Pomoc investorům
Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    02691.HK 22 prosince, 2025

    Finanční společnost zaměřená na obchodování s futures a deriváty

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    TBA Bude oznámeno

    Komunikační platforma zaměřeá na hlasovou, video a textovou komunikaci

    BTGO Bude oznámeno

    Americká společnost specializující se na bezpečné úschovy kryptoměn

    Minulé IPO.

    MDLN 17 prosince, 2025

    Americký výrobce a distributor zdravotnických potřeb a zařízení

    471A 16 prosince, 2025

    Holdingová společnost poskytující služby záruky nájemného

    CDNL 10 prosince, 2025

    Stavební společnost specializující se na infrastrukturní projekty

    PPHC.L 1 prosince, 2025

    Společnost specializující se na komunikaci v oblasti vládních vztahů

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Amazon je nejnovější hrozbou pro Facebook, protože cílení reklamy trpí

Pro společnost Loftie, která vyrábí chytré budíky Matthew Hassett, byla vánoční nákupní horečka v roce 2022 nejrušnější v její pětileté historii, a to navzdory nevýrazné americké ekonomice a přetrvávajícím obavám z recese.

Jan Golda Autor: Jan Golda
11 února, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Hassett, který sídlí v New Yorku, přičítá tento boom jednomu klíčovému rozhodnutí. Přerozdělil svůj marketingový rozpočet, snížil výdaje na Facebook a poprvé během vánoční sezóny věnoval reklamní dolary společnosti Amazon.

„Tolik lidí začíná nakupovat na Amazonu,“ řekl Hassett v rozhovoru. „Já osobně tam nakupuji většinu věcí. Takže tam musíme být.“

Loftie je představitelem většího trendu, který se odehrává v maloobchodě a který má velké vlny na Madison Avenue a Wall Street. Rozšíření reklamní nabídky Amazonu pro miliony značek, které na tomto webu prodávají, spolu s omezenými možnostmi Facebooku v oblasti cílení, které vyplynuly ze změn v ochraně osobních údajů provedených společností Apple, způsobily výrazné přeskupení na trhu digitální reklamy.

Zdroj: Getty Images

Ještě před rokem Amazon (AMZN) ani nezveřejňoval velikost svého reklamního byznysu a nechával analytiky a investory hádat, kolik společnost vydělává na tom, že umožňuje prodejcům a značkám propagovat své zboží na webu a v aplikacích. Nyní je reklamní divize společnosti ročním obratem 38 miliard dolarů a minulý týden oznámila 19% meziroční růst ve čtvrtém čtvrtletí na 11,6 miliardy dolarů.


Advertisement

Meta, která je mateřskou společností Facebooku, mezitím vykázala za čtvrtletí 4% meziroční pokles tržeb na 32,2 miliardy dolarů, čímž se zmenšila již potřetí za sebou. Společnost Google byla méně ovlivněna aktualizací systému iOS od společnosti Apple, ale reklamní byznys je stále zasažen ekonomickým zpomalením. Mateřská společnost Alphabet (GOOGL) vykázala růst o 1 % na 76 miliard USD.

Chcete využít této příležitosti?

Amazon se podle Insider Intelligence katapultoval na třetí místo na globálním trhu digitální reklamy s podílem 7,3 %. I když přebírá podíl od společností Google a Facebook, stále výrazně zaostává za oběma lídry trhu, kteří ovládají 28,8 %, resp. 20,5 % tohoto odvětví. Údaj o Facebooku zahrnuje i Instagram.

Loftie nadále utrácí více peněz za Facebook než Amazon, ale rovnice se dramaticky změnila. Ve dnech kolem listopadového Černého pátku vyčlenil 10 % svého marketingového rozpočtu na Amazon, zatímco před rokem to byla nula. Podíl Facebooku a Instagramu na jeho rozpočtu klesl ze 71 % na 40 %. Zbytek peněz, které vytáhl z Mety, šel do Googlu, protože tam zvýšil výdaje během svátků v roce 2021 z 29 % na 50 % loni.


Hassett uvedl, že reklamy na Facebooku už jednoduše nefungují tak dobře poté, co aktualizace systému iOS v roce 2021 začala nutit vývojáře aplikací, aby se uživatelů ptali, zda chtějí být sledováni. Vzhledem k tomu, že stále více spotřebitelů se ze sledování aplikací odhlašuje, se skupina potenciálních zákazníků „vyprázdnila, a tak už nemůžeme spolehlivě cílit na lidi,“ řekl Hassett.

„Facebook musí servírovat publikum většímu okruhu lidí, aby našel stejné lidi jako předtím, a to je prostě dražší,“ řekl. „Musíte platit mnohem více než před rokem a hodně za to mohou změny v ochraně osobních údajů, které provedla společnost Apple.“

Finanční šéfka společnosti Meta Susan Liová minulý týden na hovoru k výsledkům společnosti analytikům řekla, že růst v největších vertikálách společnosti, online obchodování a spotřební zboží, „zůstal ve čtvrtletí záporný“. Uvedla, že tempo meziročního poklesu v „online obchodování se oproti minulému čtvrtletí zpomalilo“, ale není jisté, zda se toto odvětví v dohledné době výrazně zotaví.

Zdroj: Getty Images

Podle společnosti Loftie poskytují Amazon a Google lepší hodnotu, protože nakupující projevuje záměr tím, že hledá konkrétní položku. Hassett zakoupil klíčová slova jako „bílý šum“ i „Loftie“, aby se ujistil, že spotřebitelé, kteří chtějí najít jeho výrobky, nebudou přesměrováni špatně.

„Práce, kterou děláme mimo Amazon v oblasti reklamy, se rozhodně vyplatí na Amazonu, protože lidé tam chodí a zadávají Loftie,“ řekl Hassett a dodal, že jeho přesun výdajů na reklamu pomohl Loftie během čtyř dnů během svátků vygenerovat rekordní příjmy ve výši 250 000 dolarů.

Investiční banka Cowen v nedávném průzkumu mezi zadavateli reklamy uvedla, že „Amazon byl nejoblíbenější odpovědí v průzkumu, když jsme se respondentů ptali, která reklamní platforma mimo vlastnosti GOOG/FB by se mohla stát nebo se stává významnou součástí výdajů zadavatelů na digitální reklamu, a to před TikTokem“.

Průzkum ukázal, že mezi inzerenty nadále přetrvává „široký zájem“ o navýšení rozpočtů na Amazon v roce 2023, přičemž 54 % dotázaných inzerentů na Amazonu uvedlo, že letos plánují utratit více než loni.

Ačkoli Facebook zůstává hlavní součástí rozpočtu značky, jeho vliv se zmenšuje a investice společnosti do produktu podobného TikToku Reels bude trvat několik let, než bude mít významný finanční dopad, uvedli analytici Cowenu.

„V nejbližší době očekáváme, že podíl reklamy na Metu bude v roce 23 dále klesat vzhledem k makroekonomickým překážkám a přechodu na Reels,“ napsali.


Mluvčí společnosti Meta se odmítl pro tento článek vyjádřit, ale zaslal CNBC příklady značek, které podle společnosti zvýšily alokaci na Facebook a Instagram a zaznamenaly lepší výkonnost reklam na těchto stránkách.

Stejně jako Loftie, i Robin Golf musel odejít od Facebooku při propagaci svého katalogu golfových holí a souvisejícího vybavení. Generální ředitel Peter Marler uvedl, že v uplynulém roce více těchto peněz putovalo do Amazonu.

Mezi červencem 2021 a stejným měsícem o rok později vyskočily náklady společnosti Robin na získání zákazníka o 260 % na 180 USD z 50 USD, uvedl Marler. Většinu nárůstu nákladů přičítá omezeným schopnostem Facebooku při cílení a uvedl, že ani Google si nevede tak dobře.

„Začali jsme více investovat do Amazonu,“ řekl Marler. „Přesunuli jsme rozpočet z Facebooku, přesunuli jsme rozpočet z Googlu a přesunuli jsme se na Amazon a naše prodeje na Amazonu v roce 2022 vystřelily asi o 600 %.“

Celkově hodnota sledovacích souborů cookie slábne kvůli obnovenému důrazu na soukromí spotřebitelů. Existuje jen velmi málo velkých online reklamních platforem, které nespoléhají na cílení, řekl Marler.

Zdroj: Unsplash

„Změny v účinnosti těchto platforem nás skutečně donutily přehodnotit naše spoléhání na ně,“ řekl. „Aktivně přesouváme naše rozpočty pryč a snižujeme objem peněz, které utrácíme s Metou.“

Ryan Flannagan, generální ředitel marketingové společnosti Nuanced Media, která se zabývá elektronickým obchodem, uvedl, že s růstem reklamního byznysu společnosti Amazon roste i konkurence v oblasti „prémiových kopií a vizuálů“.

Společnosti, které neinvestují do reklamy Amazonu, „v podstatě ztrácejí podíl na trhu, protože se nebrání“, řekl Flanagan.

Amazon má před sebou ještě spoustu práce, aby udržel svou nabídku reklamy dostatečně atraktivní pro značky, které by za ni i nadále platily větší část svého rozpočtu. Prozatím jsou však společnosti jako Loftie spokojeny s výnosy, které od Amazonu dostávají, vzhledem k problémům s Facebookem.

Hassett to vidí tak, že i přes rostoucí náklady a související rizika Amazon poskytuje dostatečnou hodnotu, která ospravedlňuje jeho bolesti.

„Myslím, že tam musíte být,“ řekl.

Hassett, který sídlí v New Yorku, přičítá tento boom jednomu klíčovému rozhodnutí. Přerozdělil svůj marketingový rozpočet, snížil výdaje na Facebook a poprvé během vánoční sezóny věnoval reklamní dolary společnosti Amazon.„Tolik lidí začíná nakupovat na Amazonu,“ řekl Hassett v rozhovoru. „Já osobně tam nakupuji většinu věcí. Takže tam musíme být.“Loftie je představitelem většího trendu, který se odehrává v maloobchodě a který má velké vlny na Madison Avenue a Wall Street. Rozšíření reklamní nabídky Amazonu pro miliony značek, které na tomto webu prodávají, spolu s omezenými možnostmi Facebooku v oblasti cílení, které vyplynuly ze změn v ochraně osobních údajů provedených společností Apple, způsobily výrazné přeskupení na trhu digitální reklamy.Ještě před rokem Amazon ani nezveřejňoval velikost svého reklamního byznysu a nechával analytiky a investory hádat, kolik společnost vydělává na tom, že umožňuje prodejcům a značkám propagovat své zboží na webu a v aplikacích. Nyní je reklamní divize společnosti ročním obratem 38 miliard dolarů a minulý týden oznámila 19% meziroční růst ve čtvrtém čtvrtletí na 11,6 miliardy dolarů.Meta, která je mateřskou společností Facebooku, mezitím vykázala za čtvrtletí 4% meziroční pokles tržeb na 32,2 miliardy dolarů, čímž se zmenšila již potřetí za sebou. Společnost Google byla méně ovlivněna aktualizací systému iOS od společnosti Apple, ale reklamní byznys je stále zasažen ekonomickým zpomalením. Mateřská společnost Alphabet vykázala růst o 1 % na 76 miliard USD.Chcete využít této příležitosti?Amazon se podle Insider Intelligence katapultoval na třetí místo na globálním trhu digitální reklamy s podílem 7,3 %. I když přebírá podíl od společností Google a Facebook, stále výrazně zaostává za oběma lídry trhu, kteří ovládají 28,8 %, resp. 20,5 % tohoto odvětví. Údaj o Facebooku zahrnuje i Instagram.Loftie nadále utrácí více peněz za Facebook než Amazon, ale rovnice se dramaticky změnila. Ve dnech kolem listopadového Černého pátku vyčlenil 10 % svého marketingového rozpočtu na Amazon, zatímco před rokem to byla nula. Podíl Facebooku a Instagramu na jeho rozpočtu klesl ze 71 % na 40 %. Zbytek peněz, které vytáhl z Mety, šel do Googlu, protože tam zvýšil výdaje během svátků v roce 2021 z 29 % na 50 % loni.Hassett uvedl, že reklamy na Facebooku už jednoduše nefungují tak dobře poté, co aktualizace systému iOS v roce 2021 začala nutit vývojáře aplikací, aby se uživatelů ptali, zda chtějí být sledováni. Vzhledem k tomu, že stále více spotřebitelů se ze sledování aplikací odhlašuje, se skupina potenciálních zákazníků „vyprázdnila, a tak už nemůžeme spolehlivě cílit na lidi,“ řekl Hassett.„Facebook musí servírovat publikum většímu okruhu lidí, aby našel stejné lidi jako předtím, a to je prostě dražší,“ řekl. „Musíte platit mnohem více než před rokem a hodně za to mohou změny v ochraně osobních údajů, které provedla společnost Apple.“Finanční šéfka společnosti Meta Susan Liová minulý týden na hovoru k výsledkům společnosti analytikům řekla, že růst v největších vertikálách společnosti, online obchodování a spotřební zboží, „zůstal ve čtvrtletí záporný“. Uvedla, že tempo meziročního poklesu v „online obchodování se oproti minulému čtvrtletí zpomalilo“, ale není jisté, zda se toto odvětví v dohledné době výrazně zotaví.Podle společnosti Loftie poskytují Amazon a Google lepší hodnotu, protože nakupující projevuje záměr tím, že hledá konkrétní položku. Hassett zakoupil klíčová slova jako „bílý šum“ i „Loftie“, aby se ujistil, že spotřebitelé, kteří chtějí najít jeho výrobky, nebudou přesměrováni špatně.„Práce, kterou děláme mimo Amazon v oblasti reklamy, se rozhodně vyplatí na Amazonu, protože lidé tam chodí a zadávají Loftie,“ řekl Hassett a dodal, že jeho přesun výdajů na reklamu pomohl Loftie během čtyř dnů během svátků vygenerovat rekordní příjmy ve výši 250 000 dolarů.Investiční banka Cowen v nedávném průzkumu mezi zadavateli reklamy uvedla, že „Amazon byl nejoblíbenější odpovědí v průzkumu, když jsme se respondentů ptali, která reklamní platforma mimo vlastnosti GOOG/FB by se mohla stát nebo se stává významnou součástí výdajů zadavatelů na digitální reklamu, a to před TikTokem“.Průzkum ukázal, že mezi inzerenty nadále přetrvává „široký zájem“ o navýšení rozpočtů na Amazon v roce 2023, přičemž 54 % dotázaných inzerentů na Amazonu uvedlo, že letos plánují utratit více než loni.Ačkoli Facebook zůstává hlavní součástí rozpočtu značky, jeho vliv se zmenšuje a investice společnosti do produktu podobného TikToku Reels bude trvat několik let, než bude mít významný finanční dopad, uvedli analytici Cowenu.„V nejbližší době očekáváme, že podíl reklamy na Metu bude v roce 23 dále klesat vzhledem k makroekonomickým překážkám a přechodu na Reels,“ napsali.Mluvčí společnosti Meta se odmítl pro tento článek vyjádřit, ale zaslal CNBC příklady značek, které podle společnosti zvýšily alokaci na Facebook a Instagram a zaznamenaly lepší výkonnost reklam na těchto stránkách.Stejně jako Loftie, i Robin Golf musel odejít od Facebooku při propagaci svého katalogu golfových holí a souvisejícího vybavení. Generální ředitel Peter Marler uvedl, že v uplynulém roce více těchto peněz putovalo do Amazonu.Mezi červencem 2021 a stejným měsícem o rok později vyskočily náklady společnosti Robin na získání zákazníka o 260 % na 180 USD z 50 USD, uvedl Marler. Většinu nárůstu nákladů přičítá omezeným schopnostem Facebooku při cílení a uvedl, že ani Google si nevede tak dobře.„Začali jsme více investovat do Amazonu,“ řekl Marler. „Přesunuli jsme rozpočet z Facebooku, přesunuli jsme rozpočet z Googlu a přesunuli jsme se na Amazon a naše prodeje na Amazonu v roce 2022 vystřelily asi o 600 %.“Celkově hodnota sledovacích souborů cookie slábne kvůli obnovenému důrazu na soukromí spotřebitelů. Existuje jen velmi málo velkých online reklamních platforem, které nespoléhají na cílení, řekl Marler.„Změny v účinnosti těchto platforem nás skutečně donutily přehodnotit naše spoléhání na ně,“ řekl. „Aktivně přesouváme naše rozpočty pryč a snižujeme objem peněz, které utrácíme s Metou.“Ryan Flannagan, generální ředitel marketingové společnosti Nuanced Media, která se zabývá elektronickým obchodem, uvedl, že s růstem reklamního byznysu společnosti Amazon roste i konkurence v oblasti „prémiových kopií a vizuálů“.Společnosti, které neinvestují do reklamy Amazonu, „v podstatě ztrácejí podíl na trhu, protože se nebrání“, řekl Flanagan.Amazon má před sebou ještě spoustu práce, aby udržel svou nabídku reklamy dostatečně atraktivní pro značky, které by za ni i nadále platily větší část svého rozpočtu. Prozatím jsou však společnosti jako Loftie spokojeny s výnosy, které od Amazonu dostávají, vzhledem k problémům s Facebookem.Hassett to vidí tak, že i přes rostoucí náklady a související rizika Amazon poskytuje dostatečnou hodnotu, která ospravedlňuje jeho bolesti.„Myslím, že tam musíte být,“ řekl.
Tagy: AkciealphabetamazonamznburzygooglmetaMeta PlatformsreklamaUSA


    Chcete využít této příležitosti?


    Zanechte své kontaktní údaje, ozve se Vám licencovaný specialista a zároveň získáte:

    • Přístup k nejžhavějším IPO a investičním trendům.

    • Pravidelnou dávku aktuálních tipů pro Vaše portfolio v našem Newsletteru.

    • Investiční portfolio

    Máte zkušenosti s investováním?

    Jakou částku jste připraven použít na investování?



    Odesláním formuláře souhlasíte se zasíláním newsletteru Burzovní svět. Odhlásit se můžete kdykoli.

    Advertisement

    Breaking.

    14:09

    Escriva z ECB očekává, že měnová politika zůstane nezměněna.

    14:04

    UnitedHealth se zavazuje k provozním úpravám po externích auditech

    13:57

    Exkluzivně: Americký senátor se ptá tankerových společností na pašování paliva související s kartelem na moři.

    13:53

    Analytik naznačuje, že nákup akcií Nvidia za současné ceny tradičně přinášel dobré výsledky pro investory.

    13:33

    Santa rally? Investoři očekávají zisky na konci roku, aby zakončili silný rok 2025.

    13:25

    Čína podává stížnost u WTO proti Indii ohledně cel na technologie a dotací na solární energii.

    Advertisement

    Příležitosti.

    Zdroj: Getty Images
    Akcie

    Proč zvážit akcie Rivian před příchodem vozů s umělou inteligencí

    19 prosince, 2025

    Společnost Rivian Automotive se znovu dostává do hledáčku investorů poté, co analytici z investiční společnosti Baird upozornili na výrazný růstový...

    Zdroj: Getty Images

    Akcie Core Scientific jsou s výhledem na rok 2026 atraktivní příležitostí

    19 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie ServiceNow prudce oslabily, Bernstein vidí výjimečnou příležitost

    18 prosince, 2025
    Zdroj: Getty Images

    Akcie společnosti Meta mohou v příštích měsících výrazně posílit

    18 prosince, 2025
    Zdroj: Unsplash

    Akcie společnosti Airbnb by se mohly dočkat v příštím roce obratu

    18 prosince, 2025

    IPO Radar.

    Nanhua Futures Co., Ltd.

    Datum IPO: 22 prosince, 2025
    Potenciální ocenění: 8,61–11,48 miliardy HKD

    Buďte u toho

    Nejčtenější zprávy.

    S&P 500 posiluje s oživením technologického sektoru, inflace klesá

    18 prosince, 2025

    Central Bank Company a Ultra Green IPO na závěr roku potvrdily hype kolem emisí

    17 prosince, 2025

    S&P 500 klesá s propadem v technologickém sektoru, Nvidia nadále roste

    15 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel níže, Oracle a Nvidia zařídily propad AI sektoru

    17 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli výprodeji velkých technologických společností

    15 prosince, 2025

    Index S&P 500 uzavřel výše díky boomu technologických akcií

    18 prosince, 2025

    Zisky a tržby CarMax klesají, trh s ojetými vozy výrazně ochladl

    19 prosince, 2025

    S&P 500 klesá kvůli obavám o ekonomiku USA; Tesla dosáhla rekordního závěru

    16 prosince, 2025
    Advertisement

    Tip editora.

    Zdroj: Shutterstock
    AI

    Broadcom a další čipové akcie patří mezi hlavní sázky J.P. Morgan pro rok 2026

    17 prosince, 2025

    Obavy z možné bubliny v oblasti umělé inteligence na finančních trzích v posledních měsících sílí.

    Advertisement

    Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

    Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

    • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
    • Reklama
    • Kontakt

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Burzovnisvet.cz © 2025

    Název nebo symbol
    Žádný výsledek
    Zobrazit všechny výsledky
    • Burzy
      • Headlines
      • Breaking
      • Akcie
      • ETF
      • Dividendy
      • IPO
      • Forex
      • Komodity
      • Ekonomika
      • Hospodářské výsledky
    • Příležitost
    • IPO Radar
    • Nejčtenější
    • Bullionář Daily
    • Úspěch
      • Alternativní investice
      • Škola bullionáře
      • Miliardáři
      • Business
      • Bullionářova knihspirace
      • Bullionářův almanach
      • Bullionářův slovníček
    • AI
    • Česko
    • Invest mentoring
    • E-booky
    • Srovnávač brokerů
    • Kariéra
    • Pomoc investorům
    Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

    Retrieve your password

    Please enter your username or email address to reset your password.

    ·
    Poslední událost
    Poslední událost
      Kontaktujte nás

      Používáme soubory cookie a podobné technologie, které jsou nezbytné pro provoz webových stránek. Další soubory cookie se používají k provádění analýzy používání webových stránek. Pokračováním v používání našich webových stránek vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. Další informace naleznete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.