růst prodeje ve všech regionech a segmentech,“ uvedl největší světový výrobce hodinek s tím, že po zrušení pandemických omezení se rychle zotavila spotřeba v Hongkongu a Macau i v Číně.
„Kromě toho zrušení cestovních omezení v Číně oživí prodeje v turistických destinacích. Lednový růst prodeje v Číně posiluje očekávání skupiny, že v roce 2023 bude usilovat o rekordní rok.“
Tyto komentáře jsou nejnovějším důkazem zlepšující se situace v Číně, která je druhým největším světovým trhem pro švýcarské hodinky a klíčovým barometrem zdraví globálního luxusního průmyslu.
Konkurenční švýcarská luxusní skupina Richemont minulý týden uvedla, že v Číně zaznamenává „silné oživení maloobchodu“ v období před čínským novým rokem.
