zkoumá možnost zřízení vlastní továrny v Evropě, uvedl jeden z vedoucích pracovníků pro agenturu Bloomberg News, což naznačuje, že čínský automobilový gigant spíše zřídí vlastní továrnu než převezme továrnu společnosti Ford Motor Co. v Německu.
„Nezaměřujeme se na zařízení některých společností,“ uvedla výkonná viceprezidentka společnosti BYD Stella Liová v rozhovoru z nové severoamerické centrály společnosti v kalifornské Pasadeně. Uvedla, že automobilka má větší zájem o výstavbu vlastních závodů než o akvizici továren jiných společností.
„Provádíme studie proveditelnosti, abychom zjistili naše plány do budoucna,“ řekla Liová. „Třeba jestli v tomto regionu zřídíme svůj závod, jaké je tam nejlepší řešení.“
I když zatím „neexistují žádné cílové země, kde by se měly stavět závody“, společnost BYD chce mít v Evropě pevné prodejní a dealerské sítě spolu se servisními středisky, aby si zajistila důvěru zákazníků ve značku, uvedla.
Ford jedná s přibližně 15 potenciálními investory do svého závodu v německém Saarlouis, včetně společnosti BYD, uvedli lidé obeznámení s touto záležitostí. O předběžných jednáních poprvé informoval minulý měsíc deník Wall Street Journal.
Zdroj: Getty Images
Po divokém úspěchu na domácím trhu s prodejem cenově dostupných elektromobilů masám se společnost BYD poohlíží i mimo Čínu. Již oznámila plány na prodej svých vozidel v Evropě, včetně Německa, Švédska, Norska, Nizozemska, Francie a Velké Británie. V Asii staví BYD svůj první závod na výrobu elektromobilů v jihovýchodní Asii, v Thajsku, a prodává je spotřebitelům v Austrálii, Japonsku a Singapuru. Montážní linku má také v Indii.
Společnost, jejímž největším akcionářem je Berkshire Hathaway Inc. Warrena Buffetta, však čelí v Evropě a USA rostoucím obavám z rostoucí konkurence v čínském automobilovém průmyslu a z toho, že se tato země stává automobilovou exportní velmocí.
Nový zákon o klimatu a energetice, který loni přijal prezident Joe Biden, se snaží omezit závislost na nerostných surovinách z Číny v dodavatelském řetězci elektromobilů a povzbudit více společností, aby vyráběly elektromobily v USA na místě.
Konkurenční výrobci automobilů také přemýšlejí, jak konkurovat v oblasti nákladů: Generální ředitel společnosti Stellantis NV Carlos Tavares v prosinci uvedl, že „abychom mohli bojovat s Číňany, budeme muset mít srovnatelnou strukturu nákladů“.
Společnost BYD se sídlem v Šen-čenu, která v loňském roce prodala 1,86 milionu čistě elektrických a hybridních automobilů, převážně v Číně, soustřeďuje své úsilí především na Asii, Evropu a Latinskou Ameriku ve snaze ovládnout trh s čistou osobní dopravou.
Zdroj: Getty Images
Bidenův zákon o snížení inflace „nepomáhá USA být konkurenceschopné v závodě o elektromobily ani nepomáhá americkým spotřebitelům užívat si nejlepší, nejinovativnější technologie,“ řekla Liová a dodala, že společnost BYD vidí Čínu a Evropu jako lídry v zavádění elektromobilů a v blízké budoucnosti se posunout k míře rozšíření elektromobilů přesahující 30 %.
V Latinské Americe plánuje společnost BYD působit na všech hlavních trzích a zaujímá agresivní přístup k registraci prodejců, kteří budou prodávat nejen osobní automobily, ale i užitkové dodávky, autobusy a taxíky, uvedl Li.
„Společnost BYD chce v Latinské Americe v příštích třech až pěti letech zvýšit míru rozšíření elektromobilů na 10 až 20 % ze současných méně než 2 %,“ uvedla Liová. „Myslím, že tato změna začne od firemních a vládních vozových parků.“
Kromě závodů na výrobu automobilů chce společnost BYD, která vyrábí vlastní baterie a polovodiče, „určitě“ vybudovat závod na výrobu baterií mimo Čínu a představuje si vlastní dodavatelský řetězec, který bude skutečně globální a bude schopen obsloužit její závody ve světě, ať už budou kdekoli.
Přestože se Liová snažila rozmělnit zájem společnosti BYD o převzetí stávajících automobilových aktiv jiných společností, v minulosti se o tom diskutovalo.
V listopadu společnost BYD uvedla, že jedná s brazilským státem Bahia o převzetí některých tamních bývalých závodů společnosti Ford, a v prosinci společnost sdělila agentuře Bloomberg, že se poohlíží po více než jednom evropském závodě na výrobu osobních elektromobilů.
zkoumá možnost zřízení vlastní továrny v Evropě, uvedl jeden z vedoucích pracovníků pro agenturu Bloomberg News, což naznačuje, že čínský automobilový gigant spíše zřídí vlastní továrnu než převezme továrnu společnosti Ford Motor Co. v Německu.„Nezaměřujeme se na zařízení některých společností,“ uvedla výkonná viceprezidentka společnosti BYD Stella Liová v rozhovoru z nové severoamerické centrály společnosti v kalifornské Pasadeně. Uvedla, že automobilka má větší zájem o výstavbu vlastních závodů než o akvizici továren jiných společností.„Provádíme studie proveditelnosti, abychom zjistili naše plány do budoucna,“ řekla Liová. „Třeba jestli v tomto regionu zřídíme svůj závod, jaké je tam nejlepší řešení.“I když zatím „neexistují žádné cílové země, kde by se měly stavět závody“, společnost BYD chce mít v Evropě pevné prodejní a dealerské sítě spolu se servisními středisky, aby si zajistila důvěru zákazníků ve značku, uvedla.Ford jedná s přibližně 15 potenciálními investory do svého závodu v německém Saarlouis, včetně společnosti BYD, uvedli lidé obeznámení s touto záležitostí. O předběžných jednáních poprvé informoval minulý měsíc deník Wall Street Journal.Po divokém úspěchu na domácím trhu s prodejem cenově dostupných elektromobilů masám se společnost BYD poohlíží i mimo Čínu. Již oznámila plány na prodej svých vozidel v Evropě, včetně Německa, Švédska, Norska, Nizozemska, Francie a Velké Británie. V Asii staví BYD svůj první závod na výrobu elektromobilů v jihovýchodní Asii, v Thajsku, a prodává je spotřebitelům v Austrálii, Japonsku a Singapuru. Montážní linku má také v Indii.Společnost, jejímž největším akcionářem je Berkshire Hathaway Inc. Warrena Buffetta, však čelí v Evropě a USA rostoucím obavám z rostoucí konkurence v čínském automobilovém průmyslu a z toho, že se tato země stává automobilovou exportní velmocí.Chcete využít této příležitosti?Nový zákon o klimatu a energetice, který loni přijal prezident Joe Biden, se snaží omezit závislost na nerostných surovinách z Číny v dodavatelském řetězci elektromobilů a povzbudit více společností, aby vyráběly elektromobily v USA na místě.Konkurenční výrobci automobilů také přemýšlejí, jak konkurovat v oblasti nákladů: Generální ředitel společnosti Stellantis NV Carlos Tavares v prosinci uvedl, že „abychom mohli bojovat s Číňany, budeme muset mít srovnatelnou strukturu nákladů“.Společnost BYD se sídlem v Šen-čenu, která v loňském roce prodala 1,86 milionu čistě elektrických a hybridních automobilů, převážně v Číně, soustřeďuje své úsilí především na Asii, Evropu a Latinskou Ameriku ve snaze ovládnout trh s čistou osobní dopravou.Bidenův zákon o snížení inflace „nepomáhá USA být konkurenceschopné v závodě o elektromobily ani nepomáhá americkým spotřebitelům užívat si nejlepší, nejinovativnější technologie,“ řekla Liová a dodala, že společnost BYD vidí Čínu a Evropu jako lídry v zavádění elektromobilů a v blízké budoucnosti se posunout k míře rozšíření elektromobilů přesahující 30 %.V Latinské Americe plánuje společnost BYD působit na všech hlavních trzích a zaujímá agresivní přístup k registraci prodejců, kteří budou prodávat nejen osobní automobily, ale i užitkové dodávky, autobusy a taxíky, uvedl Li.„Společnost BYD chce v Latinské Americe v příštích třech až pěti letech zvýšit míru rozšíření elektromobilů na 10 až 20 % ze současných méně než 2 %,“ uvedla Liová. „Myslím, že tato změna začne od firemních a vládních vozových parků.“Kromě závodů na výrobu automobilů chce společnost BYD, která vyrábí vlastní baterie a polovodiče, „určitě“ vybudovat závod na výrobu baterií mimo Čínu a představuje si vlastní dodavatelský řetězec, který bude skutečně globální a bude schopen obsloužit její závody ve světě, ať už budou kdekoli.Přestože se Liová snažila rozmělnit zájem společnosti BYD o převzetí stávajících automobilových aktiv jiných společností, v minulosti se o tom diskutovalo.V listopadu společnost BYD uvedla, že jedná s brazilským státem Bahia o převzetí některých tamních bývalých závodů společnosti Ford, a v prosinci společnost sdělila agentuře Bloomberg, že se poohlíží po více než jednom evropském závodě na výrobu osobních elektromobilů.
Během technologického boomu, který definoval druhou dekádu tohoto století, byla uniformou Silicon Valley obyčejná mikina s kapucí. Tento symbol ležérnosti...