Společnost Nezha, pojmenovaná podle divoké čínské mytologické postavy, tvrdí, že její dodávky vozů se v roce 2022 více než zdvojnásobily a přesáhly 152 000 vozů. Většina dodávek se týkala modelu Nezha V, kompaktního SUV, jehož cena po dotaci začíná na 83 900 jüanech (12 000 USD).
Naproti tomu ceny větších SUV Nio – s delším dojezdem a mnoha dalšími prvky – začínají na 400 000 jüanech.
V roce 2022 však společnost Nio (NIO) dodala více než 122 000 elektromobilů, což je o mírných 34 % více než v předchozím roce. To zahrnuje i sedany společnosti s prémiovou cenou.
Společnost Nio zdůraznila, že se zaměřuje spíše na výklenkový segment vyšší třídy, ale naznačila plány na uvedení značky pro masový trh.
V hovoru k výsledkům na začátku listopadu generální ředitel William Li uvedl, že společnost měla ten den schůzku se svým týmem pro masový trh, který očekává, že každý model v tomto segmentu by mohl prodat více než 50 000 kusů měsíčně, jak uvádí přepis FactSet.
To je potenciálně 600 000 vozů na model ročně.
Levný elektromobil Hongguang Mini si v Číně drží pozici nejprodávanějšího vozu mezi osobními automobily na novou energii, což je kategorie, která zahrnuje i hybridy. Podle údajů Čínské asociace osobních automobilů (China Passenger Car Association) přesáhl od listopadu letošní prodej 370 000 vozů.
Zdroj: Getty Images
V porovnání s vozy SUV a sedany značky Nezha je však Hongguang Mini malý vůz.
Společnost Nezha rovněž uvedla, že v roce 2022 vyvezla přibližně 3 500 vozů. Od konce roku 2021 se společnost prosazuje v jihovýchodní Asii, počínaje partnerstvím v Thajsku. Společnost Nezha, známá také jako Neta, má anglicky psané webové stránky, na nichž je uvedeno, že hledá partnery na Filipínách a v Kambodži.
Společnost je značkou spadající pod startup Hozon Auto. K červenci 2022 společnost Nezha uvedla, že získala téměř 10 miliard jüanů na svou sérii D, neboli čtvrtou fázi získávání finančních prostředků po počáteční investici.
Čínský trh s elektromobily se otřásá ze zpomalení ekonomiky Čínská vláda podpořila rozvoj domácího odvětví elektromobilů. Města mají preferenční politiku, která podporuje přechod lidí na auta poháněná elektřinou.
A navzdory tomu, že v roce 2022 čínské maloobchodní prodeje brzdily covidové kontroly, zůstaly prodeje elektromobilů oblastí růstu.
Podle Čínské asociace osobních automobilů tvořily více než čtvrtinu osobních automobilů prodaných v roce 2022 do konce listopadu vozy na novou energii. Měsíční údaje asociace obvykle vycházejí v polovině měsíce.
Konkurence je však tvrdá. Čínský výrobce baterií a automobilů BYD zůstal gigantem s prodejem více než 911 000 elektromobilů v roce 2022, což je přibližně o 180 % více než o rok dříve.
Zdroj: Getty Images
Společnost má širokou nabídku modelů. Nová luxusní značka BYD Yangwang má být podrobně představena ve čtvrtek.
Značka elektromobilů Aion, odnož státní společnosti GAC Motor, oznámila, že v roce 2022 se prodej více než zdvojnásobí a dosáhne rekordní výše 271 000 vozů.
Společně vyvinutá nová značka Aito společnosti Huawei uvedla, že od zahájení dodávek v březnu 2022 přesáhly kumulativní dodávky ke konci roku 75 000 vozidel.
Li Auto dodává více než Nio Růst společnosti Nio v roce 2022 rovněž zaostal za růstem společnosti Li Auto(LI), další čínské společnosti vyrábějící elektromobily kótované na burze v USA, jejíž SUV se pohybují v podobné cenové relaci. Vozy této společnosti jsou však vybaveny palivovou nádrží, která prodlužuje dojezd na baterie.
Společnost Li Auto uvedla, že její dodávky za letošní rok vzrostly o 47 % na více než 133 000 vozů.
Zdroj: Getty Images
Společnost Xpeng(XPEV), která je rovněž kótovaná v USA, zaznamenala pomalejší meziroční růst o 23 % na více než 120 000 vozů. Nejnovější vůz společnosti, SUV G9, představuje pokus značky vymanit se z nižší cenové kategorie.
Tesla uvedla, že její dodávky celosvětově vzrostly v roce 2022 o 40 % na 1,31 milionu vozů. Společnost neuvedla rozdělení pro Čínu, která je pro automobilku významným trhem.
Ve čtvrtém čtvrtletí Tesla vykázala dodávky 405 278 vozů a výrobu 439 701 vozů. To znamená, že za celý rok 2022 dodala Tesla přibližně 1,31 milionu vozidel.
Společnost Nezha, pojmenovaná podle divoké čínské mytologické postavy, tvrdí, že její dodávky vozů se v roce 2022 více než zdvojnásobily a přesáhly 152 000 vozů. Většina dodávek se týkala modelu Nezha V, kompaktního SUV, jehož cena po dotaci začíná na 83 900 jüanech .Naproti tomu ceny větších SUV Nio – s delším dojezdem a mnoha dalšími prvky – začínají na 400 000 jüanech.V roce 2022 však společnost Nio dodala více než 122 000 elektromobilů, což je o mírných 34 % více než v předchozím roce. To zahrnuje i sedany společnosti s prémiovou cenou.Společnost Nio zdůraznila, že se zaměřuje spíše na výklenkový segment vyšší třídy, ale naznačila plány na uvedení značky pro masový trh.V hovoru k výsledkům na začátku listopadu generální ředitel William Li uvedl, že společnost měla ten den schůzku se svým týmem pro masový trh, který očekává, že každý model v tomto segmentu by mohl prodat více než 50 000 kusů měsíčně, jak uvádí přepis FactSet.To je potenciálně 600 000 vozů na model ročně.Levný elektromobil Hongguang Mini si v Číně drží pozici nejprodávanějšího vozu mezi osobními automobily na novou energii, což je kategorie, která zahrnuje i hybridy. Podle údajů Čínské asociace osobních automobilů přesáhl od listopadu letošní prodej 370 000 vozů.Zdroj: Getty ImagesV porovnání s vozy SUV a sedany značky Nezha je však Hongguang Mini malý vůz.Společnost Nezha rovněž uvedla, že v roce 2022 vyvezla přibližně 3 500 vozů. Od konce roku 2021 se společnost prosazuje v jihovýchodní Asii, počínaje partnerstvím v Thajsku. Společnost Nezha, známá také jako Neta, má anglicky psané webové stránky, na nichž je uvedeno, že hledá partnery na Filipínách a v Kambodži.Společnost je značkou spadající pod startup Hozon Auto. K červenci 2022 společnost Nezha uvedla, že získala téměř 10 miliard jüanů na svou sérii D, neboli čtvrtou fázi získávání finančních prostředků po počáteční investici.Čínský trh s elektromobily se otřásá ze zpomalení ekonomikyČínská vláda podpořila rozvoj domácího odvětví elektromobilů. Města mají preferenční politiku, která podporuje přechod lidí na auta poháněná elektřinou.A navzdory tomu, že v roce 2022 čínské maloobchodní prodeje brzdily covidové kontroly, zůstaly prodeje elektromobilů oblastí růstu.Podle Čínské asociace osobních automobilů tvořily více než čtvrtinu osobních automobilů prodaných v roce 2022 do konce listopadu vozy na novou energii. Měsíční údaje asociace obvykle vycházejí v polovině měsíce.Konkurence je však tvrdá. Čínský výrobce baterií a automobilů BYD zůstal gigantem s prodejem více než 911 000 elektromobilů v roce 2022, což je přibližně o 180 % více než o rok dříve.Zdroj: Getty ImagesSpolečnost má širokou nabídku modelů. Nová luxusní značka BYD Yangwang má být podrobně představena ve čtvrtek.Značka elektromobilů Aion, odnož státní společnosti GAC Motor, oznámila, že v roce 2022 se prodej více než zdvojnásobí a dosáhne rekordní výše 271 000 vozů.Společně vyvinutá nová značka Aito společnosti Huawei uvedla, že od zahájení dodávek v březnu 2022 přesáhly kumulativní dodávky ke konci roku 75 000 vozidel.Li Auto dodává více než NioRůst společnosti Nio v roce 2022 rovněž zaostal za růstem společnosti Li Auto , další čínské společnosti vyrábějící elektromobily kótované na burze v USA, jejíž SUV se pohybují v podobné cenové relaci. Vozy této společnosti jsou však vybaveny palivovou nádrží, která prodlužuje dojezd na baterie.Společnost Li Auto uvedla, že její dodávky za letošní rok vzrostly o 47 % na více než 133 000 vozů.Zdroj: Getty ImagesSpolečnost Xpeng , která je rovněž kótovaná v USA, zaznamenala pomalejší meziroční růst o 23 % na více než 120 000 vozů. Nejnovější vůz společnosti, SUV G9, představuje pokus značky vymanit se z nižší cenové kategorie.Tesla uvedla, že její dodávky celosvětově vzrostly v roce 2022 o 40 % na 1,31 milionu vozů. Společnost neuvedla rozdělení pro Čínu, která je pro automobilku významným trhem.Ve čtvrtém čtvrtletí Tesla vykázala dodávky 405 278 vozů a výrobu 439 701 vozů. To znamená, že za celý rok 2022 dodala Tesla přibližně 1,31 milionu vozidel.
Investice do nemovitostí zůstávají jedním z nejoblíbenějších způsobů, jak budovat pasivní příjem, a realitní investiční fondy (REIT) nabízejí ideální vstupní...
Společnost Chime Financial, působící v oblasti digitálního bankovnictví, ohlásila svůj záměr vstoupit na burzu prostřednictvím primární veřejné nabídky akcií (IPO)....