Akcie společnosti Yelp Inc (NYSE:YELP) v pátek na začátku obchodování v USA vzrostly poté, co odolnost reklamního byznysu této crowdsourcingové platformy pomohla ve čtvrtém čtvrtletí vykázat lepší než očekávané výsledky.
Tržby za tři měsíce do konce prosince vzrostly o 13 % na 309,1 milionu dolarů a překonaly tak konsenzuální odhady ve výši 306 milionů dolarů. Upravený zisk před úroky, zdaněním, odpisy a amortizací mezitím vzrostl o necelou pětinu na 80,4 milionu USD, což je mírně nad odhady analytiků ve výši 79 milionů USD.
V meziročním srovnání vzrostl upravený základní příjem o 10 % na 270 milionů dolarů při čistých výnosech 1,2 miliardy dolarů, což představuje rekordní úroveň. Obě čísla překonala i odhady.
Skupina uvedla, že návratnost byla způsobena silnou poptávkou ze strany inzerentů, a to navzdory nepříznivému vlivu cenové inflace a klesajícím výdajům zákazníků, přičemž prodeje zvýšili zejména poskytovatelé služeb pro domácnosti. Tento trend byl částečně kompenzován poklesem počtu prokliků na reklamu, který podle Yelpu pramenil z náročného srovnání s rokem 2021, kdy po uvolnění většiny omezení z dob COVID došlo k rozmachu výdajů.
Akcie společnosti Yelp Inc v pátek na začátku obchodování v USA vzrostly poté, co odolnost reklamního byznysu této crowdsourcingové platformy pomohla ve čtvrtém čtvrtletí vykázat lepší než očekávané výsledky.
Tržby za tři měsíce do konce prosince vzrostly o 13 % na 309,1 milionu dolarů a překonaly tak konsenzuální odhady ve výši 306 milionů dolarů. Upravený zisk před úroky, zdaněním, odpisy a amortizací mezitím vzrostl o necelou pětinu na 80,4 milionu USD, což je mírně nad odhady analytiků ve výši 79 milionů USD.
V meziročním srovnání vzrostl upravený základní příjem o 10 % na 270 milionů dolarů při čistých výnosech 1,2 miliardy dolarů, což představuje rekordní úroveň. Obě čísla překonala i odhady.
Skupina uvedla, že návratnost byla způsobena silnou poptávkou ze strany inzerentů, a to navzdory nepříznivému vlivu cenové inflace a klesajícím výdajům zákazníků, přičemž prodeje zvýšili zejména poskytovatelé služeb pro domácnosti. Tento trend byl částečně kompenzován poklesem počtu prokliků na reklamu, který podle Yelpu pramenil z náročného srovnání s rokem 2021, kdy po uvolnění většiny omezení z dob COVID došlo k rozmachu výdajů.
