Internetový prodejce módy ASOS vykázal za čtyři měsíce do konce prosince 3% pokles tržeb, který byl způsoben slabší poptávkou a narušením dodávek na jeho největším trhu ve Velké Británii, což z něj učinilo jednoho z nejslabších prodejců v tomto odvětví.
Británie se nachází uprostřed krize životních nákladů, ale konkurenční maloobchodní prodejci s kamennými prodejnami, jako je Next, dosáhli v tomto období lepších výsledků než ASOS, protože spotřebitelé upřednostnili sváteční výdaje a raději navštívili prodejny, než aby se obávali problémů s doručením.
ASOS uvedl, že tržby ve Spojeném království v daném období poklesly o 8 %, což přičítá slabé náladě spotřebitelů, dřívějšímu termínu ukončení vánočních dodávek kvůli problémům s doručováním a náročnému srovnání s loňským rokem, kdy pandemie upřednostňovala internet.
José Antonio Ramos Calamonte, generální ředitel společnosti ASOS, který se funkce ujal v loňském roce, chce přepracovat obchodní model společnosti poté, co se po ukončení pandemických omezení a po řadě provozních problémů propadly zisky.
Britská doručovací síť byla v posledních měsících roku 2022 ochromena více než tuctem dnů poštovních stávek.
Internetový prodejce módy ASOS vykázal za čtyři měsíce do konce prosince 3% pokles tržeb, který byl způsoben slabší poptávkou a narušením dodávek na jeho největším trhu ve Velké Británii, což z něj učinilo jednoho z nejslabších prodejců v tomto odvětví.
Británie se nachází uprostřed krize životních nákladů, ale konkurenční maloobchodní prodejci s kamennými prodejnami, jako je Next, dosáhli v tomto období lepších výsledků než ASOS, protože spotřebitelé upřednostnili sváteční výdaje a raději navštívili prodejny, než aby se obávali problémů s doručením.
ASOS uvedl, že tržby ve Spojeném království v daném období poklesly o 8 %, což přičítá slabé náladě spotřebitelů, dřívějšímu termínu ukončení vánočních dodávek kvůli problémům s doručováním a náročnému srovnání s loňským rokem, kdy pandemie upřednostňovala internet.
José Antonio Ramos Calamonte, generální ředitel společnosti ASOS, který se funkce ujal v loňském roce, chce přepracovat obchodní model společnosti poté, co se po ukončení pandemických omezení a po řadě provozních problémů propadly zisky.
Britská doručovací síť byla v posledních měsících roku 2022 ochromena více než tuctem dnů poštovních stávek.
