Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar

    Nadcházející IPO.

    BETA 4 listopadu, 2025

    Americká letecká společnost vyvíjející a vyrábějící elektrická letadla

    BLLN 6 listopadu, 2025

    Molekulárně diagnostická společnost vyvíjející prenatalní a onkologické testy

    AERO 6 listopadu, 2025

    Mexický letecký dopravce, který poskytuje mezinárodní i vnitrostátní lety

    TBA Bude oznámeno

    Americká platforma pro nákup a prodej vstupenek na sportovní a kulturní akce

    Minulé IPO.

    NAVN 30 října, 2025

    Společnost specializující se na řízení služebních cest a firemních výdajů

    Zdroj: Burzovni Svet
    06687.HK 21 října, 2025

    Technologická společnost JST Group úspěšně vstoupila na burzu!

    ALEC 15 října, 2025

    Přední stavební společnost působící v regionu Perského zálivu

    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

Amazon je nejnovější hrozbou pro Facebook, protože cílení reklamy trpí

Pro společnost Loftie, která vyrábí chytré budíky Matthew Hassett, byla vánoční nákupní horečka v roce 2022 nejrušnější v její pětileté historii, a to navzdory nevýrazné americké ekonomice a přetrvávajícím obavám z recese.

Jan Golda Autor: Jan Golda
11 února, 2023
7 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

7 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

Hassett, který sídlí v New Yorku, přičítá tento boom jednomu klíčovému rozhodnutí. Přerozdělil svůj marketingový rozpočet, snížil výdaje na Facebook a poprvé během vánoční sezóny věnoval reklamní dolary společnosti Amazon.

„Tolik lidí začíná nakupovat na Amazonu,“ řekl Hassett v rozhovoru. „Já osobně tam nakupuji většinu věcí. Takže tam musíme být.“

Loftie je představitelem většího trendu, který se odehrává v maloobchodě a který má velké vlny na Madison Avenue a Wall Street. Rozšíření reklamní nabídky Amazonu pro miliony značek, které na tomto webu prodávají, spolu s omezenými možnostmi Facebooku v oblasti cílení, které vyplynuly ze změn v ochraně osobních údajů provedených společností Apple, způsobily výrazné přeskupení na trhu digitální reklamy.

Zdroj: Getty Images

Ještě před rokem Amazon (AMZN) ani nezveřejňoval velikost svého reklamního byznysu a nechával analytiky a investory hádat, kolik společnost vydělává na tom, že umožňuje prodejcům a značkám propagovat své zboží na webu a v aplikacích. Nyní je reklamní divize společnosti ročním obratem 38 miliard dolarů a minulý týden oznámila 19% meziroční růst ve čtvrtém čtvrtletí na 11,6 miliardy dolarů.


Advertisement

Meta, která je mateřskou společností Facebooku, mezitím vykázala za čtvrtletí 4% meziroční pokles tržeb na 32,2 miliardy dolarů, čímž se zmenšila již potřetí za sebou. Společnost Google byla méně ovlivněna aktualizací systému iOS od společnosti Apple, ale reklamní byznys je stále zasažen ekonomickým zpomalením. Mateřská společnost Alphabet (GOOGL) vykázala růst o 1 % na 76 miliard USD.

Chcete využít této příležitosti?

Amazon se podle Insider Intelligence katapultoval na třetí místo na globálním trhu digitální reklamy s podílem 7,3 %. I když přebírá podíl od společností Google a Facebook, stále výrazně zaostává za oběma lídry trhu, kteří ovládají 28,8 %, resp. 20,5 % tohoto odvětví. Údaj o Facebooku zahrnuje i Instagram.

Loftie nadále utrácí více peněz za Facebook než Amazon, ale rovnice se dramaticky změnila. Ve dnech kolem listopadového Černého pátku vyčlenil 10 % svého marketingového rozpočtu na Amazon, zatímco před rokem to byla nula. Podíl Facebooku a Instagramu na jeho rozpočtu klesl ze 71 % na 40 %. Zbytek peněz, které vytáhl z Mety, šel do Googlu, protože tam zvýšil výdaje během svátků v roce 2021 z 29 % na 50 % loni.


Hassett uvedl, že reklamy na Facebooku už jednoduše nefungují tak dobře poté, co aktualizace systému iOS v roce 2021 začala nutit vývojáře aplikací, aby se uživatelů ptali, zda chtějí být sledováni. Vzhledem k tomu, že stále více spotřebitelů se ze sledování aplikací odhlašuje, se skupina potenciálních zákazníků „vyprázdnila, a tak už nemůžeme spolehlivě cílit na lidi,“ řekl Hassett.

„Facebook musí servírovat publikum většímu okruhu lidí, aby našel stejné lidi jako předtím, a to je prostě dražší,“ řekl. „Musíte platit mnohem více než před rokem a hodně za to mohou změny v ochraně osobních údajů, které provedla společnost Apple.“

Finanční šéfka společnosti Meta Susan Liová minulý týden na hovoru k výsledkům společnosti analytikům řekla, že růst v největších vertikálách společnosti, online obchodování a spotřební zboží, „zůstal ve čtvrtletí záporný“. Uvedla, že tempo meziročního poklesu v „online obchodování se oproti minulému čtvrtletí zpomalilo“, ale není jisté, zda se toto odvětví v dohledné době výrazně zotaví.

Zdroj: Getty Images

Podle společnosti Loftie poskytují Amazon a Google lepší hodnotu, protože nakupující projevuje záměr tím, že hledá konkrétní položku. Hassett zakoupil klíčová slova jako „bílý šum“ i „Loftie“, aby se ujistil, že spotřebitelé, kteří chtějí najít jeho výrobky, nebudou přesměrováni špatně.

„Práce, kterou děláme mimo Amazon v oblasti reklamy, se rozhodně vyplatí na Amazonu, protože lidé tam chodí a zadávají Loftie,“ řekl Hassett a dodal, že jeho přesun výdajů na reklamu pomohl Loftie během čtyř dnů během svátků vygenerovat rekordní příjmy ve výši 250 000 dolarů.

Investiční banka Cowen v nedávném průzkumu mezi zadavateli reklamy uvedla, že „Amazon byl nejoblíbenější odpovědí v průzkumu, když jsme se respondentů ptali, která reklamní platforma mimo vlastnosti GOOG/FB by se mohla stát nebo se stává významnou součástí výdajů zadavatelů na digitální reklamu, a to před TikTokem“.

Průzkum ukázal, že mezi inzerenty nadále přetrvává „široký zájem“ o navýšení rozpočtů na Amazon v roce 2023, přičemž 54 % dotázaných inzerentů na Amazonu uvedlo, že letos plánují utratit více než loni.

Ačkoli Facebook zůstává hlavní součástí rozpočtu značky, jeho vliv se zmenšuje a investice společnosti do produktu podobného TikToku Reels bude trvat několik let, než bude mít významný finanční dopad, uvedli analytici Cowenu.

„V nejbližší době očekáváme, že podíl reklamy na Metu bude v roce 23 dále klesat vzhledem k makroekonomickým překážkám a přechodu na Reels,“ napsali.


Mluvčí společnosti Meta se odmítl pro tento článek vyjádřit, ale zaslal CNBC příklady značek, které podle společnosti zvýšily alokaci na Facebook a Instagram a zaznamenaly lepší výkonnost reklam na těchto stránkách.

Stejně jako Loftie, i Robin Golf musel odejít od Facebooku při propagaci svého katalogu golfových holí a souvisejícího vybavení. Generální ředitel Peter Marler uvedl, že v uplynulém roce více těchto peněz putovalo do Amazonu.

Mezi červencem 2021 a stejným měsícem o rok později vyskočily náklady společnosti Robin na získání zákazníka o 260 % na 180 USD z 50 USD, uvedl Marler. Většinu nárůstu nákladů přičítá omezeným schopnostem Facebooku při cílení a uvedl, že ani Google si nevede tak dobře.

„Začali jsme více investovat do Amazonu,“ řekl Marler. „Přesunuli jsme rozpočet z Facebooku, přesunuli jsme rozpočet z Googlu a přesunuli jsme se na Amazon a naše prodeje na Amazonu v roce 2022 vystřelily asi o 600 %.“

Celkově hodnota sledovacích souborů cookie slábne kvůli obnovenému důrazu na soukromí spotřebitelů. Existuje jen velmi málo velkých online reklamních platforem, které nespoléhají na cílení, řekl Marler.

Zdroj: Unsplash

„Změny v účinnosti těchto platforem nás skutečně donutily přehodnotit naše spoléhání na ně,“ řekl. „Aktivně přesouváme naše rozpočty pryč a snižujeme objem peněz, které utrácíme s Metou.“

Ryan Flannagan, generální ředitel marketingové společnosti Nuanced Media, která se zabývá elektronickým obchodem, uvedl, že s růstem reklamního byznysu společnosti Amazon roste i konkurence v oblasti „prémiových kopií a vizuálů“.

Společnosti, které neinvestují do reklamy Amazonu, „v podstatě ztrácejí podíl na trhu, protože se nebrání“, řekl Flanagan.

Amazon má před sebou ještě spoustu práce, aby udržel svou nabídku reklamy dostatečně atraktivní pro značky, které by za ni i nadále platily větší část svého rozpočtu. Prozatím jsou však společnosti jako Loftie spokojeny s výnosy, které od Amazonu dostávají, vzhledem k problémům s Facebookem.

Hassett to vidí tak, že i přes rostoucí náklady a související rizika Amazon poskytuje dostatečnou hodnotu, která ospravedlňuje jeho bolesti.

„Myslím, že tam musíte být,“ řekl.

Hassett, který sídlí v New Yorku, přičítá tento boom jednomu klíčovému rozhodnutí. Přerozdělil svůj marketingový rozpočet, snížil výdaje na Facebook a poprvé během vánoční sezóny věnoval reklamní dolary společnosti Amazon.„Tolik lidí začíná nakupovat na Amazonu,“ řekl Hassett v rozhovoru. „Já osobně tam nakupuji většinu věcí. Takže tam musíme být.“Loftie je představitelem většího trendu, který se odehrává v maloobchodě a který má velké vlny na Madison Avenue a Wall Street. Rozšíření reklamní nabídky Amazonu pro miliony značek, které na tomto webu prodávají, spolu s omezenými možnostmi Facebooku v oblasti cílení, které vyplynuly ze změn v ochraně osobních údajů provedených společností Apple, způsobily výrazné přeskupení na trhu digitální reklamy.Ještě před rokem Amazon ani nezveřejňoval velikost svého reklamního byznysu a nechával analytiky a investory hádat, kolik společnost vydělává na tom, že umožňuje prodejcům a značkám propagovat své zboží na webu a v aplikacích. Nyní je reklamní divize společnosti ročním obratem 38 miliard dolarů a minulý týden oznámila 19% meziroční růst ve čtvrtém čtvrtletí na 11,6 miliardy dolarů.Meta, která je mateřskou společností Facebooku, mezitím vykázala za čtvrtletí 4% meziroční pokles tržeb na 32,2 miliardy dolarů, čímž se zmenšila již potřetí za sebou. Společnost Google byla méně ovlivněna aktualizací systému iOS od společnosti Apple, ale reklamní byznys je stále zasažen ekonomickým zpomalením. Mateřská společnost Alphabet vykázala růst o 1 % na 76 miliard USD.Chcete využít této příležitosti?Amazon se podle Insider Intelligence katapultoval na třetí místo na globálním trhu digitální reklamy s podílem 7,3 %. I když přebírá podíl od společností Google a Facebook, stále výrazně zaostává za oběma lídry trhu, kteří ovládají 28,8 %, resp. 20,5 % tohoto odvětví. Údaj o Facebooku zahrnuje i Instagram.Loftie nadále utrácí více peněz za Facebook než Amazon, ale rovnice se dramaticky změnila. Ve dnech kolem listopadového Černého pátku vyčlenil 10 % svého marketingového rozpočtu na Amazon, zatímco před rokem to byla nula. Podíl Facebooku a Instagramu na jeho rozpočtu klesl ze 71 % na 40 %. Zbytek peněz, které vytáhl z Mety, šel do Googlu, protože tam zvýšil výdaje během svátků v roce 2021 z 29 % na 50 % loni.Hassett uvedl, že reklamy na Facebooku už jednoduše nefungují tak dobře poté, co aktualizace systému iOS v roce 2021 začala nutit vývojáře aplikací, aby se uživatelů ptali, zda chtějí být sledováni. Vzhledem k tomu, že stále více spotřebitelů se ze sledování aplikací odhlašuje, se skupina potenciálních zákazníků „vyprázdnila, a tak už nemůžeme spolehlivě cílit na lidi,“ řekl Hassett.„Facebook musí servírovat publikum většímu okruhu lidí, aby našel stejné lidi jako předtím, a to je prostě dražší,“ řekl. „Musíte platit mnohem více než před rokem a hodně za to mohou změny v ochraně osobních údajů, které provedla společnost Apple.“Finanční šéfka společnosti Meta Susan Liová minulý týden na hovoru k výsledkům společnosti analytikům řekla, že růst v největších vertikálách společnosti, online obchodování a spotřební zboží, „zůstal ve čtvrtletí záporný“. Uvedla, že tempo meziročního poklesu v „online obchodování se oproti minulému čtvrtletí zpomalilo“, ale není jisté, zda se toto odvětví v dohledné době výrazně zotaví.Podle společnosti Loftie poskytují Amazon a Google lepší hodnotu, protože nakupující projevuje záměr tím, že hledá konkrétní položku. Hassett zakoupil klíčová slova jako „bílý šum“ i „Loftie“, aby se ujistil, že spotřebitelé, kteří chtějí najít jeho výrobky, nebudou přesměrováni špatně.„Práce, kterou děláme mimo Amazon v oblasti reklamy, se rozhodně vyplatí na Amazonu, protože lidé tam chodí a zadávají Loftie,“ řekl Hassett a dodal, že jeho přesun výdajů na reklamu pomohl Loftie během čtyř dnů během svátků vygenerovat rekordní příjmy ve výši 250 000 dolarů.Investiční banka Cowen v nedávném průzkumu mezi zadavateli reklamy uvedla, že „Amazon byl nejoblíbenější odpovědí v průzkumu, když jsme se respondentů ptali, která reklamní platforma mimo vlastnosti GOOG/FB by se mohla stát nebo se stává významnou součástí výdajů zadavatelů na digitální reklamu, a to před TikTokem“.Průzkum ukázal, že mezi inzerenty nadále přetrvává „široký zájem“ o navýšení rozpočtů na Amazon v roce 2023, přičemž 54 % dotázaných inzerentů na Amazonu uvedlo, že letos plánují utratit více než loni.Ačkoli Facebook zůstává hlavní součástí rozpočtu značky, jeho vliv se zmenšuje a investice společnosti do produktu podobného TikToku Reels bude trvat několik let, než bude mít významný finanční dopad, uvedli analytici Cowenu.„V nejbližší době očekáváme, že podíl reklamy na Metu bude v roce 23 dále klesat vzhledem k makroekonomickým překážkám a přechodu na Reels,“ napsali.Mluvčí společnosti Meta se odmítl pro tento článek vyjádřit, ale zaslal CNBC příklady značek, které podle společnosti zvýšily alokaci na Facebook a Instagram a zaznamenaly lepší výkonnost reklam na těchto stránkách.Stejně jako Loftie, i Robin Golf musel odejít od Facebooku při propagaci svého katalogu golfových holí a souvisejícího vybavení. Generální ředitel Peter Marler uvedl, že v uplynulém roce více těchto peněz putovalo do Amazonu.Mezi červencem 2021 a stejným měsícem o rok později vyskočily náklady společnosti Robin na získání zákazníka o 260 % na 180 USD z 50 USD, uvedl Marler. Většinu nárůstu nákladů přičítá omezeným schopnostem Facebooku při cílení a uvedl, že ani Google si nevede tak dobře.„Začali jsme více investovat do Amazonu,“ řekl Marler. „Přesunuli jsme rozpočet z Facebooku, přesunuli jsme rozpočet z Googlu a přesunuli jsme se na Amazon a naše prodeje na Amazonu v roce 2022 vystřelily asi o 600 %.“Celkově hodnota sledovacích souborů cookie slábne kvůli obnovenému důrazu na soukromí spotřebitelů. Existuje jen velmi málo velkých online reklamních platforem, které nespoléhají na cílení, řekl Marler.„Změny v účinnosti těchto platforem nás skutečně donutily přehodnotit naše spoléhání na ně,“ řekl. „Aktivně přesouváme naše rozpočty pryč a snižujeme objem peněz, které utrácíme s Metou.“Ryan Flannagan, generální ředitel marketingové společnosti Nuanced Media, která se zabývá elektronickým obchodem, uvedl, že s růstem reklamního byznysu společnosti Amazon roste i konkurence v oblasti „prémiových kopií a vizuálů“.Společnosti, které neinvestují do reklamy Amazonu, „v podstatě ztrácejí podíl na trhu, protože se nebrání“, řekl Flanagan.Amazon má před sebou ještě spoustu práce, aby udržel svou nabídku reklamy dostatečně atraktivní pro značky, které by za ni i nadále platily větší část svého rozpočtu. Prozatím jsou však společnosti jako Loftie spokojeny s výnosy, které od Amazonu dostávají, vzhledem k problémům s Facebookem.Hassett to vidí tak, že i přes rostoucí náklady a související rizika Amazon poskytuje dostatečnou hodnotu, která ospravedlňuje jeho bolesti.„Myslím, že tam musíte být,“ řekl.
Tagy: AkciealphabetamazonamznburzygooglmetaMeta PlatformsreklamaUSA

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Steve Mandel sází na Amazon: proč AWS dává větší smysl než Microsoft
      2. Amazon: Proč jeho akcie zůstávají atraktivní dlouhodobou volbou
      3. Morgan Stanley označuje Amazon za svou nejlepší volbu. Proč?
      4. 31. srpna — Amazon se stává 2. nejhodnotnější společností v USA
      Advertisement

      Breaking.

      12:03

      Trhy kolísají: Palantir překvapuje, Trump omezuje export čipů

      11:59

      Švýcarsko čelí deflačním tlakům: Inflace překvapivě klesá

      11:55

      Trhy v napětí: Vládní shutdown a soudní pře otřásají investory

      11:52

      Kazimir: Přílišné úpravy ECB mohou destabilizovat trhy

      11:47

      Indické akcie posilují díky růstu v realitách a energetice

      11:42

      Richemont slaví úspěch díky šperkařskému růstu a asijskému oživení

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      BofA označuje akcie s největším růstovým potenciálem před výsledky

      3 listopadu, 2025

      Výsledková sezóna stále pokračuje a investoři sledují každý nový report s očekáváním, zda firmy potvrdí pozitivní trend z posledních týdnů.

      Zdroj: Getty Images

      Společnosti s pozitivní dynamikou před vyhlášením výsledků

      3 listopadu, 2025

      Co přesně znamená dohoda mezi PayPalem a OpenAI pro akcionáře?

      2 listopadu, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Nižší ceny ropy? ExxonMobil prosperuje i ve složitějším tržním prostředí

      2 listopadu, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Goldman Sachs sází na další růst společnosti Nvidia díky boomu AI

      1 listopadu, 2025

      IPO Radar.

      BETA Technologies, Inc.

      Datum IPO: 4 listopadu, 2025
      Potenciální ocenění: 7,2 miliardy USD

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      Inflace v eurozóně se blíží cíli, ECB drží úrokové sazby beze změny

      2 listopadu, 2025

      Exxon a Chevron překonaly očekávání, i když jejich zisky klesají

      1 listopadu, 2025

      S&P 500 klesá, technologický sektor utrpěl velký propad kvůli Metě a Microsoftu

      30 října, 2025

      Vládní program podle odborníků slibuje víc, než si Česko může dovolit

      1 listopadu, 2025

      S&P 500 klesá v důsledku propadu velkých technologických společností

      30 října, 2025

      Zlato klesá po ochlazení očekávání snížení sazeb, říjen však končí růstem

      2 listopadu, 2025

      BofA označuje akcie s největším růstovým potenciálem před výsledky

      3 listopadu, 2025

      S&P 500 uzavřel výše, Amazon posílil díky výsledkům za 3. čtvrtletí

      31 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      Akcie

      Citi vidí další růst pro těžaře Gold Fields díky rekordně drahému zlatu

      29 října, 2025

      Společnost Gold Fields patří mezi nejvýznamnější těžaře zlata na světě a v letošním roce se ocitla v centru pozornosti investorů.

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.