Invest mentoring
Odebírat Ranního Bullionáře
Podcast
Burzovnisvet Logo
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
  • Login
Burzovnisvet.cz - Akcie, kurzy, burza, forex, komodity, IPO, dluhopisy - zpravodajství
  • Headlines
    • Breaking
    • Bullionář Daily
    • Akcie
    • Hospodářské výsledky
    • ETF
    • Dividendy
    • IPO
    • Forex
    • Komodity
    • Kryptoměny
    • Ekonomika
  • Příležitost
  • DIP
  • IPO Radar
    VSURE 8 října, 2025

    Bezpečnostní společnost poskytující monitorované bezpečnostní služby

    TBA Bude oznámeno

    Finančně-technologická společnost nabízející širokou škálu finančních služeb

    Zdroj: Shein
    TBA Bude oznámeno

    Čínska společnost pro globální online prodej rychlé módy za dostupné ceny

  • Úspěch
    • Alternativní investice
    • Škola bullionáře
    • Miliardáři
    • Business
    • Bullionářova knihspirace
    • Bullionářův almanach
    • Bullionářův slovníček
  • AI
  • Česko
  • E-booky
  • Srovnávač brokerů
  • Kariéra
    • Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
BS Logo

BYD spíše postaví vlastní továrnu v Evropě než ji přebere od někoho jiného

Společnost BYD Co.

Andrej Krúpa Autor: Andrej Krúpa
9 února, 2023
4 min. čtení
Zdroj: Getty Images

Zdroj: Getty Images

4 min.
čtení
Přihlaste se k odběru newsletteru
Chcete využít této příležitosti?

zkoumá možnost zřízení vlastní továrny v Evropě, uvedl jeden z vedoucích pracovníků pro agenturu Bloomberg News, což naznačuje, že čínský automobilový gigant spíše zřídí vlastní továrnu než převezme továrnu společnosti Ford Motor Co. v Německu.

„Nezaměřujeme se na zařízení některých společností,“ uvedla výkonná viceprezidentka společnosti BYD Stella Liová v rozhovoru z nové severoamerické centrály společnosti v kalifornské Pasadeně. Uvedla, že automobilka má větší zájem o výstavbu vlastních závodů než o akvizici továren jiných společností.

„Provádíme studie proveditelnosti, abychom zjistili naše plány do budoucna,“ řekla Liová. „Třeba jestli v tomto regionu zřídíme svůj závod, jaké je tam nejlepší řešení.“

I když zatím „neexistují žádné cílové země, kde by se měly stavět závody“, společnost BYD chce mít v Evropě pevné prodejní a dealerské sítě spolu se servisními středisky, aby si zajistila důvěru zákazníků ve značku, uvedla.

Ford jedná s přibližně 15 potenciálními investory do svého závodu v německém Saarlouis, včetně společnosti BYD, uvedli lidé obeznámení s touto záležitostí. O předběžných jednáních poprvé informoval minulý měsíc deník Wall Street Journal.

Zdroj: Getty Images

Po divokém úspěchu na domácím trhu s prodejem cenově dostupných elektromobilů masám se společnost BYD poohlíží i mimo Čínu. Již oznámila plány na prodej svých vozidel v Evropě, včetně Německa, Švédska, Norska, Nizozemska, Francie a Velké Británie. V Asii staví BYD svůj první závod na výrobu elektromobilů v jihovýchodní Asii, v Thajsku, a prodává je spotřebitelům v Austrálii, Japonsku a Singapuru. Montážní linku má také v Indii.

Advertisement

Společnost, jejímž největším akcionářem je Berkshire Hathaway Inc. Warrena Buffetta, však čelí v Evropě a USA rostoucím obavám z rostoucí konkurence v čínském automobilovém průmyslu a z toho, že se tato země stává automobilovou exportní velmocí.

Chcete využít této příležitosti?

Nový zákon o klimatu a energetice, který loni přijal prezident Joe Biden, se snaží omezit závislost na nerostných surovinách z Číny v dodavatelském řetězci elektromobilů a povzbudit více společností, aby vyráběly elektromobily v USA na místě.

Konkurenční výrobci automobilů také přemýšlejí, jak konkurovat v oblasti nákladů: Generální ředitel společnosti Stellantis NV Carlos Tavares v prosinci uvedl, že „abychom mohli bojovat s Číňany, budeme muset mít srovnatelnou strukturu nákladů“.

Společnost BYD se sídlem v Šen-čenu, která v loňském roce prodala 1,86 milionu čistě elektrických a hybridních automobilů, převážně v Číně, soustřeďuje své úsilí především na Asii, Evropu a Latinskou Ameriku ve snaze ovládnout trh s čistou osobní dopravou.

Zdroj: Getty Images

Bidenův zákon o snížení inflace „nepomáhá USA být konkurenceschopné v závodě o elektromobily ani nepomáhá americkým spotřebitelům užívat si nejlepší, nejinovativnější technologie,“ řekla Liová a dodala, že společnost BYD vidí Čínu a Evropu jako lídry v zavádění elektromobilů a v blízké budoucnosti se posunout k míře rozšíření elektromobilů přesahující 30 %.

V Latinské Americe plánuje společnost BYD působit na všech hlavních trzích a zaujímá agresivní přístup k registraci prodejců, kteří budou prodávat nejen osobní automobily, ale i užitkové dodávky, autobusy a taxíky, uvedl Li.

„Společnost BYD chce v Latinské Americe v příštích třech až pěti letech zvýšit míru rozšíření elektromobilů na 10 až 20 % ze současných méně než 2 %,“ uvedla Liová. „Myslím, že tato změna začne od firemních a vládních vozových parků.“

Kromě závodů na výrobu automobilů chce společnost BYD, která vyrábí vlastní baterie a polovodiče, „určitě“ vybudovat závod na výrobu baterií mimo Čínu a představuje si vlastní dodavatelský řetězec, který bude skutečně globální a bude schopen obsloužit její závody ve světě, ať už budou kdekoli.

Přestože se Liová snažila rozmělnit zájem společnosti BYD o převzetí stávajících automobilových aktiv jiných společností, v minulosti se o tom diskutovalo.

V listopadu společnost BYD uvedla, že jedná s brazilským státem Bahia o převzetí některých tamních bývalých závodů společnosti Ford, a v prosinci společnost sdělila agentuře Bloomberg, že se poohlíží po více než jednom evropském závodě na výrobu osobních elektromobilů.

zkoumá možnost zřízení vlastní továrny v Evropě, uvedl jeden z vedoucích pracovníků pro agenturu Bloomberg News, což naznačuje, že čínský automobilový gigant spíše zřídí vlastní továrnu než převezme továrnu společnosti Ford Motor Co. v Německu.„Nezaměřujeme se na zařízení některých společností,“ uvedla výkonná viceprezidentka společnosti BYD Stella Liová v rozhovoru z nové severoamerické centrály společnosti v kalifornské Pasadeně. Uvedla, že automobilka má větší zájem o výstavbu vlastních závodů než o akvizici továren jiných společností.„Provádíme studie proveditelnosti, abychom zjistili naše plány do budoucna,“ řekla Liová. „Třeba jestli v tomto regionu zřídíme svůj závod, jaké je tam nejlepší řešení.“I když zatím „neexistují žádné cílové země, kde by se měly stavět závody“, společnost BYD chce mít v Evropě pevné prodejní a dealerské sítě spolu se servisními středisky, aby si zajistila důvěru zákazníků ve značku, uvedla.Ford jedná s přibližně 15 potenciálními investory do svého závodu v německém Saarlouis, včetně společnosti BYD, uvedli lidé obeznámení s touto záležitostí. O předběžných jednáních poprvé informoval minulý měsíc deník Wall Street Journal.Po divokém úspěchu na domácím trhu s prodejem cenově dostupných elektromobilů masám se společnost BYD poohlíží i mimo Čínu. Již oznámila plány na prodej svých vozidel v Evropě, včetně Německa, Švédska, Norska, Nizozemska, Francie a Velké Británie. V Asii staví BYD svůj první závod na výrobu elektromobilů v jihovýchodní Asii, v Thajsku, a prodává je spotřebitelům v Austrálii, Japonsku a Singapuru. Montážní linku má také v Indii.Společnost, jejímž největším akcionářem je Berkshire Hathaway Inc. Warrena Buffetta, však čelí v Evropě a USA rostoucím obavám z rostoucí konkurence v čínském automobilovém průmyslu a z toho, že se tato země stává automobilovou exportní velmocí.Chcete využít této příležitosti?Nový zákon o klimatu a energetice, který loni přijal prezident Joe Biden, se snaží omezit závislost na nerostných surovinách z Číny v dodavatelském řetězci elektromobilů a povzbudit více společností, aby vyráběly elektromobily v USA na místě.Konkurenční výrobci automobilů také přemýšlejí, jak konkurovat v oblasti nákladů: Generální ředitel společnosti Stellantis NV Carlos Tavares v prosinci uvedl, že „abychom mohli bojovat s Číňany, budeme muset mít srovnatelnou strukturu nákladů“.Společnost BYD se sídlem v Šen-čenu, která v loňském roce prodala 1,86 milionu čistě elektrických a hybridních automobilů, převážně v Číně, soustřeďuje své úsilí především na Asii, Evropu a Latinskou Ameriku ve snaze ovládnout trh s čistou osobní dopravou.Bidenův zákon o snížení inflace „nepomáhá USA být konkurenceschopné v závodě o elektromobily ani nepomáhá americkým spotřebitelům užívat si nejlepší, nejinovativnější technologie,“ řekla Liová a dodala, že společnost BYD vidí Čínu a Evropu jako lídry v zavádění elektromobilů a v blízké budoucnosti se posunout k míře rozšíření elektromobilů přesahující 30 %.V Latinské Americe plánuje společnost BYD působit na všech hlavních trzích a zaujímá agresivní přístup k registraci prodejců, kteří budou prodávat nejen osobní automobily, ale i užitkové dodávky, autobusy a taxíky, uvedl Li.„Společnost BYD chce v Latinské Americe v příštích třech až pěti letech zvýšit míru rozšíření elektromobilů na 10 až 20 % ze současných méně než 2 %,“ uvedla Liová. „Myslím, že tato změna začne od firemních a vládních vozových parků.“Kromě závodů na výrobu automobilů chce společnost BYD, která vyrábí vlastní baterie a polovodiče, „určitě“ vybudovat závod na výrobu baterií mimo Čínu a představuje si vlastní dodavatelský řetězec, který bude skutečně globální a bude schopen obsloužit její závody ve světě, ať už budou kdekoli.Přestože se Liová snažila rozmělnit zájem společnosti BYD o převzetí stávajících automobilových aktiv jiných společností, v minulosti se o tom diskutovalo.V listopadu společnost BYD uvedla, že jedná s brazilským státem Bahia o převzetí některých tamních bývalých závodů společnosti Ford, a v prosinci společnost sdělila agentuře Bloomberg, že se poohlíží po více než jednom evropském závodě na výrobu osobních elektromobilů.
Tagy: businessbydelektromobilyzelená energie

Chcete využít této příležitosti?

Zanechte svůj telefon a email a budete kontaktováni licencovanými odborníky

      Související:

      1. Čínské akcie elektromobilů rostou díky ujištěním o platební disciplíně
      2. Ford investuje 2 miliardy dolarů v rámci snahy o levnější elektromobily
      3. Ford: Silná historie, vysoká dividenda, ale omezený růstový potenciál
      4. Ford láká zákazníky štědrými pobídkami, ne všechny vozy jsou však ve hře
      5. Ford čelí tlaku cel a snižuje výhled zisku, sází na elektromobily a ikony značky
      6. Akcie BYD prudce klesly po slabších výsledcích, investoři řeší marže i konkurenci
      7. Ford chystá dostupný elektrický pickup a revoluci ve výrobě, akcie prudce rostou
      Advertisement

      Breaking.

      03:12

      Black Titan se připravuje na krypto revoluci ve financích

      03:06

      Flagstar Financial na prahu významné fúze: Získal klíčové schválení

      03:03

      Getty Images a Shutterstock: Milionová fúze pod drobnohledem regulátorů

      03:00

      Dyne Therapeutics slaví převratné úspěchy v boji s DM1!

      02:56

      Carvana roste: Ředitel Garcia prodává akcie za miliony

      02:52

      Požár v Novelis: Hliníková krize hrozí ochromením automobilového průmyslu

      Advertisement

      Příležitosti.

      Zdroj: Bloomberg
      Akcie

      Micron překvapuje i skeptiky. Morgan Stanley zvyšuje hodnocení

      6 října, 2025

      Akcie společnosti Micron Technology letos zažívají výjimečný rok – jejich hodnota se více než zdvojnásobila, a přesto se objevuje nový...

      Zdroj: Getty Images

      Firefly expanduje do obranných technologií. Akcie po akvizici SciTech rostou

      6 října, 2025
      Zdroj: Getty Images

      Výrobce dronů Red Cat má obrovský růstový potenciál díky armádním zakázkám

      6 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Rychlý přístup Gucci k módě Demny vykazuje první známky úspěchu

      6 října, 2025
      Zdroj: Shutterstock

      Dokáže gigant Pfizer konečně zvrátit svůj dlouhodobý pokles?

      5 října, 2025

      IPO Radar.

      Verisure Plc.

      Datum IPO: 8 října, 2025
      Potenciální ocenění: 12,9 - 13,9 miliard eur (přibližně 16,3 miliard dolarů).

      Buďte u toho

      Nejčtenější zprávy.

      GIP skupiny BlackRock jedná o akvizici za téměř 40 miliard dolarů

      5 října, 2025

      USA Rare Earth roste díky spekulacím o investici Trumpovy administrativy

      4 října, 2025

      S&P 500 zaznamenal další rekordní uzavření navzdory pokračujícímu shutdownu

      2 října, 2025

      Sektor služeb v USA slábne a zvyšuje tlak na snížení sazeb Fedu

      4 října, 2025

      Morgan Stanley označuje pokles DraftKings a Flutter za nákupní příležitost

      2 října, 2025

      Palantir: může tento gigant umělé inteligence udržet svůj raketový růst?

      5 října, 2025

      S&P 500 dosáhl rekordního uzavření, AMD vede technologický sektor

      6 října, 2025

      S&P 500 zaznamenal týdenní růst navzdory shutdownu vlády USA

      3 října, 2025
      Advertisement

      Tip editora.

      Zdroj: Getty Images
      AI

      Tyto akcie AI vynikají jako vítězové v dodavatelském řetězci

      30 září, 2025

      Umělá inteligence se stala jedním z největších motorů růstu polovodičového průmyslu a každá zpráva o dodavatelském řetězci přitahuje pozornost investorů.

      Advertisement

      Veškeré materiály a informace umístěné na internetových stránkách Burzovního Světa jsou čerpány z veřejně dostupných zdrojů, jako napriklad tyto a slouží výhradně pro informační účely. Při jejich tvorbě bylo postupováno s vynaložením maximální péče. Informace uveřejněné na internetových stránkách Burzovní Svět nemají charakter právních, daňových či jiného doporučení, analýz nebo návrhů a nabídek ke koupi či prodeji investičních nástrojů, jejichž realizací může dojít k poklesu či ztrátě investovaného majetku. Investiční doporučení, která jsou takto označena, jsou pouze informativní a nezávazná. Burzovní Svět neodpovídá za jakoukoli případnou škodu, která v souvislosti s nimi vznikne. Pro obchodování s investičními nástroji proto využívejte výhradně společnosti s udělenou licencí ČNB, popřípadě s platným povolením k činnosti na území České Republiky.

      Burzovní Svět zároveň prohlašuje, že neodpovídá za přímou i nepřímou škodu vzniklou v důsledku obchodování na kapitálových trzích všeobecně a příspěvky v diskusích vyjadřující názory čtenářů, nemusí být v souladu s postojem provozovatele a není možno je tím pádem považovat za jeho názory. Udělením souhlasu / přijetím podmínek zároveň souhlasíte s možností zasílání, či jiného kontaktování v rámci marketingových služeb obchodních partnerů Burzovního Světa. Více informací o cookies

      • Zásady ochrany osobních údajů a cookies
      • Reklama
      • Kontakt

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Burzovnisvet.cz © 2025

      Název nebo symbol
      Žádný výsledek
      Zobrazit všechny výsledky
      • Burzy
        • Headlines
        • Breaking
        • Akcie
        • ETF
        • Dividendy
        • IPO
        • Forex
        • Komodity
        • Kryptoměny
        • Ekonomika
        • Hospodářské výsledky
      • Příležitost
      • DIP
      • IPO Radar
      • Nejčtenější
      • Bullionář Daily
      • Úspěch
        • Alternativní investice
        • Škola bullionáře
        • Miliardáři
        • Business
        • Bullionářova knihspirace
        • Bullionářův almanach
        • Bullionářův slovníček
      • AI
      • Česko
      • Invest mentoring
      • E-booky
      • Srovnávač brokerů
      • Kariéra
      Odebírat Ranního Bullionáře Podcast

      Retrieve your password

      Please enter your username or email address to reset your password.