Společnost Ford Motor Co stanovila opatření, která zajistí 8% marže u její nové generace elektromobilů, která by měla být uvedena v polovině desetiletí, ale může trvat roky, než se podaří odstranit celkovou nákladovou nevýhodu ve výši až 8 miliard dolarů oproti konkurenci, uvedli ve středu vedoucí pracovníci.
Finanční ředitel společnosti Ford John Lawler na automobilové konferenci uvedl, že díky lepšímu řízení výrobních plánů a poklesu cen komodit může Ford v letošním roce ušetřit až 2,5 miliardy dolarů.
Podle výkonného ředitele Jima Farleyho je dlouhodobým cílem společnosti mimo jiné snížit zásoby u prodejců a zvýšit počet transakcí na internetu.
Podle Farleyho má společnost „hotové“ návrhy svých nových elektrických nákladních automobilů a SUV a snaží se snížit náklady na bateriové články na méně než 70 dolarů za kilowatthodinu, protože postupně zavádí levnější chemii lithium-železo-fosfátu.
Automobilka začátkem měsíce zveřejnila neuspokojivé čtvrtletní výsledky a obvinila nedostatek čipů, přerušení dodavatelského řetězce a „nestabilitu“ výroby, která zvýšila její náklady.
Lawler uvedl, že Ford letos čekají vyšší náklady ve výši 5 miliard dolarů a že společnost bude „velmi agresivně“ snižovat výdaje ve výrobě, dodavatelském řetězci a distribuci.
Aby zvýšil ziskovost druhé generace elektromobilů, plánuje Ford podle Farleyho přejít na velké odlitky podvozku, aby snížil počet dílů a zjednodušil výrobu – což je postup, který zavedl světový lídr v oblasti elektromobilů Tesla (NASDAQ:TSLA) Inc.
Chcete využít této příležitosti?
Společnost Ford Motor Co stanovila opatření, která zajistí 8% marže u její nové generace elektromobilů, která by měla být uvedena v polovině desetiletí, ale může trvat roky, než se podaří odstranit celkovou nákladovou nevýhodu ve výši až 8 miliard dolarů oproti konkurenci, uvedli ve středu vedoucí pracovníci.
Finanční ředitel společnosti Ford John Lawler na automobilové konferenci uvedl, že díky lepšímu řízení výrobních plánů a poklesu cen komodit může Ford v letošním roce ušetřit až 2,5 miliardy dolarů.
Podle výkonného ředitele Jima Farleyho je dlouhodobým cílem společnosti mimo jiné snížit zásoby u prodejců a zvýšit počet transakcí na internetu.
Podle Farleyho má společnost „hotové“ návrhy svých nových elektrických nákladních automobilů a SUV a snaží se snížit náklady na bateriové články na méně než 70 dolarů za kilowatthodinu, protože postupně zavádí levnější chemii lithium-železo-fosfátu.
Automobilka začátkem měsíce zveřejnila neuspokojivé čtvrtletní výsledky a obvinila nedostatek čipů, přerušení dodavatelského řetězce a „nestabilitu“ výroby, která zvýšila její náklady.
Lawler uvedl, že Ford letos čekají vyšší náklady ve výši 5 miliard dolarů a že společnost bude „velmi agresivně“ snižovat výdaje ve výrobě, dodavatelském řetězci a distribuci.
Aby zvýšil ziskovost druhé generace elektromobilů, plánuje Ford podle Farleyho přejít na velké odlitky podvozku, aby snížil počet dílů a zjednodušil výrobu – což je postup, který zavedl světový lídr v oblasti elektromobilů Tesla Inc.Chcete využít této příležitosti?
